Visi komentāri - iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: Volkswagen T-Roc un T-Roc R (+ FOTO)

iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: Volkswagen T-Roc un T-Roc R (+ FOTO) 1

 

Parastais Volkswagen T-Roc

iAuto | 6.marts 2019 14:59

Volkswagen kompānija uz Ženēvu atvedusi kompakto krosoveru T-Roc un tā jaudīgo modifikāciju T-Roc R.

Pēc izmēriem Volkswagen T-Roc ir diezgan līdzīgs kompaktklases ikonai Golf. Tas ir 4,23 m garš, 1,82 m plats, 1,57 m augsts un apveltīts ar 2,60 m riteņu garenbāzi. Salona telpa ir pietiekoši plaša, lai tajā iekārtotos pieci braucēji, bet bagāžnieka ietilpība ir no 445 līdz pat 1290 litriem (ar nolaistiem sēdekļiem).

Parastais Volkswagen T-Roc

Sākumā T-Roc pircējam tiks piedāvāti trīs benzīna un trīs dīzeļa motori. Bāzes versijai iebūvēts 1,0 litru trīscilindru benzīnnieks ar 115 Zs, bet lielākas jaudas cienītāji varēs izvēlēties 1,5 un 2,0 litru četrcilindru agregātus ar 150 un 190 Zs. Dīzeļdzinēju izvēlē 1,6 litru TDI ar 115 Zs un divi 2,0 litru motori ar 150 un 190 Zs. Bāzes versija būs pieejama vienīgi versijā ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu un priekšējo riteņu piedziņu, jaudīgākie T-Roc – arī ar septiņu pakāpju divsajūgu DSG kārbu un pilnpiedziņu.  

Parastais Volkswagen T-Roc

Zināms, ka T-Roc elektrisko modifikāciju Volkswagen neplāno, taču tepat skatāma T-Roc jaudīgā modifikācija R ar 300 Zs spēcīgu dzinēju.

Volkswagen T-Roc R

Šis jaudīgais automobilis, ko izstrādājis Volkswagen R, var lepoties ar iespaidīgiem veiktspējas rādītājiem – četru cilindru 2.0 litru TSI dzinējam ir 221 kW/300 ZS jauda, kā arī 400 Nm griezes moments. Tas jau standartā aprīkots ar 4MOTION visu riteņu piedziņu un septiņu pārnesumu DSG divsajūga pārnesumkārbu. Šī kombinācija nodrošina pirmšķirīgu paātrinājumu bez saķeres zaudēšanas. Volkswagen T-Roc R spēj sasniegt paātrinājumu no 0 līdz 100km/h vien 4,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h.

Sportiskā piekare (ar sēdinātu amortizāciju) nodrošina nevainojamu saķeri uz ceļa. Standarta aprīkojumā esošajai progresīvajai stūres iekārtai ir nozīmīga loma izveicīgas braukšanas nodrošināšanā, bet 17 collu bremžu diski, kas iepriekš bija pieejami vien Volkswagen Golf R Performance modelī, garantē efektīvu bremzēšanu.

Starp braukšanas režīmiem ir īpašs sacīkšu režīms (Race Mode), kas sniedz īpaši sportisku pieredzi. To papildina braukšanas uzsākšanas kontroles (Launch Control) funkcija, kas nodrošina optimālu saķeri paātrināšanās laikā, vienlaikus sniedzot maksimālu griezes momentu un attiecīgu stabilitātes kontroles programmu. ESC Elektroniskās stabilitātes kontroles funkciju iespējams manuāli izslēgt, lai nodrošinātu vēl  dinamiskāku braukšanu.

 

 
Visi komentāri
 
JanJan 6.marts 2019 17:01
0 0 Atbildēt

Par jaunajām škodām (kamiq un scala) arī, kas gaidāms?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 10

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO) 12

4.studijā vērsās Ilona, kura ikdienā dzīvo ārzemēs, bet ik pa laikam atbrauc uz Latviju. Vienā no šīm reizēm viņa nolēma aizvest mantas uz noliktavu Baznīcas ielā 12a. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti