Audi galvenajā rūpnīcā Ingolštatē šonedēļ liels notikums – kompānijas populārākais un visvairāk pārdotais modelis A4 svin 25 gadu jubileju.
Audi A4 pirmā paaudze nāca klajā 1994.gadā, bet šobrīd pircējiem tiek piedāvāts piektās paaudzes modelis, ko 2019.gada vasarā nomainīts pats jaunākais un modernākais automobilis, aizsākot A4 sesto dzīves ciklu.
25 gadu laikā A4 saražots 7,5 miljonos eksemplāru. Jau savā pirmajā paaudzē tas kļuva par dižpārdokli un veiksmīgu Audi 80 aizstājēju, pārliecinot 272 052 klientus.
Šodien A4 ir pats populārākais un pieprasītākais ingolštatiešu modelis, kas arī 2018.gadā atradis 344 586 pircējus.
Kopš 2007.gada A4 tiek ražots ne tikai Ingolštatē, bet arī Nekārsulmē, bet Āzijas valstu tirgiem tos piegādā no rūpnīcām Čančuņā (Ķīna) un Aurangabadā (Indija).
Latvijas dīleri Audi vidējās klases modeļa aktuālo paaudzi piedāvā sešos variantos: kā sedanu, Avant universālu, allroad quattro visādceļu universālu, S4 sportisko sedanu un S4 Avant universālu, kā arī īpaši jaudīgo RS4 universālu.
Tas tiesa ,ka tas ir A80 turpin'ajums, nu jau experts Latviju pataisījis par Šveici vai Monako,ka domā ,ka latvijas strādnieks var Atļauties šos modeļus, kas maksā 50 tūkst un vairāk, jo mums patdaudziem uzņēmējiem tas nav pa kabatai. Tā ,kā iesaku noskaidrot pirms gudri spriest, cik šie auto ir jauni pirkti Latvijā. To ,ka viņi lietoti ir saradušies ,tas ir tikai normāli jo šie auto ir tādi kas kalpo ilgi kuri ir samērā vienkārši remontējami, ar pieejamām rezerves daļām, tapēc arī viņi ir tik populāri un nebrīnīšos ,ka dažš labs pat pārdzīvos tiko no salona nopirktos atsevišķos auto