Līdz 2020.gadam Audi rīcībā būs akumulatori ar 350 kilovatu uzlādes staciju atbalstu. Tas nozīmē, ka 80% uzlāde tiks pabeigta 12 minūšu laikā.
Par pirmo modeli ar šādu akumulatoru kļūs četrdurvju e-tron GT, bet nedaudz vēlāk iespēju pieslēgties 350 kilovatu uzlādes stacijai iegūs Audi radinieks Volkswagen koncerna ietvaros - Porsche Taycan, kas 15 minūšu laikā savu nobraucamo distanci pagarinās par 400 km.
Nesen prezentētais Audi e-tron ir komplektēts ar akumulatoru, kas atbalsta 150 kilovatu uzlādes staciju un 80% uzlādi nodrošina pusstundas laikā.
Eiropā 350 kilovatu uzlādes stacijas sadarbībā ar BMW Group, Daimler AG, Volkswagen Group un Ford uzstāda kompānija Ionity. Tiek ziņots, ka līdz 2020.gadam šādu staciju skaits sasniegs četrus simtus.
Tu stulbais dorni, ir pilnīgi skaidrs, ka tu nezini pat cik ir 1+1 !
Kāda atsķirība, kas ražo baterejas? Iphone komponentes arī ir no dažādiem ražotājiem piemēram operatīvas atmiņas ir samsung, un? Tāpat apple ar iphoniem pelna vairāk, kā samsung ar saviem viedtālruņiem!
Proti elektro audi tāpat pirks vairāk, kā teslu, samierinies čangal!!