BMW iecerējis vērienīgus izmaksu samazināšanas pasākumus 7

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 21.marts 2019 10:03

Vācijas autobūves uzņēmums BMW trešdien prezentēja vērienīgu izmaksu samazināšanas programmu ar mērķi līdz 2022.gadam kopumā ietaupīt 12 miljardus eiro.

Kompānija norādīja, ka izdevumus plānots samazināt, uzlabojot efektivitāti, tostarp samazinot piedāvāto dzinēju klāstu.

Vienlaikus gan BMW uzsver, ka darbvietu likvidēšana šobrīd netiek plānota.

Tāpat uzņēmums prognozē, ka pirmsnodokļu peļņa šogad varētu nokristies par vairāk nekā 10%, ņemot vērā apjomīgas investīcijas automobiļu elektrifikācijai, valūtas maiņas kursu svārstības un izejmateriālu cenu kāpumu.

BMW arī nāksies palielināt izdevumus, lai ievērotu Eiropas Savienības krietni bargākās prasības attiecībā uz automašīnu kaitīgo izmešu samazināšanu.

Jau ziņots, ka BMW pērn strādāja ar 7,2 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 16,9% mazāk nekā pirms gada.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Žanis 21.marts 2019 15:21
4 2 Atbildēt

Kad Opeļš bijis premium zīmols?

Walacc 21.marts 2019 13:38
2 0 Atbildēt

Darbaspāks atbirst modernizējot ražotnes, nevis elektro auto dēļ, bija te kaut kad senāk analizējuši Tesla auto salikšanas tehnoloģijas - secinājums bija Teslai neglaimojošs, ar atstrādātām konvejera tehnoloģijām kā piem. Ford (vai BMW, ja tas tuvāks sirdij) , Tesla jaunie modeļi daudz ātrāk nonāktu pie pircēja un būtu par pakāpi kvalitatīvāki. Protams Tesla arī daudzas sākotnējas stulbības ir atrisinājis utml. ta'dēl arī ir gana cilvēku lieki palikuši.

Vienvārdsakot vienīgais kas nemainīsies ir tas ka viss mainīsies, cilvēki zaudēs darbu utml.

eidis 22.marts 2019 11:09
2 2 Atbildēt

Opeli vajadzēja un ar patiku lietoja daudzi. Tomēr kautkādu tirgus turbulenču dēļ (iespējams naftas krīzes dēļ) viņi nonāca līdz cost cutting. Viens no risinājumiem bija sagādes daļas reorganizācija un restaffing izvirzot vienu mērķi - izmaksas lejā. Rezultātā komponenšu cenas bija tik ļoti lejā, ka parādijās tie brīnumi Ascona, Omega etc kur ģenerators bija beigts jau rūpnīcā un rūsas pleķi ietilpa dizainā.,

Šobrīd jamie jau kuro auto paaudzi mēģina atjaunot reputāciju. Un tas nav viegli - pat šeit ir useri, kas nezina saknes un Opeli automātiski asociē ar sliktu reputāciju.

MB manuprāt jau kādu brīdi ir tuvu tai pašai bedrei. VAG arī. Tgd BMW mēģina kājas tur pamērcēt.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Piederēja Boney M dibinātājam - pārdos reti sastopamu BMW M1 (+ FOTO)

Silverstone izsolē tiks pārdots unikāls 80.gadu BMW M1 varenauto, kas savulaik piederējis pazīstamajam producentam un grupas Boney M dibinātājam Frenkam Farianam. Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms". Kas jāņem vērā, mainot vējstikla slotiņas (+VIDEO) 10

Vējstikla slotiņas tika izgudrotas pirms vairāk kā simts gadiem, un pēdējos piecdesmit gados to konstrukcija nav kardināli mainījusies. Tomēr sava jaunrade vērojama arī šeit. Lasīt vairāk

 

Puse autovadītāju nevadā līdzi saskaņoto paziņojumu 5

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk – LTAB) oktobrī veiktā autovadītāju aptauja liecina, ka 48% autovadītāju savos spēkratos nevadā līdzi saskaņotā paziņojuma veidlapas, savukārt vēl 8,4% nav par to pārliecināti. Lasīt vairāk

 

Mārtiņš Rubenis kopā ar TAVS AUTO TV izmēģina jauno Volkswagen ID.3 (+ VIDEO) 5

ID.3 bāzes modelis PURE pārdošanā nonāks nākošā gada sākumā un maksās 32 900 eur. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti