Volkswagen kompānija uz Ženēvu atvedusi kompakto krosoveru T-Roc un tā jaudīgo modifikāciju T-Roc R.
Pēc izmēriem Volkswagen T-Roc ir diezgan līdzīgs kompaktklases ikonai Golf. Tas ir 4,23 m garš, 1,82 m plats, 1,57 m augsts un apveltīts ar 2,60 m riteņu garenbāzi. Salona telpa ir pietiekoši plaša, lai tajā iekārtotos pieci braucēji, bet bagāžnieka ietilpība ir no 445 līdz pat 1290 litriem (ar nolaistiem sēdekļiem).
Parastais Volkswagen T-Roc
Sākumā T-Roc pircējam tiks piedāvāti trīs benzīna un trīs dīzeļa motori. Bāzes versijai iebūvēts 1,0 litru trīscilindru benzīnnieks ar 115 Zs, bet lielākas jaudas cienītāji varēs izvēlēties 1,5 un 2,0 litru četrcilindru agregātus ar 150 un 190 Zs. Dīzeļdzinēju izvēlē 1,6 litru TDI ar 115 Zs un divi 2,0 litru motori ar 150 un 190 Zs. Bāzes versija būs pieejama vienīgi versijā ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu un priekšējo riteņu piedziņu, jaudīgākie T-Roc – arī ar septiņu pakāpju divsajūgu DSG kārbu un pilnpiedziņu.
Parastais Volkswagen T-Roc
Zināms, ka T-Roc elektrisko modifikāciju Volkswagen neplāno, taču tepat skatāma T-Roc jaudīgā modifikācija R ar 300 Zs spēcīgu dzinēju.
Volkswagen T-Roc R
Šis jaudīgais automobilis, ko izstrādājis Volkswagen R, var lepoties ar iespaidīgiem veiktspējas rādītājiem – četru cilindru 2.0 litru TSI dzinējam ir 221 kW/300 ZS jauda, kā arī 400 Nm griezes moments. Tas jau standartā aprīkots ar 4MOTION visu riteņu piedziņu un septiņu pārnesumu DSG divsajūga pārnesumkārbu. Šī kombinācija nodrošina pirmšķirīgu paātrinājumu bez saķeres zaudēšanas. Volkswagen T-Roc R spēj sasniegt paātrinājumu no 0 līdz 100km/h vien 4,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots līdz 250 km/h.
Sportiskā piekare (ar sēdinātu amortizāciju) nodrošina nevainojamu saķeri uz ceļa. Standarta aprīkojumā esošajai progresīvajai stūres iekārtai ir nozīmīga loma izveicīgas braukšanas nodrošināšanā, bet 17 collu bremžu diski, kas iepriekš bija pieejami vien Volkswagen Golf R Performance modelī, garantē efektīvu bremzēšanu.
Starp braukšanas režīmiem ir īpašs sacīkšu režīms (Race Mode), kas sniedz īpaši sportisku pieredzi. To papildina braukšanas uzsākšanas kontroles (Launch Control) funkcija, kas nodrošina optimālu saķeri paātrināšanās laikā, vienlaikus sniedzot maksimālu griezes momentu un attiecīgu stabilitātes kontroles programmu. ESC Elektroniskās stabilitātes kontroles funkciju iespējams manuāli izslēgt, lai nodrošinātu vēl dinamiskāku braukšanu.
Par jaunajām škodām (kamiq un scala) arī, kas gaidāms?