Mercedes parāda elektrisko minivenu ar 400 km tāldarbību (+ FOTO) 7

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 20.augusts 2019 20:54

Mercedes-Benz iepazīstinājis ar minivenu EQV – V-klases minivena elektriskās piedziņas modifikāciju, kas ar pilnībā uzlādētu akumulatoru spēs nobraukt aptuveni 400 km.

No parastā V-klases minivena EQV atšķiras ar oriģinālu radiatora resti, riteņu diskiem un vāciņu priekšējā bamperī, kas aizsedz strāvas uzlādes kabeļa pieslēgligzdu. Savukārt salonā būs divas labi pamanāmas atšķirības – EQV Mercedes piešķīris jaunāko MBUX multimediju sistēmu ar 10 collu ekrānu, navigāciju, balss komandu un viedtālruņu atbalstu, bet motora starta pogas vietā tiek izmantota atslēga.

Astoņvietīgais EQV būs pieejams divās versijās: kā 5,14 m garš bāzes variants ar 3,2 m riteņu bāzi un kā 5,37 m pagarinātais modelis ar 3,43 m riteņu bāzi. Pēdējais piedāvā arī apjomīgu 1030 litru bagāžas telpu. Abos gadījumos minivena salonu var transformēt, izveidojot sešas, septiņas vai astoņas sēdvietas.

EQV elektromotors attīsta 204 Zs (362 Nm) un piedzen priekšējos riteņus, bet 700 kg smagais 100 kWh akumulators nodrošina gaitas rezervi aptuveni 400 km. Ražotājs norādījis, ka elektriskā minivena maksimālais ātrums ir 160 km/h, bet akumulatora uzlādei ir vairāki varianti. Teorētiski to var izdarīt pie mājas elektrotīkla, taču tas būs ilgi. Labāks variants ir 11 kW Wallbox, kas akumulatoru uzlādēs 10 stundu laikā, bet pie 110 kW ātrās uzlādes stacijas pietiks ar 45 minūtēm, lai sasniegtu 80%.

Pirmizrādi EQV svinēs septembrī gaidāmajā Frankfurtes autoizstādē. Tiek prognozēts, ka īsās bāzes modelis varētu maksāt aptuveni 70 000 eiro, kas būtu gandrīz divreiz dārgāk nekā V-klases dīzeļversija (V 200 d).

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
didzisk 22.augusts 2019 15:45
2 0 Atbildēt

Saderam Norvēģijā šitos pirks uz nebēdu, un vēl rindās stāvēs! Cena viņam kā lielajam Audi e-tron, tikai vēl iekšā vieta 5 cilvēku ģimenei ar visiem divriteņiem.

LMT 20.augusts 2019 21:15
2 0 Atbildēt

Bagātbuss!

WALA 21.augusts 2019 10:16
1 0 Atbildēt

Te man atkal grūti iedomāties pielietojumu tādam busam. Šos bieži pērk vadības "pakaļu" ērtai vizināšanai, nez vai ar minēto attālumu kāds LV augsta līmeņa vadītājs būtu gatavs samierināties, tipa braucam 2-3 stundas (drīzāk gan reālā dzīvē 2h) un 45 min. lādējam. Šādam manuprāt vajadzēja būt tadai pat hibrīda tehnoloģijai kā BMW i3 vai i8, kamēr pilsēta - brauca ar elektro, kā ārpilsētā - tā dīzelis/benzīns + elektro un lādē režīmos kad "mierīgi čunčinam" ar 100km/h

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Velobraucējs samaksā par savu optimismu (+ VIDEO) 3

Velobraucējs, kas neapstājoties brauc pāri autoceļam, ir pārāk liels optimists, paļaujoties uz to, ka visi autobraucēji nobremzēs un viņu palaidīs. Lasīt vairāk

 

Vieglā auto vadītāja rīcība noved pie kravas auto šofera nāves (+ VIDEO) 19

Vieglā auto vadītājs zaudē kontroli pār savu spēkratu un ietriecas blakus braucošajā kravas auto, liekot tam atsisties pret viadukta margām. Drošības konstrukcija neiztur, kravinieks nogāžas no 40m augstuma un aizrauj nāvē arī tā šoferi. Lasīt vairāk

 

Porsche Taycan piesakās arī Centrālajā un Austrumeiropas tirgū (+ VIDEO) 5

Čehijas galvaspilsētā Prāgā vakar (14.11.) notika Porsche elektriskā varenauto Taycan prezentācija, ievadot tā tirdzniecības startu arī Latvijā. Lasīt vairāk

 

Nīderlandē samazina ātrumu uz automaģistrālēm – no 2020.gada ne ātrāk par 100 km/h 33

No 2020.gada uz Nīderlandes automaģistrālēm maksimālais ātrums tiek samazināts no 130 uz 100 km/h. Lēmums pieņemts ekoloģisko apsvērumu dēļ. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti