BMW iecerējis vērienīgus izmaksu samazināšanas pasākumus 7

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 21.marts 2019 10:03

Vācijas autobūves uzņēmums BMW trešdien prezentēja vērienīgu izmaksu samazināšanas programmu ar mērķi līdz 2022.gadam kopumā ietaupīt 12 miljardus eiro.

Kompānija norādīja, ka izdevumus plānots samazināt, uzlabojot efektivitāti, tostarp samazinot piedāvāto dzinēju klāstu.

Vienlaikus gan BMW uzsver, ka darbvietu likvidēšana šobrīd netiek plānota.

Tāpat uzņēmums prognozē, ka pirmsnodokļu peļņa šogad varētu nokristies par vairāk nekā 10%, ņemot vērā apjomīgas investīcijas automobiļu elektrifikācijai, valūtas maiņas kursu svārstības un izejmateriālu cenu kāpumu.

BMW arī nāksies palielināt izdevumus, lai ievērotu Eiropas Savienības krietni bargākās prasības attiecībā uz automašīnu kaitīgo izmešu samazināšanu.

Jau ziņots, ka BMW pērn strādāja ar 7,2 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 16,9% mazāk nekā pirms gada.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Žanis 21.marts 2019 15:21
4 2 Atbildēt

Kad Opeļš bijis premium zīmols?

Walacc 21.marts 2019 13:38
2 0 Atbildēt

Darbaspāks atbirst modernizējot ražotnes, nevis elektro auto dēļ, bija te kaut kad senāk analizējuši Tesla auto salikšanas tehnoloģijas - secinājums bija Teslai neglaimojošs, ar atstrādātām konvejera tehnoloģijām kā piem. Ford (vai BMW, ja tas tuvāks sirdij) , Tesla jaunie modeļi daudz ātrāk nonāktu pie pircēja un būtu par pakāpi kvalitatīvāki. Protams Tesla arī daudzas sākotnējas stulbības ir atrisinājis utml. ta'dēl arī ir gana cilvēku lieki palikuši.

Vienvārdsakot vienīgais kas nemainīsies ir tas ka viss mainīsies, cilvēki zaudēs darbu utml.

eidis 22.marts 2019 11:09
2 2 Atbildēt

Opeli vajadzēja un ar patiku lietoja daudzi. Tomēr kautkādu tirgus turbulenču dēļ (iespējams naftas krīzes dēļ) viņi nonāca līdz cost cutting. Viens no risinājumiem bija sagādes daļas reorganizācija un restaffing izvirzot vienu mērķi - izmaksas lejā. Rezultātā komponenšu cenas bija tik ļoti lejā, ka parādijās tie brīnumi Ascona, Omega etc kur ģenerators bija beigts jau rūpnīcā un rūsas pleķi ietilpa dizainā.,

Šobrīd jamie jau kuro auto paaudzi mēģina atjaunot reputāciju. Un tas nav viegli - pat šeit ir useri, kas nezina saknes un Opeli automātiski asociē ar sliktu reputāciju.

MB manuprāt jau kādu brīdi ir tuvu tai pašai bedrei. VAG arī. Tgd BMW mēģina kājas tur pamērcēt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gājējs "nogāž" divus motociklistus (+ VIDEO) 6

Viens no motociklistiem pamana gājēju pie pārejas un sāk bremzēt, taču aizmugurē braucošais tam nav gatavs. Lasīt vairāk

 

Ar tehniskajiem līdzekļiem konstatētas braukšanas bez OCTA gadījumā sodīs ne biežāk kā reizi diennaktī 7

Saeima šodien galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā nosakot, ka par ar tehniskajām ierīcēm konstatētu braukšanu bez apdrošināšanas vai valsts tehniskās apskates sodu piemēros ne biežāk kā reizi 24 stundu laikā. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID. Code – vācu markas dizaina nākotne (+ FOTO) 6

Pekinas autoizstādē Volkswagen izlicis apskatei konceptu ID. Code, kas liek noprast kādā virzienā stūrē vācu autobūves uzņēmuma dizaina komanda. Lasīt vairāk

 

Mopēds vai velosipēds? (+ VIDEO) 12

Laikam kļūstot siltākam, ielās arvien vairāk parādās arī elektroskrejriteņi un elektromopēdi. Vienlaikus – ar jaunu sparu uzliesmo domstarpības starp šo braucamrīku lietotājiem un kājāmgājējiem. Tikmēr saasinās konkurence arī pašu koplietošanas braucamrīku operatoru vidū. Viens no uzņēmējiem tiek vainots konkurences kropļošanā, sev par labu interpretējot likuma normas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti