530 Zs un 3,7 sekundes līdz simtam - notikusi BMW 8.sērijas kupejas prezentācija (+ FOTO) 39

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.jūnijs 2018 13:19

Šovakar, 15.jūnijā, Lemānas sacīkšu trasē notikusi BMW 8.sērijas kupejas modeļa prezentācija. Skatītājiem tika izrādīta versija M850i xDrive ar 530 Zs jaudīgu motoru.

BMW 8.sērija, kas bavāriešu modeļu gammā nomaina 6.sēriju startē ar divdurvju kupeju. Vēlāk saimi papildinās četrdurvju modelis, M8 un kabriolets. 

Ar savu 4,85 m garumu 8.sērijas kupeja ir nedaudz īsāka par 6.sērijas kupeju, zaudējot tai 5 cm. Tā ir 1,90 m plata un 1,35 m augsta, bet riteņu bāzes garums sasniedz 2,82 m.

Motortelpā atrodas 4,4 litru V8 agregāts ar 530 Zs (750 Nm) jaudu, kas kopā ar M5 pilnpiedziņu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu 8.sērijas kupejai 100 km/h ļauj sasniegt 3,7 sekundēs. Uz 100 km tā patērēs vidēji 10 - 10,5 litrus.

8.sērijas kupeja iegūs šasiju ar piestūrējošiem aizmugures riteņiem, adaptīvo piekari, aktīvajiem elektromehāniskajiem šķērsstabilizatoriem un aktīvo diferenciāli. Komplektā iekļauti arī LED starmeši, sporta izplūdes sistēma, Comfort, Sport un Sport Plus braukšanas režīmi, Head-up displejs, 20 collu riteņi (dīzeļversijai 18 collas), 12,3 collu digitālie mērinstrumenti, 10,25 collu multimediju sistēmas ekrāns, balss un žestu vadība multimedijiem, BMW Connected komplekts ar dažādiem elektroniskajiem palīgiem. 

Par piemaksu var pasūtīt lāzeru gaismas, Bowers&Wilkins Diamond audio sistēmu, ventilējamus sēdekļus utt.

8.sērijas kupeja pārdošanā nonāks šā gada novembrī un kopā ar jau pieminēto benzīna motoru pircēja izvēlei tiks piedāvāta versija 840d xDrive ar 3,0 litru 320 Zs (680 Nm) sešcilindru dīzeļdzinēju. Šī versija ir krietni taupīgāka un 100 km var paveikt ar 5,9 - 6,2 litriem.

Vācu mediji raksta, ka 8.sērijas kupeja maksās aptuveni 125 000 eiro.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 15.jūnijs 2018 14:59
20 29 Atbildēt

Lemānā BMW salūzīs pec 2 stundu brauciena.

Ne velti, pēdējā BMW uzvara šajās sacīkstēs bija 1999. gadā. Tad vēl BMW ražoja labus, sportiskus auto. Pēc tam fords viņus izspieda formulas1, peugeot no lemānas, japāņi un ford no drifta, utt

Bet sacīkstes nav vajadzīgas. Gopņiki un krievi tik un tā pirks.

Karals 15.jūnijs 2018 16:17
33 36 Atbildēt

Ja tu domā, ka tās "sacīkstes" kaut, ko pierāda, tad smagi klūdies. Sacīkstes ir vienkārša reklāma. BMW reklāma nav vajadzīga, jo visi zin, kas ir BMW. Paskat, Tu piemēram komentē pie kata BMW raksta, un daudzi komentē, protams komentāri ir pilnīgs sviests, pārsvarā skauģi, neglītēni un neveiksminieki kaut, ko sūdzas, tad ir vel tādi nabagi, kuri reiz nopirkuši cita nabaga nojātu BMW un sūdzas, ka viss lūzst. Paskat, pie audi komentāru ir maz, bet pa retam tomēr ir, jo arī šo auto pērk daudz nabagi, kuri nemaz nevar to atļauties uzturēt, liek kaut, kādas ķinas detaļas, paši kaut, ko tur meistaro utt. Savukārt pie ford, mazda un tamlīdzieg auto nav neviena komentāra, jo šie auto nevienam neinteresē, tāda pelēkā masa, un parasti šo auto šoveri āri uzmet lūpu uz audi/bmw/mb un tamlīdzīgu auto vadītājiem, tācu mēs neesam vainīgi pie jūsu sliktajām dzīvēm.

Starpcitu par to "plīšanu" ir tā: Protams auto ražotājiem kuriem ir milzīga dzinēju, papildus aprīkojumu "palete", kura piedevām ir jāsakrāmē dažādos modeļos un kura regulāri tiek atjaunota uzlabota, gadās pa ka'dam defektēm, un skaidrs, ka šādi auto var saplīst biežāk, kā otrais golfs, jo otrajā golfā vienkārši nekā nav! Stūre ar pedāliem un sēdekli. Tā pat, kā japāņiem, viens benzīna un viens dīzeļa dzinējs un tie paši nozēlojami, ne ekonomiski, ne jaudīgi. Un tad vel tā skaņas izolācija, un mūžīgā korozija, eh.

Ar amerikāniem ir vel bēdīgāk, tur pat katrs "Cadijs" no konveijera noripa, ar kādu no detāl šķibi saliktu, vai izgatavotu. Turklāt tehniskā uzticamība galīgi nav laba, it īpaši ņemot vērā to veco tehniku/tehnoloģiju kuru viņi izmanto.

Un, ko darīt renault? Domā viņi nevar uztaisīt luksus auto? Domā viņiem nav naudas? IR (pat samsung grasījās līst auto ražosānā), bet kurš pirks dārgu luksus renault?

PLus vel ir daudz cilvēku, kuri ir dzirdējuši, bet paši nekad nav braukuši ar šiem auto. Viņi pat nepamana atsķiribu starp teiksim qqaqai un tiguan. Lai gan atšķirība ir milzīga, qaqajam par sliktu, tiesa qasqais ir lētāks, bet nu cerams domu saprati (lai gan maz ticams).

P.s.

Tev es ieteiktu sākt darīt kaut, ko lietderīgu, savādāk visu mūžu arī pavadīsi, ka neveiksminikes "iAuto komentētās, bmw un visu auto eksperts"...

taaneko 16.jūnijs 2018 0:10
20 19 Atbildēt

Stulbs vai izliecies? H.K.Andrsenam bija pasaka par pliko karali. Bija tik stulba, ka klausījās muti vaļā, ko citi saka un dzirdēja tikai to, ko gribēja dzirdēt.... Bet tas tā.Atgriezīsimies pie BMW jaunuma....

Piestūrējoši aizmugurējie riteņi? Mazda jau kādus 20 gadus atpakaļ.... Alfa Romeo- arī sākot no 156- tikai pasīvā sistēma.

Adaptīvā piekare? Sitroens pirms 50 gadiem. Angļi- kaut kādus 25 gadus mersis, audi indiešu jaguārs, ķīniešu Volvo.... Visādi tur fordi jau sen.... Beidzot arī bmw.

Kas tur vēl? Jaudīgs motors? Vesela kaudze citu motoru, kas ir gan jaudīgāki, gan stabilāki darbībā, gan ilgmūžīgāki pēc motostundām.

Nu kas vēl? Skaistas lampas( optika) pa 2000€ gabalā? Domā taisa kosmosā, kaut kur mēness orbītā? Gan jau ka nē. Kādā Ķīnas ciematā, tai vietā lai ietu uz skolu, kāds sīcis ar mammu divatā pa dienu uztaisa kādiem 4-5 BMW optikas komplektus.

Nobeigumā čuvašu tautas ticējums- kamēr vien būs lohi- tikmēr bmw dīleri par klientu trūkumu nesūdzēsies.

P.s. pa naudu, ko maksā BMW var nopirkt daudz interesantākus un individuālākus auto ziņu no pieredzes.

Ex E-39 2.5 lietotājs.

Jucis 16.jūnijs 2018 7:16
20 13 Atbildēt

Cik no tevis minetajiem auto ir ar rwd??? ;)) Gandriz neviens jo tie visi ir kapeikpiseju brendi. Mx5 un jaguaru vari iespraust sev dupsii, viens 160cm frizieru auto un jags luuzt veel vairaak par bmw. Ja patik kapeikpiseju brendi tad vajag tos ari pirkt, neredzu problemu, neviens tak neparmet, tikai raisa neizpratni ta vemsana zem katra bmw raksta. Bmw ir suds bet tad vajag braukt vismaz ar mb vai lehusu lai to pateiktu, savadak sanak ka isteniba esi kartejais fwd lohs kurs visdrizak nekas dzive nav pat jaunaa premimum riepas atlavies nopirkt

taaneko 16.jūnijs 2018 9:27
22 19 Atbildēt

Vemšanu izraisa parastu lietu pasniegšana, kā kautkāda revolūcija autobūvē. Piedevām prasot par to cenu, kas ar saviem uzpūstajiem apmēriem ir smieklīga. Ko Tu teiktu, ja Tev piedāvātu māju Dagdā pa 70 000 000 € nevemtu? Neņirgtu? Vai braucienu 15 trolejbusā pa 300€? Lohs esi? Kas ir nevari atļauties?

Kāds sakars tam visam ar RWD un FWD vai AWD? Moskvičs, Žigulis, Opel senator, Ford Sieera, 2-3x gadā ar ģimeni aizejam ar kartingiem pabraukties. Na aizmugures piedziņa tad kapēc ne kāds aston martin vai ferarri? Daudz vairāk brauktprieka.

A riepas pieminētas kādā sakarā? Continental contigrip R17 225/60 ziemā jau trīs sezonas-pārbaudīta vērtība, pilnībā apmierina visas vajadzības. Alfai- eksperimentēju.

Karals 16.jūnijs 2018 22:15
18 27 Atbildēt

A kurš parastas lietas pasniedz revulucionāli? Redzi tā jau ir problēma TAVĀ paurīti, saproti - BMW prezentē 8. sēriju, un tad ir kaudze nabagu kuri komentē zem rakstiem, ats slikti, šitais slikti, nu ja neesi gatavs pirkt, ko tad Tu te meklē? Un, ja godīgi gan es, gan Tu gan visi citi, kuri lasa šo komentāru zin, ja TEv būtu nauda Tu nopirktu. TEv vienkārši nav naudas un tas arī vis!

ezis71 17.jūnijs 2018 7:03
0 0 Atbildēt

Ja man būtu nauda tad noteikti paņemtu šito,vēl ir nopērkami,cena sākot no 50000 eur.

Karals 17.jūnijs 2018 11:38
17 17 Atbildēt

Ja Tev patīk, tad pērc

Es jau Tevi tādēl nesaukšu par lohu, atsķirībā no viena deģenerāta šeit, kurš iedomājas, ka ja vinam kaut, kas nepātīk tad visi pārējie ir lohi

Standarta letiņu skaudība...

taaneko 16.jūnijs 2018 23:05
16 16 Atbildēt

Nepirktu

Pirktu padsmitgadīgu maserati, vai astonmartinu, pirktu divdesmitgadīgu ferarri. Autiņu, kas domāts lošarām nepirktu. Maz ka 50% no bmw ir lūzeri "po žizņji" un bmw ir viņu cerība parādīt ka " es esmu" 90% tupa nemāk braukt, tai mašīnai pēc 10 gadiem būs vērtība kā vw polo. Labāk 20 gadīgs ferarri nekā 3 mēnešus vecs BMW.

Karals 17.jūnijs 2018 1:12
20 21 Atbildēt

Ok, ok, mēs visi sapratām tavu sāpi

Nomierinies un liecies uz auss.

Autiņš, kas domāts lošarām - jau vien pierāda uz tavām psihiskajām nabaga novirzēm, un neuztraucies, ar tādu domāšanu Tev arī nespīd ne 3 mēnešu vecs ne, 3 gadus vecs BMW.

P.s.

Nejau bmw vadītāji ir kompleksaini, bet tu esi, iedomājies vienkārš raksts par 8. sēriju, un viens idiņš ar alfu pamatīgi sacepās

jucis 16.jūnijs 2018 9:57
16 11 Atbildēt

blje vecit ja neinterese rwd tad perc hujdaju utt un tak priecajies, ja kadam gribas normalu rwd tad variantu isteniba nav nemaz tik daudz un bmw ir viens no tiem. kapec es neesmu redzejis mersistus bembistus un lehusistus komentejam zem katra fwd raksta ka atkal kartejais garlaicigais suds uzrazots? oppipelisti utt gan laikam ar kompleksiem slimo un nevar aizverties; visu laiku zem katra raksta jaraksta ka vina fwd suds nav ne ar ko sliktaks par rwd premiumu, nu kuram tas pis pasaki? kartingi mlje, kas ir labak 3x gada panemt smuku mauku vai vnk aprecet smuku sievieti un dzivot ikdiena ar vinu?? retorisks jaut))

taaneko 16.jūnijs 2018 10:09
26 18 Atbildēt

Ko jūs bembisti darīsiet, kad BMW pāries uz FWD?

jucis 16.jūnijs 2018 10:46
17 0 Atbildēt

tad bmw bus miris, varbut tas jau pat daleji notiek un?? tevi sausmigi satrauc sis jautajums? diez vai kadam bembistam tas nelauj nakti gulet. kada jega jums satraukaties par sadam temam, kaut kads fwd fetiss jeb mierini sevi, ka kadreiz naktone visi auto paliks par fwd sudiem (diez vai ta notiks). vnk nesaprotu logiku. brauc un baudi, visiem auto pat vislielakajam sudam ir savs pielietojums, nevajag to visu uztvert personigi, visi auto ir kaut kada zina interesanti un nevajag fokuseties uz viena parakumu vai minusiem

Karals 16.jūnijs 2018 22:11
18 24 Atbildēt

Labi tagad nomierinies neveiksminiek.

Tavi peistūrejosīe riteņi mazdai un tai neveiksmigajai alfai, ir bez aizmugurējo riteņu piedziņas un ir pilnīgi kas cits. Ok saprotu, Tev kā nabagam nav iespēju izbraukt ar dārgiem auto, bet nu cerība mirst pe'dējā...

Adoptīvā piekare? Esi salīdzinājsi citroena adoptīvo ar bmw adoptīvo? Tās ir pilnīgi divas dažādas lietas,

Ir pilnīgi skaidrs tas, ka tava mazā nozēlojamā žults spargst pusū tikai naudas trūkama dēl!!

JA tev kaut, aks nepatīk sēdi savaā reņu alfu un citroenu forumā līdz noģībsi. KO nozīmē ex e39 īpašnieks? Vau apsveicu esi braucis ar vecu bmw, kurš tik un tā ir baudāmāks par jaunu alfu, reni vai citronu, savādāk se'di klusu, kā jau teicu, neesmu vainīgs pie tavas nožēlojamās nabaga dzīves.

Tad, kad varbūt sāksi pelnīt naudu, tad Tev būs vienalga, ko dīleris, dara, galvenais ir bauda no brauciena, bet Tev to nesaprast, iespējams nekad..

taaneko 16.jūnijs 2018 23:12
17 17 Atbildēt

Pamuļķi- kad pelnīsi dienā tik cik pelnu es- varēsi man atvērt durvis un notīrīt mašīnu. Pagaidām uzkāp uz baltas lapas lai redzu, kad tur čiepst. Novēlu Tev tizleni lai BMW ir labākais auto, ko tev izdevies dzīvē izbaudīt.

Karals 17.jūnijs 2018 1:15
19 24 Atbildēt

Nopietni?

Blāviens vai nu Tu esi pilnīgi vecs un jau izkūkojis prātu, vai galīgs sīkais, nu cilvēks ar šadu psihi, un domāšanu vienkārši NEKAD nespēs normāli pelnīt.

Āksts ibio

arba 15.jūnijs 2018 18:17
19 3 Atbildēt

Parasti neviens auto razotajs nestarte vairakos pasaules limena autosporta serialos

Bmw pietiek ar dtm !

taaneko 16.jūnijs 2018 0:26
14 25 Atbildēt

Tiešām?

WRC

Rallijkross

Dakāra,

paispīka

Lemāna

1formula.

Patiešām tikai viena komanda uz vienu disciplīnu?

Tu taka tāds karalis sāc runāt... DTM ūber alles. Muļķis, kas nefano vai ne?

Rīgas kanāla regate un Volvo Ocean Race- abas ir regates- atšķirībā ir tikai maršrutā, dalībnieku sastāvā un dalības izmaksās.

Karals 16.jūnijs 2018 22:24
16 16 Atbildēt

Labi nomierinies nabag!

Tavu psihisko nelīdzssvarotību jau šeit visi novērtēja.

Man braucot ar BMW patīk arī tā sajūta, ka nabagiem skauž, pilnīgi visur, un vienmēr var redzēt, kādu aizvainoto uz ceļa.

Tu vari normāli pārkārtoties pa joslām un vienmēr kāds aizmugurējais jūtas aizvainot, jo redz BMW piebrauca priekšā, un es zinu, 100% zinu, ka Tev braucot ar savu alfu ir tā pat, un vari pat nemuldēt, tu esi tipisks alfinieks, tie vienmēr jūtas sevišķi aizvainotie, tā pat, kā saabisti, bet nu tā pasaule ir iekārtota, ir tie kas paņemt, to ko grib un tad pārējiem tiek tas, kas paliek pāri, ja Tu esi izvēlējies otro variantu - tad pats vainīgs!

taaneko 16.jūnijs 2018 23:32
17 16 Atbildēt

Nē laikam labāk ir novēlēt lai arī tavi bērni neko labāku savā dzīvē par BMW nevar atļauties.

Karals 17.jūnijs 2018 1:02
12 14 Atbildēt

Haha nu, nu dodies čučēt mazuli.

taaneko 17.jūnijs 2018 13:17
17 13 Atbildēt

No mazuļa dzirdu.

49 gadi, 2 puikas. Vasaras un ziemas māja Jā un uz darbu man vairs nav jāiet, jo viss ir sakārtots tā, ka naudu man pelna un pienes brīvpātīgi klāt tādi kā tu. Un par cik gadus 10 atpakaļ mana nodarbe bija saistīta ar autoservisiem, bet tagad ar visāda veida mehāniskām iekārtām es spēju atšķirt iekārtu, kas funkcionē labi no iekārtas, kas tikai izskatās labi. Un ja es saku, ka BMW inžinieri nespēj radīt neko jaunu, tikai pārnes uz savu auto citu firmu sen jau radītās un realizētās idejas, tad tā tas arī ir. Bet tu karalīt ( interesanti kur ir tava karaļvalsts) ar saviem tekstiem taisni parādi to vienvirziena domāšanu, kas ir tik raksturīga bembistiem, par ko jūs neciena un apsmej pārējie auto lietotāji . Un iegaumē tizleni- nepastāv tādi fordisti vai opelisti. Šie cilvēki spēj mainīt īpašumā esošo auto modeļus un markas izvēloties no tirgus piedāvājuma labāko un piemērotāko- bembistiem ir jāsamierinās ar vienu ražotāju

Peteris 17.jūnijs 2018 21:55
10 0 Atbildēt

Tas, ka Tu iepriekš minēji, ka būtu gatavs pirkt padsmitgadīgu Maserati (vinu no tehniski neuzticamākajiem un ergonomiski briesmīgākajiem auto) jau vien parāda, ka Tev ar servisiem nav bijis nekāds sakars ne 10, ne 20 gadus atpakal. Un ja Tu 20 gadus vecas Mazda un Citroen tehnologijas salīdzini ar mūsdienu, tad tiešām līdz tehnikai Tev ir kā līdz Mēnesim. 1995. gadā arī bija mobilie telefoni, bet tas nenozīmē, ka mūsdienas tie ir tādi paši. Tieši tāpat kā vienādas komforta funkcijas atškiras starp standarta un premium auto - sēdekla apsilde lētajam galam ir parasta metāla plāksne, BMW, piemēram tīklojums un atškirība uzreiz ir gan uzsildīsanas ātrumā, gan temperatūras uzturēšanā. Un katra šāda nianse piepluso cenu. Tā kā brauc ar savu Alfu un sapno tālāk, ka uz darbu nav jāiet, jo citi strādā tavā vietā (jo visdrīzāk esi neveiksminieks bezdarbnieks).

taaneko 17.jūnijs 2018 23:23
9 9 Atbildēt

Eh Pēci Pēci. Ja jau sauc maserati ir neerganomisku- ko tad saproti zem vārda ergonomisks. Itāļu auto augstais gals pramtiski visi ir ar pārdomātu ergonomiku. Ne jau par velti itāļiem ir visvairāk dizaina studiju. Tāpat arī superauto itāļjem ir visvairāk. Arī bugatti bija itālis.

Kas attiecas uz tehnisko uzticamību- pēdējām mašīnām pirms lielās elektroniskās ēras sākuma ar uzticamību viss bija kārtībā. Gan kaltās piekares detaļas, gan motori ar zobratu pārvadiem siksnu vietā. Nekādi adaptīvie asistenti un pašregulējošie palīgi. Cik ilgi atradīsies uz ceļa atkarīgs tikai no paša prasmēm.

Un ar tehnoloģijām viss bija lieliskā kārtībā. Piestūrēšanas algoritms bija atkarīgs tikai no braukšanas ātruma. Vienkāršs un prognozējams. Adaptīvā puekare- 3 vai 4 režīmi, kurus izvēlējās braucējs pats. Braucot ar tādu auto uz 150- apzinies, ka esi noteicējs un galvenais nevis tas asistentu bars, kuru darbība beidzas brīdī, kad pazūd +12V. Es ar saviem auto esmu ticis līdz mājām gan bez ģenerātora, gan bez stūres pastiprinātāja, ar norautu darba bremžu maģistrāli, apgrieztām, kloķenes šālēm, noplēstu radiatora apakšu un visādām tādām lielākām un mazākām šaizēm un nekas- savus 70- 100 km var nobraukt. Bet šitam augsti tehnoloģiskam sūdam nosvils kāda 0.02€ vērta diode, kas atbild par displeja darbību un pat nekā nav saistīta ar visu to mehānismu kaudzi, kas tur ir sabāzti un viss 170 000€ pārvēršas par nekustināmu mēslu čupu un remonts par piedzīvojumu, kas izmaksā tikpat kā māja ar zemi kaut kur Rūjienā.

Un tagad pēci - lauķi pastāsti, kurai mašīnai sēdekļa apsilde ir realizēta ar metāla plāksni? Varbūt pie viena uzraksti, plāksnes izmērus- biezumu neaizmirsti. Škodai beņķi tādi pacietāki: moš tapēc, ka tur porolona vietā ir metāla plāksnes? Jā un iespējams tapēc dažs labs VW braukšanas komforta līmenī atgādina zirgu ratus. Vai tas pats E39 laikam bija budžeta versijā ar plāksnēm beņķos, jo ja līdz Lidpājai no Rīgas izdevās aizbraukt, tad atpakaļ gribējās ar sabiedrisko.

Pačukstēšu ka tīklojumu savos beņķos, kuru rāmji starp citu ir no magnija Alfa romeo izmantoja jau 20 gadus atpakaļ. Apsveicu BMW- beidzot viņi arī.

Kas attiecas uz tevi - pēci sūdēdaj dižais aizstāvi- atgriezies kūtī pie savām govīm.

Karals 17.jūnijs 2018 14:17
16 32 Atbildēt

Kuru Tu šeit mēģini apmuļķot?

Tava trulā neizglītota domāšana taču uzreiz pasaka, ka esi nabags. Nestāsti te muļķības, pa visām malām no Tevīm plūst laukā neizglītota un apvainota nabadziņa vaimanas

Interesanti "ķircināt" tādus, kā Tu, viens bmw un tik daudz muldēšanas pie šiem rakstiem, neviens nesaka, ka tas ir labākais auto, ja Tev nepatīk nepērc, taču brends pats, kā tāds nav vainīgs pie tā, ka visādi āpši ar tiem braukā, bet tu joprojām to nesaproti, ar katru komentāru tikai pierādi, cik ļoti tas viss tevi "grauž", un cik apvainot nabadziņs esi.

Būtu labāk gājis savsu dēlus audzināt, lai netop par tādu pašu stresainu apsmieklu, ka Tu.

torkjis 17.jūnijs 2018 19:38
14 9 Atbildēt

Interesanti, ka neizglītotību norāda cilvēks, kurš pats neprot pareizi uzrakstīt vienkāršus vārdus un salikt pieturzīmes

Karals 17.jūnijs 2018 21:08
12 19 Atbildēt

Nu neizplūdīsim sīkumos, rakstu no viedtālruņa, turklāt nerēdzu jēgu tam pievērst tik lielu uzmanību, jo cilvēks kuram veltu šos komentārus diez, ko apdāvināts nav, un tā pat nesapratīs.

P.s.

Ja jau sīkumos, tad teikuma beigās ieliec punktu.

torkjis 17.jūnijs 2018 21:48
1 7 Atbildēt

Ja vairākas reizes vienu un to pašu vārdu raksta nepareizi, tā nav neuzmanības kļūda. Tas, ka komatus liec "uz dullo" arī nav pieskaitāms pie viedtālruņa īpatnībām.

Karals 17.jūnijs 2018 23:24
9 18 Atbildēt

Un, ja par tēmu?

P.s.

Nopietni npieveršu tam uzmanību, Tu tiešam domā, ka vajag?

arba 16.jūnijs 2018 9:21
0 2 Atbildēt

dtm kopš tur vairs nebrauc alfa neinteresē

core 17.jūnijs 2018 9:17
23 11 Atbildēt

Vienmēr ar smaidu skatos uz tiem bembistiem, kas domā, ka visiem skauž viņa bmw, un vissmieklīgākais ir tas, ka parasti tā domā tie, kas brauc ar pāris tūkstošus vērtiem hlamiem, nevis pajauniem 7er vai X5

Karals 17.jūnijs 2018 11:42
15 19 Atbildēt

Paga nu mēs šeit nerunājam par vecām purvčika miskastēm, bet normāliem bmw.

Un redz, kā reklāma strādā, paskat cik daudz komentāru, un pat Tev;i tas raisa smaidu - tatad pamani!

Kā saka sevi taču nepiemānisi, vai ne?

druknais1 17.jūnijs 2018 17:48
0 11 Atbildēt

Es kā sertificēts psihologs varu tik secināt,Karals ir sirdī pārliecināts bembists, nonēsātas trenūzenēs ar vecu keponu galvā, kurā diemžēl ir diezgan patukšs!

Karals 17.jūnijs 2018 21:23
12 3 Atbildēt

Interesants raksturojums, tikai galīgi nepareizs.

Ja Tev pašam tas paurītis būtu pilnāks, tad pārlasītu komentārus, un varbūt censtos iedziļināties, lai saprastu, kas ir kas.

Saproti es te jokojos, bet jūs to visu uztveriet nopietni, viens alfists ar putām uz lūpām ir gatavs aizstāvēt savu braucamo, man taču ir pilnīgi vienalga ar, ko Jūs tur pārvietojaties. Interesanti paskatīties uz Jūsu reakcijām, cik gan cilvēks var būt dumjš, ka ir tāda cmme uz brendu. Starpcitu, tas raksturīgi latviešiem, citās valstīs tā nav, tādēl jau arī ir tā kā ir.

Iedomājies cilvēks demagoģē par likumiem un par to cik nesakārtota ir ši valsts, tad atnāk uz rakstu par 8. sēriju un "izvemj" savu savārstījumu

Protams ne viņš, ne Tu, ne arī kāds cits tam nepievērš uzmanību, bet es uzreiz to pamanu un atliek tikai sunim pamest kaulu, lai sāktos...

Smieklīgi

P.s.

Psihologs Tu nekad nevarētu būt, pārāk maz iedziļinies lietas būtībā.

Jucis 17.jūnijs 2018 22:27
10 0 Atbildēt

Nu ble kas ir ar to bmw...bija zinams ka katrs lohs grib sev bmw, bet izradas katrs lohs grib ari kaut ko iedirst par bmw. Nu chista kaut kads lohu brends, polarize un pievelk ekstremakos gadijumus gan no faniem gan no nidejiem.

PS tas maseratti koments labs, tikai zel ka ikdiena brauc ar hujaseratti tapat ka visi parejie specialisti no interneta ;)))

Peteris 17.jūnijs 2018 23:49
8 17 Atbildēt

Iespaidīga tā tava alfa, ka regulāri jābrauc bez generatora, bez stūres pastiprinātāja un vēl rindu problēmu, kas raksturīgi neveiksminieku auto. Par dizaina studijām - dizains un ergonomika nav viens un tas pats, bet Tev to nesaprast, ja jau lepojies ar to, ka ar šrotiem braukā. E39 kad ražoja? Tad, kad Tev nebija 49, bet 30 gadi. Pamēgini, varbūt līzingu Tev iedos nopērc kaut ko drusku svaigāku par vecu bmw vai alfu un tad varēsi sākt spriest.

taaneko 18.jūnijs 2018 1:16
20 9 Atbildēt

Kurā vietā es rakstiju, ka tas ir noticis ar alfu? Dažādi auto, dažādos laikos.

Tev un pārējiem bembistiem- kur es vispār esmu teicis, ka esmu alfas fans. Teicu, ka uz alfu pārsēdos pēc tam, ka pabraukāju ar bmw.

Es rakstiju, ka bmw kā milzu sasniegumu jaunā modeļa prezentācijā piemin lietas, ko citi autoražotāji jau sen ir iemēģinājuši, un to zin tie, kas daudzmaz seko autobūves sasniegumiem un inovācijām.

Es rakstiju, ka bmw fani ir ļoti aprobežoti un intelektuāli nabadzīgi, jo viņu pasaulē eksistē 2 kategorijas- bmw un pārējie transporta līdzekļi. Pie kam visi pārējie transportalīdzekļu īpašnieki apskauž bmw īpašniekus viņu veiksmīgās un laimīgās dzīves dēļ. Uzprasās salīdzinājums ar krieviju, kur visa pārējā pasaule ir krievijas ienaidnieki, jo nespēj nodrošināt saviem pilsoņiem tik laimīgu un pilnvērtīgu dzīvi tādu kā krievija.

Es rakstiju par to, ka par naudu, ko par savu šedevru vēlas bavārieši var nopirkt auto, kas daudz vairāk atbilst bmw devīzei- "braukt ir prieks".

Es rakstīju ka Pārvietošanās ar šo auto vairāk atgādina banālu datotspēli, kur asistenti sabremzēs, parādīs, pagriezīs, ierīvēs, nobārstīs uzlaizīs utt. Sēdi un grozi stūri ar grīdā nospiestu gāzes pedāli. Šie autovadītāji nedod dievs nokļūstot uz ceļa ar auto, kurā nezkapēc nebrauc līdz asistentu bars, parāda sevi kā bezcerīgi muļļas, kas spējīgi uz visnepārdomātākajiem un dīvainākajiem izgājieniem uz ceļa.

Kas attiecas uz alfu un manām neprasmēm autobūvē- nomainiju vienatnē uz ceļa agregātsiksnas spriegotājrulli salūzušas atsperes dēļ, kad neapdomīgi biju aizvizinājies pabraukties 700 km no mājām.

Turpmāk operējiet ar tiem datiem, kas pieminēti postos, nevis paši domājiet savu notikumu secību, domāšana nav jūsu stiprā puse.

Kas attiecas uz to man piedēvēto žulti un skaudību- .anuprāt izeja ir pavisam vienkārša- ja esi pārliecināts ka gribi bmw un esi gatavs to pirkt- tad pērc to komplektā ar 6 soda punktiem. Tas dos lielisku iespēju nākamo 2 gadu laikā parādīt vai ir spēja apgūt autovadītāja iemaņas ar šo konkrēto automarku.

Viss.Punkts. No savas puses diskusiju uzskatu par izsmeltu.

Karals 18.jūnijs 2018 7:19
9 34 Atbildēt

Nabadziņš joprojām nevar aiziet gulēt.

Redz reklāma "strādā" paskat cik daudz komentāru, paldies Tev par to.

Diskusiju nav jēgas turpināt, jo savu sāpi jau esi izlicis, ak Tu nabadziņš.

jucis 18.jūnijs 2018 10:33
11 36 Atbildēt

Kur tu seit redzi kadu bmw fanu, par ko tu vispar raksti?? Es redzu tikai ka cilveki saka ka bmw ir normals auto, tads pats ka parejie - ir savu plusi un minusi. Ja patik piderasit spregotajrulli celmala tad moderns bmw nav labakais variants ko pirkt, ja dzivo Aizdirsija un tuvakais evakuators ir 50km attaluma tad ari labak nepirkt vacu premiumu, sis tacu it ka ir passaprotamas lietas. Bet ja dzivo riga un ir parejais dzive nokartots un nauda pietiek, tad kapec nepirkt bmw?? Braukt ar vinu ir zajebis. Zog? Tam ir kasko. Luzt? Panem taksi vai pabrauc nedelu ar sabiedrisko. Man vispar liekas ka visas negacijas par auto nak no ta, ka cilveki nav nopirkusi sev piemerotu auto un pec tam raud, ka tas auto ir suds. Isteniba auto ir normals, vienkarsi cilveks pats ir lohs, jo nav nopircis pareizo masinu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti