530 Zs un 3,7 sekundes līdz simtam - notikusi BMW 8.sērijas kupejas prezentācija (+ FOTO) 39

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.jūnijs 2018 13:19

Šovakar, 15.jūnijā, Lemānas sacīkšu trasē notikusi BMW 8.sērijas kupejas modeļa prezentācija. Skatītājiem tika izrādīta versija M850i xDrive ar 530 Zs jaudīgu motoru.

BMW 8.sērija, kas bavāriešu modeļu gammā nomaina 6.sēriju startē ar divdurvju kupeju. Vēlāk saimi papildinās četrdurvju modelis, M8 un kabriolets. 

Ar savu 4,85 m garumu 8.sērijas kupeja ir nedaudz īsāka par 6.sērijas kupeju, zaudējot tai 5 cm. Tā ir 1,90 m plata un 1,35 m augsta, bet riteņu bāzes garums sasniedz 2,82 m.

Motortelpā atrodas 4,4 litru V8 agregāts ar 530 Zs (750 Nm) jaudu, kas kopā ar M5 pilnpiedziņu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu 8.sērijas kupejai 100 km/h ļauj sasniegt 3,7 sekundēs. Uz 100 km tā patērēs vidēji 10 - 10,5 litrus.

8.sērijas kupeja iegūs šasiju ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem, adaptīvo piekari, aktīvajiem elektromehāniskajiem šķērsstabilizatoriem un aktīvo diferenciāli. Komplektā iekļauti arī LED starmeši, sporta izplūdes sistēma, Comfort, Sport un Sport Plus braukšanas režīmi, Head-up displejs, 20 collu riteņi (dīzeļversijai 18 collas), 12,3 collu digitālie mērinstrumenti, 10,25 collu multimediju sistēmas ekrāns, balss un žestu vadība multimedijiem, BMW Connected komplekts ar dažādiem elektroniskajiem palīgiem. 

Par piemaksu var pasūtīt lāzeru gaismas, Bowers&Wilkins Diamond audio sistēmu, ventilējamus sēdekļus utt.

8.sērijas kupeja pārdošanā nonāks šā gada novembrī un kopā ar jau pieminēto benzīna motoru pircēja izvēlei tiks piedāvāta versija 840d xDrive ar 3,0 litru 320 Zs (680 Nm) sešcilindru dīzeļdzinēju. Šī versija ir krietni taupīgāka un 100 km var paveikt ar 5,9 - 6,2 litriem.

Vācu mediji raksta, ka 8.sērijas kupeja maksās aptuveni 125 000 eiro.

 
39 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Karals 15.jūnijs 2018 16:17
33 36 Atbildēt

Ja tu domā, ka tās "sacīkstes" kaut, ko pierāda, tad smagi klūdies. Sacīkstes ir vienkārša reklāma. BMW reklāma nav vajadzīga, jo visi zin, kas ir BMW. Paskat, Tu piemēram komentē pie kata BMW raksta, un daudzi komentē, protams komentāri ir pilnīgs sviests, pārsvarā skauģi, neglītēni un neveiksminieki kaut, ko sūdzas, tad ir vel tādi nabagi, kuri reiz nopirkuši cita nabaga nojātu BMW un sūdzas, ka viss lūzst. Paskat, pie audi komentāru ir maz, bet pa retam tomēr ir, jo arī šo auto pērk daudz nabagi, kuri nemaz nevar to atļauties uzturēt, liek kaut, kādas ķinas detaļas, paši kaut, ko tur meistaro utt. Savukārt pie ford, mazda un tamlīdzieg auto nav neviena komentāra, jo šie auto nevienam neinteresē, tāda pelēkā masa, un parasti šo auto šoveri āri uzmet lūpu uz audi/bmw/mb un tamlīdzīgu auto vadītājiem, tācu mēs neesam vainīgi pie jūsu sliktajām dzīvēm.

Starpcitu par to "plīšanu" ir tā: Protams auto ražotājiem kuriem ir milzīga dzinēju, papildus aprīkojumu "palete", kura piedevām ir jāsakrāmē dažādos modeļos un kura regulāri tiek atjaunota uzlabota, gadās pa ka'dam defektēm, un skaidrs, ka šādi auto var saplīst biežāk, kā otrais golfs, jo otrajā golfā vienkārši nekā nav! Stūre ar pedāliem un sēdekli. Tā pat, kā japāņiem, viens benzīna un viens dīzeļa dzinējs un tie paši nozēlojami, ne ekonomiski, ne jaudīgi. Un tad vel tā skaņas izolācija, un mūžīgā korozija, eh.

Ar amerikāniem ir vel bēdīgāk, tur pat katrs "Cadijs" no konveijera noripa, ar kādu no detāl šķibi saliktu, vai izgatavotu. Turklāt tehniskā uzticamība galīgi nav laba, it īpaši ņemot vērā to veco tehniku/tehnoloģiju kuru viņi izmanto.

Un, ko darīt renault? Domā viņi nevar uztaisīt luksus auto? Domā viņiem nav naudas? IR (pat samsung grasījās līst auto ražosānā), bet kurš pirks dārgu luksus renault?

PLus vel ir daudz cilvēku, kuri ir dzirdējuši, bet paši nekad nav braukuši ar šiem auto. Viņi pat nepamana atsķiribu starp teiksim qqaqai un tiguan. Lai gan atšķirība ir milzīga, qaqajam par sliktu, tiesa qasqais ir lētāks, bet nu cerams domu saprati (lai gan maz ticams).

P.s.

Tev es ieteiktu sākt darīt kaut, ko lietderīgu, savādāk visu mūžu arī pavadīsi, ka neveiksminikes "iAuto komentētās, bmw un visu auto eksperts"...

taaneko 16.jūnijs 2018 10:09
26 18 Atbildēt

Ko jūs bembisti darīsiet, kad BMW pāries uz FWD?

core 17.jūnijs 2018 9:17
23 11 Atbildēt

Vienmēr ar smaidu skatos uz tiem bembistiem, kas domā, ka visiem skauž viņa bmw, un vissmieklīgākais ir tas, ka parasti tā domā tie, kas brauc ar pāris tūkstošus vērtiem hlamiem, nevis pajauniem 7er vai X5

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

PAPILDINĀTS 24.08 ar Circle K atbildi; autovadītājs netic savām acīm - Circle K iepilda par 8 l vairāk gāzes nekā pieļauj bākas tilpums (+ FOTO) 36

Autovadītājs uzpildot autogāzi Circle K Ogres DUS pamanījis, ka viņa mašīnas tvertnē pēc skaitītāja iepildīts ievērojami vairāk nekā spētu uzņemt pārbūvē iemontētā 32 litru tvertne. Lūk, viņa stāsts. Lasīt vairāk

 

Tūkstošiem jaunu Mercedes krājas Brēmenes lidostā – kas noticis? (+ VIDEO) 1

2,5 kilometrus garā pacelšanās nolaišanās josla Ālhornā pie Brēmenes praktiski pilnībā piepildīta ar jauniem Mercedes automobiļiem. Vācu prese skaidro, kas noticis. Lasīt vairāk

 

Vernons pie vēsturiskā un lepnākā Austrumeiropas autobusa "Ikarus 55 Lux" stūres (+ FOTO) 29

Seno spēkratu salidojumā pie Rīgas Motormuzeja kopā ar citiem vēsturiskajiem automobiļiem bija apskatāms arī savulaik lepnākais Austrumeiropas autobuss – Ungārijā ražotais Ikarus 55 Lux, kas restaurēts Latvijā un tagad ir regulārs šādu pasākumu dalībnieks Lasīt vairāk

 

Seat ļauj ielūkoties elektriskā krosovera salonā

Kāpinot interesi par savu pirmo elektriskās piedziņas krosoveru Spānijas autobūves kompānijas Seat sporta nodalījums Cupra publicējis jaunu attēlu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti