Dabasgāzes Škoda Octavia iegūst par 20 Zs vairāk 14

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 10.februāris 2019 12:00

Škoda pievienojusi Octavia piedāvājumam jaunu versiju – universālu 1,5 TSI G-Tec ar jaunu un jaudīgāku dabasgāzes motoru.

Jaunā versija, kas pieejama vienīgi universāla modelim Active, Ambition un Style komplektācijās, aprīkota ar 1,5 litru motoru, kas attīsta 130 ZS – par 20 Zs vairāk nekā līdz šim. Ražotājs norādījis, ka CNG režīmā (Compressed Natural Gas) universāls var veikt aptuveni 480 km, bet 11,8 litru lielā degvielas tvertne paredzēta, lai nodrošinātu mobilitāti tur, kur CNG uzpildes stacijas nav pieejamas.  

Vācijas tirgū Škoda Octavia Combi G-Tec, kas jau bāzes versijā komplektēta ar septiņu pakāpju DSG divsajūgu transmisiju, maksā vismaz 26 150 eiro.

Čehu kompānijas piedāvājumā ir vēl viens dabasgāzes modelis – mazauto Citigo 1,0 TSI G-Tec. Lai to iegādātos, jārēķinās ar vismaz 12 720 eiro.

 

 

 
Visi komentāri
 
msh 10.februāris 2019 13:01
2 0 Atbildēt

Tāpat švaki, būtu interesanti uzzināt, kāpēc. Visādu turbiķu, kas sagāzēti ar LPG, jaudu diezgan bieži pat var celt tālāk nekā uz benzīna - interesanti kāpēc te fofāgens tā knapinās, neticu ka ar CNG būtu savādāk.

raimondsm 10.februāris 2019 15:07
1 0 Atbildēt

Gan jau taupa flagmanim. Uzliks tam maināmas kompresijas motoru un būs.

www.cngchat.com/forum/forum/c...-ratio-for-cng

msh 10.februāris 2019 17:08
0 0 Atbildēt

Nav te nekādas vajadzības pēc tās maināmās kompresijas - pietiek ar elektroniski regulējamu pūtienu.

Kanibaals 10.februāris 2019 19:14
0 0 Atbildēt

Un pilnīgi nejauši atkal uz dabasgāzes ne LPG.

msh 10.februāris 2019 20:29
1 1 Atbildēt

Nu bet protams - kāpēc lai vācu ražotājs izlaistu modeli koncentrētu uz poliju un baltiju?

qwe 11.februāris 2019 9:19
0 0 Atbildēt

Nu citās valstīs CNG lieto diezgan. Pie mums volvo trucks smagajos lieto CNG, bet, jā, uz kopējā fona ir maz. Igaunijā vairāk lieto smagajiem, autobusos utt.

Pļurkt 11.februāris 2019 10:58
0 1 Atbildēt

Toties Latvānijā pēc kārtējās akcīzes pacelšanas tika nolikvidētas visas dabasgāzes uzpildes stacijas, jo braukt ar dabasgāzi palika dārgāk kā ar dīzeli.

Slinkais 11.februāris 2019 12:46
0 0 Atbildēt

kkādas muļķības. nolikvidēja jo nebija kas pildas. ļoti maz auto mums brauca ar saspiesto. to uzpilžu jau tā bija maz. cilvēks logiskais nepirks auto ar saspiesto, ja neredz uz katra stūra iespēju piepūšt balonus. tā arī viss izmira.

Pļurkt 11.februāris 2019 19:15
0 2 Atbildēt

Sadomāji un degunā paurbinot iedirsi???

Nē - konkrēti akcīzes straujš cēlums bija par iemeslu tam ka nebija jēgas vairs pildīt dabasgāzi.

Paskaties Latvijas gāzes mājaslapā KAD un CIK tika uzlikta akcīze DEGVIELAI!

qwe 12.februāris 2019 9:00
1 0 Atbildēt

Un kā tad smagie braukā? Speciāli izvēlējušies dārgāku degvielu? Tiem pašiem Volvo trucks vnk ir savs tanks savā stojankā.

Vienalga kāda ir akcīze, Latvijā tie dabasgāzes tanki bij bez maz vai uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi. LPG toties ļoti izplatīti un tad visi uz to metās.

as 11.februāris 2019 11:40
0 0 Atbildēt

Kāpēc CNG? vai tiešām čehi, friči izdomāja, ka lietotājam pierastākie LPG auto nerullē, jāeksperimentē ar CNG auto? To uzpildes staciju nav tik daudz, lai kāds atspertos pirkt šos, vai es kļūdos?

Slinkais 11.februāris 2019 12:35
0 0 Atbildēt

kuriem lietotājiem pierastakie???? r-eiropā saspiestais ir vietām vairāk izplatīs par sašķirdināto. Vācija bieži vien tankā ir saspiestais un šķidrā nemaz nav. arī auto ražotāji neviens nekad nav taisijis no konvejera versijas ar sašķidrināto. bet ar saspiesto ir ražoti ļoti daudzi. var jau saprast. saspiestais ir tīrs produkts, vairāk dabai draudzīgs nekā naftas gāze. arī kilometra izmaksa saspiestaja ir zemāka.

Pļurkt 11.februāris 2019 19:18
0 4 Atbildēt

Beidz gvelzt to zaļo propogandu!!!

Jebkurai degvielai, tai skaitā malkai CO2 + H2O ir ļoti tuvs.

Abas vielas izraisa siltumnīcas efektu, un jebkura degviela kura sadeg ir videi vienādi kaitīga!

WONDERWHY 12.februāris 2019 8:12
0 0 Atbildēt

Ja jau gejropā tik populārs ir CNG, tad man ar savu LPG auto tur nav ko meklēt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

No 45 750 eiro - Toyota sākusi jaunā GR Yaris iepriekšpārdošanu

Ir sākusies jaunā Toyota GR Yaris iepriekšpārdošana, un tā cenas ir no 45 750 eiro. TOYOTA GAZOO Racing rallija programmā dzimušais un sacīkstēs rūdītais hečbeks debitēja pirms trim gadiem, bet pēc modernizācijas tas ir ieguvis dažādus dizainiskos, tehniskos un konstruktīvos uzlabojumus, kas braukšanu pacels jaunā līmenī. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 9

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti