Volkswagen vadība izlēmusi veikt izmaiņas modeļu piedāvājumā ASV tirgum, nomainot universālus Golf Alltrack un Variant ar krosoveriem.
Ražotāja apkopotā statistika liecina, ka amerikāņi zaudē interesi par universāliem – pirmajā pusgadā pieprasījums pēc tiem krities par 36 procentiem, kamēr krosoveru segmentā interese augusi par 47 procentiem.
Reaģējot uz šādām pārmaiņām, Volkswagen pieņēmis lēmumu apturēt Golf 7 universāla ražošanu, bet jaunajā astotajā paaudzē (piegādes 2019.gada nogalē), šādu modeli pat neiekļaut piedāvājumā. Tā vietā pircējam piedāvās trīs krosoverusK saīsinātu Teramont versiju ar nosaukumu Cross Sport, elektrisko ID Crozz (no 2020.gada) un neliela izmēra krosoveru, kas gaidāms 2021.gadā.
Pēdējā gadījumā, visticamāk, tiek runāts par nelielo Tharu krosoveru, kas tiek piedāvāts vienīgi Ķīnas tirgū, taču jau pēc diviem gadiem tam vajadzētu parādīties arī Eiropas un citu valstu tirgos.
Atgādināsim, ka pagājušajā nedēļā no konveijera noripoja pēdējā „vabolīte” – modelis Beetle, ko Volkswagen ražoja gandrīz septiņas desmitgades.
Tie katafalki tikai vāciešiem patīk. Arī latviešiem, jo katrs latvietis grib būt kā vācietis.
Kā tur bija tas teiciens - "cilvēkiem nepatīk ka viņu lepno BMW kaut kāds universālis no krustojuma saplēš kā cūka pufaiku"; tavā gadījumā vienīgi "BMW" vietā jāliek "amerikāni"
Ja kūts darbi tev ir padarīti tad tagad vari iet pucēt savu MK2 un sapņot par MK3.
Droši vien ir arī tādi cilvēki.
Un ir arī tādi, kuri vēlas sekot tā sauktajām "lielvarām" un vienīgais dzīves mērķis ir izbraukt caur savu miestu, ar liftotu f150, un kaut nedaudz sajust to, kā ir būt "rednekam", cenšoties parādīt citiem, ka braucot ar augstāku, lielāku auto tu esi "svarīgs", un pofig ka tam auto priekš konkrētā cilvēka iespējams nav nekāda cita loģiska pielietojuma. Kūts nav, kempera, jahtas un kaut kā cita velkama arī nav, un beigu beigās tas auto tiek ekspluatēts kā tāds parasts golfs. Tādējādi cenšoties kompensēt savus mazvērtības kompleksus.
Paši slimākie izdomā tiem auto saregulēt degvielas sistēmu tā, lai tas sūds sāktu vēl vairāk "informēt" par savu klātesamību, jo nupat visiem jau ir pie vienas vietas ar cik lielu un šķību auto tu brauc...
Neber sāli rētās
Liftots īsti gan man - nu tā - tas rada papildu problēmas braucot pa puslīdz normāliem ceļiem, bet citādi man ļoti patīk US pickup(i), viens tāds maziņš un pavecs man jau ir, bet tikšu drusku ar būvniecības jautajumiem galā, paņems ko jaunu un lielāku :P
Diez vai pagūsi, līdz tam laikam visdrīzāk sāksies jauna krīze. Bet tā jā, esmu paguvis pamanīt ka aiz labas dzīves es pat paretam kādu amerikāņu lielo pikapu redzu uz ceļiem.
Ir jau arī otras lielvaras cienītāji, tie pērk UAZ Patriot.
Varētu padomāt, ka kaudze šo nelielo krosoveru ir īpaši lielāki un augstāki par parastu auto. Vakarā ejot gar ielas malu tik skaties, te vienkāršs auto vizuāli lielāks par T-Roc, te kāds CH-R nolikts starp it kā parastajiem auto, starp kuriem dažs labs hečbeks pat šķiet lielāks un jumta ziņā augstāks. Un nekādam īpašam bezceļam atšķirībā no kāda parasta universāla jau tas parketa krosoveru arī nav. Vienīgi varbūt kādu apmali mazāk uzķeras. Nesaprotama tieksme pēc tiem mazajiem krosoveriem. Turklāt vēl kāds kāds to nopērk un stāsta, cik ļoti pie tā jāpierod, jo tas esot liels auto.
Tagadējais "kompakto krosoveru" vilnis ir paaugstinātas normālās mašīnas kas aprīkotas ar neglītām arku uzlikām. Reāli tā ir vienkārši atgriešanās 30 gadu senā pagātnē - tāds jauns Tu Roc nav augstāks par manu mk2 golfu, ir aprīkots ar tāda veida arku uzlikām kā savulaik pirms 25-30 gadiem fofāgeni pieklājīgākās komplektācijās - vienīgi ārējie izmēri ir bik pieauguši.