Volkswagen vadība izlēmusi veikt izmaiņas modeļu piedāvājumā ASV tirgum, nomainot universālus Golf Alltrack un Variant ar krosoveriem.
Ražotāja apkopotā statistika liecina, ka amerikāņi zaudē interesi par universāliem – pirmajā pusgadā pieprasījums pēc tiem krities par 36 procentiem, kamēr krosoveru segmentā interese augusi par 47 procentiem.
Reaģējot uz šādām pārmaiņām, Volkswagen pieņēmis lēmumu apturēt Golf 7 universāla ražošanu, bet jaunajā astotajā paaudzē (piegādes 2019.gada nogalē), šādu modeli pat neiekļaut piedāvājumā. Tā vietā pircējam piedāvās trīs krosoverusK saīsinātu Teramont versiju ar nosaukumu Cross Sport, elektrisko ID Crozz (no 2020.gada) un neliela izmēra krosoveru, kas gaidāms 2021.gadā.
Pēdējā gadījumā, visticamāk, tiek runāts par nelielo Tharu krosoveru, kas tiek piedāvāts vienīgi Ķīnas tirgū, taču jau pēc diviem gadiem tam vajadzētu parādīties arī Eiropas un citu valstu tirgos.
Atgādināsim, ka pagājušajā nedēļā no konveijera noripoja pēdējā „vabolīte” – modelis Beetle, ko Volkswagen ražoja gandrīz septiņas desmitgades.
Droši vien ir arī tādi cilvēki.
Un ir arī tādi, kuri vēlas sekot tā sauktajām "lielvarām" un vienīgais dzīves mērķis ir izbraukt caur savu miestu, ar liftotu f150, un kaut nedaudz sajust to, kā ir būt "rednekam", cenšoties parādīt citiem, ka braucot ar augstāku, lielāku auto tu esi "svarīgs", un pofig ka tam auto priekš konkrētā cilvēka iespējams nav nekāda cita loģiska pielietojuma. Kūts nav, kempera, jahtas un kaut kā cita velkama arī nav, un beigu beigās tas auto tiek ekspluatēts kā tāds parasts golfs. Tādējādi cenšoties kompensēt savus mazvērtības kompleksus.
Paši slimākie izdomā tiem auto saregulēt degvielas sistēmu tā, lai tas sūds sāktu vēl vairāk "informēt" par savu klātesamību, jo nupat visiem jau ir pie vienas vietas ar cik lielu un šķību auto tu brauc...