Prezentēta BMW X2 jaudīgākā versija ar 300 Zs motoru (+ FOTO) 12

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 7.septembris 2018 13:31

Vācijas autobūves kompānija BMW prezentējusi krosovera X2 jaudīgāko modifikāciju M35i ar divlitrīgo M Performance motoru, kas attīsta 306 Zs un 450 Nm.

TwinPower Turbo divlitru četrcilindru agregāts darbojas komplektā ar sevišķi ātras darbības astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Pateicoties xDrive pilnpiedziņai un Launch Control starta sistēmai, BMW X2 M35i ieskrējiens līdz simtam ilgst 4,9 sekundes.

Krosovers aprīkots ar M Sport piekari, kura ir zemāka un komplektēta cietākām atsperēm, M Sport pašbloķējošo diferenciāli, pastiprinātiem bremžu mehānismiem un vēl precīzāku stūres iekārtu.

Visdārgākajā komplektācijā krosovers iegūs diožu priekšējos un miglas lukturus, M spoileri, 19 vai 20 collu vieglmetāla riteņu diskus un sporta izplūdes sistēmu ar divām 100 mm rorēm.

Krosovera salonā būs M Sport stūre ar ādas apdari un stūres svirām, sporta sēdekļi ar izteiktu sānu atbalstu (piemaksa). Sēdekļiem var izvēlēties arī perforētas ādas vai ādas/alkantara kombināciju. Sarakstā ir arī adaptīvā piekare ar diviem darbības režīmiem, projekcijas displejs, parkošanās palīgsistēma un sastrēgumu asistents.

BMW X2 M35i ražošanas starts plānots šā gada novembrī, bet pārdošanas starts – 2019.gada martā.

 

 
Visi komentāri
 
usaexperc 7.septembris 2018 17:52
0 17 Atbildēt

Pipec, kārtējais spēriens amīšiem pa olām. Tie jau parastajam 320D pat īsti neko izdarīt nevar, ko nu ar šādu mēroties...

viencexperc 7.septembris 2018 18:17
45 28 Atbildēt

Bišķiņ jauc. Tas ir spēriens pa olām visam BMW koncernam. Ka ar šitādiem, vw lupo lieluma sūdiem piesmej visus BMW fanus. Tu nopirksi x6, bet kāds brauks ar tādu pašu bet divreiz lētāku. Un visi teiks, kādi jums vienādi auto. Tad redzēsim - domāsi, ka tev kāds iespēra, vai nē.

...

Un vēl kas. Tādi sūdi domāti Eiropas nabagiem, lai varēru kosties ar golf gt, vai citroen sport.

Asv ir vienīgā kur x5 ir populārāks par visādiem x3, x2, x1...

Jo Eiropā jau x1 ir kosmoss.

usaexperc 7.septembris 2018 20:08
0 12 Atbildēt

Kad varēsi atļauties nopirkt, tad arī dzirdēsi, ko visi teiks...

Brauc vien ar savu nabaga salvage tālāk!

bumeris 7.septembris 2018 22:31
16 0 Atbildēt

Jā, jā! Lai nopērk kādu no iksiem! Tie taču tik dārgi. No mūsu kolēģiem - apsargiem, tikai vienam ir X5. Čalis strādā Supernetto, speciāli dzīvo pie vecākiem, lai varētu iekrāt. Tagad - pirmais čalis.

Es tagad krāju naudu šitam:

www.ss.com/msg/lv/transp...x5/bfxgop.html

msh 8.septembris 2018 8:33
24 1 Atbildēt

Amūrikā tas X5 ir iecienītāks, jo vienkārši vismaz puse potenciālo pircēju iekš X3 nespētu iekāpt...

ezis71 7.septembris 2018 21:10
19 0 Atbildēt

Tikai 300 zirgi, tur jau zirgam jāsmejās.Kur tad palikuši V6 un V8,всё,пиздец?

msh 8.septembris 2018 8:32
0 0 Atbildēt

Šis ir X2, aizmirsi?

viensexperc 7.septembris 2018 22:13
3 64 Atbildēt

Bļa nu tādi gudrinieki šeit komentē?

Davai uztaisam forumā vienu tēmu, kur visi posto savus auto, reāli ar foto un "nickname"!

Ko var dirsties par tačkām!?

Katram tackai savs pircējs, nu nopērc saproti, ka miskaste(personīgs vidoklis), notirgo un pērc kaut, ko citu!

Dzīvs līmeņi atšķirās daudzās valstīs utt., un blā blā, kāda jēa par to šeit cepties?

Amīšiem ir savi lieli auto, kas nebūt nav sūdīgi + viņiem tā cena ir ok, bet eiropāi tas ir dārgi! Kādēl dārgi? Lūk par šo ir jādiršās!

Vācu auto ir smalkāki un tikai lohs noliegs pretējo, visas tās sūda smalkās piekares utt., bet, ko darīt, tie auto ir radīti bānim(kādreiz, nu jau visi brauc ar sūda toyotām - pērsonīgs viedoklis), tur IR jābūt gan bremzēm, gan piekarei, nu ir tie auto TEORĒTISKI priekša amīsīem, bet tajā paša laikā amīsi būvē PERFEKTUS auto saviem rēģioniem, nu it amīšu auto savs ŠARMS - IR, un arī kvalitāte (tikai atseviškos auto)!

Davai salagas uzcepam forumā vienu diskusiju, kur visi posto savus auto, bez jebkādiem kopleksiem, ar paskaidrojumu, kādēl tieši šis auto, bez jokiem!

Wictors 7.septembris 2018 22:25
33 2 Atbildēt

Tu pat niku un avataru nospēri, kā tāds krievs. Tāpēc tavs viedoklis nevienam neinteresē - brauc ar savu žiguli un priecājies.

ezis71 7.septembris 2018 22:35
8 0 Atbildēt

Nevajag tā par krieviem,ir viena suga-вата.

viensexperc 7.septembris 2018 22:48
2 41 Atbildēt

Ko Tu Te muldi tirliņ!

Es šeit ierados, lai Jums ieviestu skaidrību - gaismu zemes virsū!

Savādāk diršaties šeit vienā diršanā, skaidrs, ka "neapmierināt" neviena skaudību, bet būtu vismaz uzvedušies, kā vīriešiem pienākās šajā "vīriškīgajā" portālā...

kasinsh79 9.septembris 2018 5:22
0 0 Atbildēt

Ibio peso, kāds te līmenis

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti