Ford atkal piemin Capri atdzimšanu 6

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 12.novembris 2019 6:19

Ford vadība izteikusies, ka varētu atgriezt modeļu piedāvājumā kupeju Capri. Par to tika spriests arī 2011.gadā, taču tālāk par sarunām netika.

Tagad Ford Eiropas dizaina departamenta vadītājs Amko Linares intervijā Autocar sacījis, ka viņa komanda burtiski deg nepacietībā uzsākt darbu pie Capri ideoloģiskā pēcteča, taču mūsdienu realitātē ar vēlēšanos vien ir par maz - jauna modeļa ienākšanai tirgū ir nepieciešami finanšu līdzekļi.

“Kurš gan negribētu atdzīvināt Capri dizainu? Mēs to patiešām gribētu, taču tad tam jāatbilst laika garam un jāiekļaujas zīmola vispārējā koncepcijā, nevis jākļūst par atsevišķu modeli, kas tika izveidots tikai vecās automašīnas atdzīvināšanai, ”sacīja Linares.

Viņš arī atgādināja par uzņēmuma mēģinājumiem atdzīvināt kupeju Probe, kas tika gaidīta kā progresīvs un futūristisks solis aerodinamikas jomā, bet realitātē paliks vēsturē, kā viens no neveiksmīgākajiem Ford projektiem. Tajā pašā laikā Capri, kas tika pozicionēts kā Mustang Eiropas analogs, bija diezgan veiksmīgs un 20 ražošanas gadu laikā tika pārdots vairāk nekā divos miljonus eksemplāru.

2011. gada vasarā Ford vadītāji jau izteicās, ka gatavojas tirgū laist sporta automašīnas Kapri "ideoloģisko pēcteci". Klīda runas, ka Capri izskats tiks veidots pēc līdzības ar toreizējo Focus paaudzi, dažiem avotiem pat apgalvojot, ka tas būs visparastākais Focus, tikai ar kupejas virsbūvi. Tika atzīmēti arī galvenie konkurenti - Renault Megane un Volkswagen Scirocco, taču tālāk par sarunām projekts nepavirzījās.

Šoreiz Capri izredzes uz atgriešanos ir daudz lielākas, ko pierāda amerikāņu jaunākās aktivitātes modeļu reinkarnācijas jomā: krosovers Territory (2018.gads), kupeja Puma (2019.gads – šoreiz kā krosovers) un apvidus auto Bronco (2020.gads).

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
msh 12.novembris 2019 17:53
2 1 Atbildēt

Neaizmirsti to ka tur savu spēlē arī pārspīlētās pasīvās drošības regulas - tas, piemēram, ir galvenais iemesls kāpēc VW golf 8 paaudžu laikā ir diezgan jūtami pieaudzis ārējajos izmēros un gandrīz divkāršojis svaru...

R(8) 12.novembris 2019 20:05
2 0 Atbildēt

Nekas labs no ta Capri nevar sanakt , raksta tak tiek minets , ka tas nevar but atsevisks modelis un ir jaieklaujas pasreizeja dizaina stantarta , tas bus tads Ford Fiesta kupejas variants

Derglis 12.novembris 2019 17:00
1 0 Atbildēt

Jap, Capri bija viens no pievilcīgākajiem sava laika auto. Taču īpašas cerības uz to pašu neloloju. Uztaisīs kaukādu "uzpūstu", ar milzīgu radiatora režģi, neproporcionālu, smagnēju - lai dabūtu pietiekamu iedomāta "solīduma" devu. Man tāpēc patīk to laiku auto, ka to paskatā bija kaut kāds vieglums, elegance. Bet tagad jo masīvāk un agresīvāk, jo krutāk.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Smaga divu kravinieku sadursme (+ VIDEO) 11

Priekšā braucošais kravas auto nolemj apbraukt uz brauktuves apstājušos busiņu un izraisa smagu sadursmi ar pretim braucošo transportu (no 0:30). Lasīt vairāk

 

Situācija uz Jūrmalas šosejas bez izmaiņām - āmuri brauc tuvāk kreisajai malai arī ar labu asfaltu (+ VIDEO) 108

Savu kļūmīgo izpratni par to kā jābrauc pa Rīgas - Jūrmalas šoseju, kur brauktuve sadalīta trīs braukšanas joslās vienā virzienā, autovadītāji savulaik skaidroja ar to, ka labajā pusē ir sliktāks asfalts, taču izrādās, ka arī pēc remonta nekas nemainās - daļa joprojām turpina vilkties pa otro un trešo joslu, traucējot ātrāk braucošos. Lasīt vairāk

 

Arī Ferrari būs elektrisks superauto, taču - ne ātrāk par 2025.gadu

Itālijas luksusa klases automašīnu ražotājs "Ferrari" savu pirmo elektrisko automobili tirgū, visticamāk, laidīs vien pēc 2025.gada, jo šobrīd ir nepietiekamas akumulatoru tehnoloģijas, ceturtdien paziņoja uzņēmuma vadītājs Luī Kamiljeri. Lasīt vairāk

 

Ministri pauž bažas par "zaļās" degvielas veicināšanas negatīvo ietekmi uz produkta gala cenu 14

Otrdien valdībai lemjot par Ekonomikas ministrijas (EM) priekšlikumu paaugstināt minimāli piejaucamo biodegvielas apmēru benzīnam un dīzeļdegvielai, atsevišķi ministri pauda bažas par šī lēmuma negatīvo ietekmi uz degvielas gala cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti