Visi komentāri - Elektriskos Audi varēs uzlādēt 12 minūtēs

Elektriskos Audi varēs uzlādēt 12 minūtēs 13

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 29.septembris 2018 9:52

Līdz 2020.gadam Audi rīcībā būs akumulatori ar 350 kilovatu uzlādes staciju atbalstu. Tas nozīmē, ka 80% uzlāde tiks pabeigta 12 minūšu laikā.

Par pirmo modeli ar šādu akumulatoru kļūs četrdurvju e-tron GT, bet nedaudz vēlāk iespēju pieslēgties 350 kilovatu uzlādes stacijai iegūs Audi radinieks Volkswagen koncerna ietvaros - Porsche Taycan, kas 15 minūšu laikā savu nobraucamo distanci pagarinās par 400 km.

Nesen prezentētais Audi e-tron ir komplektēts ar akumulatoru, kas atbalsta 150 kilovatu uzlādes staciju un 80% uzlādi nodrošina pusstundas laikā.

Eiropā 350 kilovatu uzlādes stacijas sadarbībā ar BMW Group, Daimler AG, Volkswagen Group un Ford uzstāda kompānija Ionity. Tiek ziņots, ka līdz 2020.gadam šādu staciju skaits sasniegs četrus simtus. 

 
Visi komentāri
 
usaexperc 29.septembris 2018 11:06
2 6 Atbildēt

Un to 350 kW atbalstu vajadzēs vilkt piekabē un darbināt ar benzīnu/dīzeli?

Un cik šāda "atbalsta" ierīkošana izmaksās, piemēram, privātmājā Mārupē? Sākot jau ar projektu, jaunu apakštaciju, izmaksas elektroenerģijas saražošanai u.t.t. Vai maz atmaksāsies braukt ar elektrību?

Motorolers 29.septembris 2018 12:13
4 0 Atbildēt

Priekš kam privātmājā vajag uzlādi 12min laikā? Kruta jau būtu, tik cik Latvenergo prasītu mēnešmaksu par tādu pieslēgumu? Tas tomēr būtu kruta, varēs arī tālākos ceļojumis doties ar elektro auto, nebūs telti jāceļ ik pēc 400km.

iAuto 29.septembris 2018 15:29
5 0 Atbildēt

Pa lielam to visu atrisinās akumulatori, kuri būs katrā mājā. Tāpēc tā saucamajai elektrības patēriņa "Zosij" nevajadzētu radīt problēmas.

Zoss 29.septembris 2018 16:35
2 5 Atbildēt

Un kā tu iedomājies tos akumulatorus mainīt? Katru rītu ar telferi celsi ārā tukšo un iekšā pilno?

viencexperc 29.septembris 2018 17:05
0 5 Atbildēt

Kas tās baterejas ražos - Ķīnieši, amerikāņi vai dienvidkorejieši?

Ap 2020 gadu 62 procenti baterejas būs saražotas Ķīnā, 22 procenti ASV ( Pārsvarā Tesla un nedaudz LG filiāle), 12 procenti Dienvidkorejā ( LG un Samsung) un 2 % Polijā ( LG filiāle).

Tā ka grozies kā gribi, peļņu no tiem elektroauto raus tik un tā Ķīnieši vai Tesla.

s 30.septembris 2018 22:24
6 1 Atbildēt

Tu stulbais dorni, ir pilnīgi skaidrs, ka tu nezini pat cik ir 1+1 !

Kāda atsķirība, kas ražo baterejas? Iphone komponentes arī ir no dažādiem ražotājiem piemēram operatīvas atmiņas ir samsung, un? Tāpat apple ar iphoniem pelna vairāk, kā samsung ar saviem viedtālruņiem!

Proti elektro audi tāpat pirks vairāk, kā teslu, samierinies čangal!!

msh 1.oktobris 2018 12:24
0 0 Atbildēt

Starp sifonu un elektrisku audī ir diezgan liela starpība - elektrisks audī nesīs ražotājam peļņu, kur procenti rakstāmi ar vien ciparu - kamēr sifons aizkostajam ābolam - 50-70.

s 1.oktobris 2018 21:03
4 1 Atbildēt

Tu arī esi tik pat liels āksts, kā "viencexperc"?

Runa ir par būtību, kā tādu!

Slinkais 29.septembris 2018 23:34
0 0 Atbildēt

kkur nesen lasiju, ka nemaz tik ilgi nav jāgaida, kad sāks beigties ķimisko elementu krājumi, priekš litija aķu ražošanas. bet jaunās aķu tehnoloģijas kkā nesteidzas dzimt

Slinkais 29.septembris 2018 23:38
1 0 Atbildēt

un jā. kur pie velna ražos to milzīgo un pieaugošo elektrības daudzumu kuru prasa mūsdienu pasaule??

msh 1.oktobris 2018 12:27
0 1 Atbildēt

Kā kur? Ogļu TECos, tik pagaidām to neafišē, jo tas būtu aizdomīgi nezaļi - bet kad patēriņš nopietni pārsniegs pieprasījumu, tad nāksies to darīt. Bez tam, atnāks tūlīt kanibāls un pateiks ka tas viss ir nevis lai mašīnas būtu dabai draudzīgākas, kā tiek apgalvots, bet gan lai pilsētās būtu gaiss ko elpot, jo tas, kas notiek ārpus tām, tās neskar...

ogļracis 1.oktobris 2018 17:36
1 0 Atbildēt

Kur tad tev ir tās ogles? Eiropā jau tagad tās ir deficīts. Mūsu TECi no kūdras uz gāzi pārgāja.

msh 2.oktobris 2018 12:57
0 1 Atbildēt

Poļi gandrīz visu elektrību ražo ar šo deficītu, britiem ir vismaz viens liels TECs, vācieši lielu daļu elektrības ražo no brūnoglēm... Un kad vajadzēs ražot no kaut kā papildus elektrību - diez vai būs tik lieli papildus gāzes resursi lai masveidā gāzes TECus celtu, naftu arī diez vai kurinās - atliek vien ogles...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti