Tesla zaudējumi trīs mēnešos pārsniedz 700 miljonus dolāru - iAuto

Tesla zaudējumi trīs mēnešos pārsniedz 700 miljonus dolāru 4

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 26.aprīlis 2019 11:26

Uzņēmuma dibinātājs Īlons Masks sola, ka Tesla sāks pelnīt 2019. gada trešajā ceturksnī.

Elektromobiļu ražotājs Tesla šā gada pirmajā ceturksnī cietis 702 miljonus dolāru lielus zaudējumus, tā  norādīts uzņēmuma pārskatā. Arī ar produkcijas noietu nevedas kā cerēts - pārdoti 63 000 automobiļu, kas ir par 31% mazāk nekā iepriekšējā gada atbilstošajā laika periodā.

Uzņēmuma dibinātājs Īlons Masks apsolījis, ka Tesla pie peļņas atgriezīsies 2019. gada trešajā ceturksnī. Turklāt jau šogad plānots palielināt elektrisko transportlīdzekļu ražošanu līdz 400 000 vienībām.

Martā Tesla iepazīstināja ar savu jauno kompakto krosoveru Model Y, kas izgatavots uz sedana Model 3 bāzes, aprīkots ar diviem elektromotoriem un tiks piedāvāts ar dažādas kapacitātes akumulatoriem par cenu, kas ASV sākas no 39 000 dolāru.

Tuvākajā laikā plānots vēl viens elektriskās piedziņas transportlīdzeklis. Tas būs pikaps ar futūristisku dizainu cyberpunk stilā, kas jau standartā būs aprīkots ar diviem elektromotoriem, visu riteņu piedziņu un bez papildu uzlādes spēs nobraukt aptuveni 650–800 kilometrus.

Tesla, kas specializējas elektrisko transportlīdzekļu ražošanā, tika dibināta 2003. gadā. 2008. gadā nāca klajā tās pirmais modelis Tesla Roadster, bet 2012. gadā tam pievienojās sedans Model S.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 26.aprīlis 2019 11:51
4 3 Atbildēt

Akciju cena arī nokritusi. Tikai atšķirībā no žurnaļugiem, pateikšu, ka tāda pati akciju cena kā tagad bija divas reizes 2018.gadā ap maiju un ap septembri.

Bet 2017.gada sākumā vienas akcijas cena bija par 50 dolāriem mazāka (200usd. Tagad 250 usd)

Tā, kā skauģi var nepriecāties. Pagaidām vēl pāragri. Jo Eiropā tesla ir populārākais elektroauto. Un ASV.

JanJan 26.aprīlis 2019 13:42
4 0 Atbildēt

Teslai problēmas nekur nepazudīs un tās iespējams vēl tik vairāk nāks ārā, ja nekas netiks darīts:

1) Tesla līdz šim "pa lielam" ir bijis bez maz vai "monopols" - piemēram, ASV 2018.gadā vairāk kā puse no pārdotajiem jaunajiem elektroauto bija Tesla. Ja paskatās top listi - tur nekā diži cita nemaz nav. Teslai ir bijis vairāku gadu handikaps, jā, viņi biznesā iegāja ātrāk. Bet šogad un arī turpmākajos gados daudz ienāks visādi Eiropiešu, Aziātu un arī amerikāņu modeļi ar ko viņiem būs jākonkurē. Nu tiešām redzēs, kad tirgū nāks daudzi citi auto giganti.

2) Teslai joprojām ir pamatīgas problēmas ar remontiem, sava sistēma viņiem vēl īsti sakarīga nav, bet ar citiem viņi ar baigi nedraudzējas.

3) sīkumos nezinu, bet dzirdēju, ka Teslai šogad beigsies kaut kādi nodokļi atvieglojumi... Peļņu tas noteikti nepalielinās.

viencexperc 26.aprīlis 2019 19:30
2 3 Atbildēt

Šis gads Maskim iesākās neveiksmīgi. Raķete nokrita, dragons sadega, Ķīnā, autostāvvietā nodega model S, tagad, pirms akcionāru sanāksmes - zaudējumi....

Redzēs, kas būs tālāk. Tesla raksta, ka zaudējumi saistīti ar to, ka viņi izņēma modeļus ar 75 kw.

Kāpēc sadega stāvoša tesla Ķīnā, tiek pētīts. Bet nedaudz dīvaini, ka sadeg tieši tajā valstī, kurā Tesla būvē gigafabriku un plāno iekarot lielāko auto tirgu.

Bet dragons sadega, jo testēja vai to var izmantot atkārtoti.

Tā ka, varbūt, nav nemaz tik traki.... varbūt...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti