BMW iecerējis vērienīgus izmaksu samazināšanas pasākumus - iAuto

BMW iecerējis vērienīgus izmaksu samazināšanas pasākumus 7

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 21.marts 2019 10:03

Vācijas autobūves uzņēmums BMW trešdien prezentēja vērienīgu izmaksu samazināšanas programmu ar mērķi līdz 2022.gadam kopumā ietaupīt 12 miljardus eiro.

Kompānija norādīja, ka izdevumus plānots samazināt, uzlabojot efektivitāti, tostarp samazinot piedāvāto dzinēju klāstu.

Vienlaikus gan BMW uzsver, ka darbvietu likvidēšana šobrīd netiek plānota.

Tāpat uzņēmums prognozē, ka pirmsnodokļu peļņa šogad varētu nokristies par vairāk nekā 10%, ņemot vērā apjomīgas investīcijas automobiļu elektrifikācijai, valūtas maiņas kursu svārstības un izejmateriālu cenu kāpumu.

BMW arī nāksies palielināt izdevumus, lai ievērotu Eiropas Savienības krietni bargākās prasības attiecībā uz automašīnu kaitīgo izmešu samazināšanu.

Jau ziņots, ka BMW pērn strādāja ar 7,2 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 16,9% mazāk nekā pirms gada.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Žanis 21.marts 2019 15:21
4 2 Atbildēt

Kad Opeļš bijis premium zīmols?

Walacc 21.marts 2019 13:38
2 0 Atbildēt

Darbaspāks atbirst modernizējot ražotnes, nevis elektro auto dēļ, bija te kaut kad senāk analizējuši Tesla auto salikšanas tehnoloģijas - secinājums bija Teslai neglaimojošs, ar atstrādātām konvejera tehnoloģijām kā piem. Ford (vai BMW, ja tas tuvāks sirdij) , Tesla jaunie modeļi daudz ātrāk nonāktu pie pircēja un būtu par pakāpi kvalitatīvāki. Protams Tesla arī daudzas sākotnējas stulbības ir atrisinājis utml. ta'dēl arī ir gana cilvēku lieki palikuši.

Vienvārdsakot vienīgais kas nemainīsies ir tas ka viss mainīsies, cilvēki zaudēs darbu utml.

eidis 22.marts 2019 11:09
2 2 Atbildēt

Opeli vajadzēja un ar patiku lietoja daudzi. Tomēr kautkādu tirgus turbulenču dēļ (iespējams naftas krīzes dēļ) viņi nonāca līdz cost cutting. Viens no risinājumiem bija sagādes daļas reorganizācija un restaffing izvirzot vienu mērķi - izmaksas lejā. Rezultātā komponenšu cenas bija tik ļoti lejā, ka parādijās tie brīnumi Ascona, Omega etc kur ģenerators bija beigts jau rūpnīcā un rūsas pleķi ietilpa dizainā.,

Šobrīd jamie jau kuro auto paaudzi mēģina atjaunot reputāciju. Un tas nav viegli - pat šeit ir useri, kas nezina saknes un Opeli automātiski asociē ar sliktu reputāciju.

MB manuprāt jau kādu brīdi ir tuvu tai pašai bedrei. VAG arī. Tgd BMW mēģina kājas tur pamērcēt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 25

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti