Ford atkal piemin Capri atdzimšanu 6

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 12.novembris 2019 6:19

Ford vadība izteikusies, ka varētu atgriezt modeļu piedāvājumā kupeju Capri. Par to tika spriests arī 2011.gadā, taču tālāk par sarunām netika.

Tagad Ford Eiropas dizaina departamenta vadītājs Amko Linares intervijā Autocar sacījis, ka viņa komanda burtiski deg nepacietībā uzsākt darbu pie Capri ideoloģiskā pēcteča, taču mūsdienu realitātē ar vēlēšanos vien ir par maz - jauna modeļa ienākšanai tirgū ir nepieciešami finanšu līdzekļi.

“Kurš gan negribētu atdzīvināt Capri dizainu? Mēs to patiešām gribētu, taču tad tam jāatbilst laika garam un jāiekļaujas zīmola vispārējā koncepcijā, nevis jākļūst par atsevišķu modeli, kas tika izveidots tikai vecās automašīnas atdzīvināšanai, ”sacīja Linares.

Viņš arī atgādināja par uzņēmuma mēģinājumiem atdzīvināt kupeju Probe, kas tika gaidīta kā progresīvs un futūristisks solis aerodinamikas jomā, bet realitātē paliks vēsturē, kā viens no neveiksmīgākajiem Ford projektiem. Tajā pašā laikā Capri, kas tika pozicionēts kā Mustang Eiropas analogs, bija diezgan veiksmīgs un 20 ražošanas gadu laikā tika pārdots vairāk nekā divos miljonus eksemplāru.

2011. gada vasarā Ford vadītāji jau izteicās, ka gatavojas tirgū laist sporta automašīnas Kapri "ideoloģisko pēcteci". Klīda runas, ka Capri izskats tiks veidots pēc līdzības ar toreizējo Focus paaudzi, dažiem avotiem pat apgalvojot, ka tas būs visparastākais Focus, tikai ar kupejas virsbūvi. Tika atzīmēti arī galvenie konkurenti - Renault Megane un Volkswagen Scirocco, taču tālāk par sarunām projekts nepavirzījās.

Šoreiz Capri izredzes uz atgriešanos ir daudz lielākas, ko pierāda amerikāņu jaunākās aktivitātes modeļu reinkarnācijas jomā: krosovers Territory (2018.gads), kupeja Puma (2019.gads – šoreiz kā krosovers) un apvidus auto Bronco (2020.gads).

 
Visi komentāri
 
Derglis 12.novembris 2019 17:00
1 0 Atbildēt

Jap, Capri bija viens no pievilcīgākajiem sava laika auto. Taču īpašas cerības uz to pašu neloloju. Uztaisīs kaukādu "uzpūstu", ar milzīgu radiatora režģi, neproporcionālu, smagnēju - lai dabūtu pietiekamu iedomāta "solīduma" devu. Man tāpēc patīk to laiku auto, ka to paskatā bija kaut kāds vieglums, elegance. Bet tagad jo masīvāk un agresīvāk, jo krutāk.

msh 12.novembris 2019 17:53
2 1 Atbildēt

Neaizmirsti to ka tur savu spēlē arī pārspīlētās pasīvās drošības regulas - tas, piemēram, ir galvenais iemesls kāpēc VW golf 8 paaudžu laikā ir diezgan jūtami pieaudzis ārējajos izmēros un gandrīz divkāršojis svaru...

Derglis 13.novembris 2019 11:03
0 0 Atbildēt

Toties Smarts paliek Smarts, pilna Vācija ar viņiem. Tā uzpūšanās tendence kaut kādā mērā patiešām ir saistīta ar drošību, taču vispārējā gadījumā tas ir veikalings: mēs piedāvājam to pašu modeli, bet uzlabotu, ērtāku u.t.t. - tā tendence ir jau no piecdesmitajiem gadiem, kad par drošību neviens īpaši vēl nedomāja.

msh 13.novembris 2019 12:17
0 1 Atbildēt

Smārts visdrīzāk priekš sava izmēra arī ir ļoti smags...

Tā tendence no piecdesmitajiem varbūt bija amerikāņiem, eiropiešiem diez vai - vismaz ne tādā ātrumā, kā pēdējos 30 gadus.

R(8) 12.novembris 2019 20:05
2 0 Atbildēt

Nekas labs no ta Capri nevar sanakt , raksta tak tiek minets , ka tas nevar but atsevisks modelis un ir jaieklaujas pasreizeja dizaina stantarta , tas bus tads Ford Fiesta kupejas variants

123 13.novembris 2019 17:29
0 0 Atbildēt

Ja būs aizmugures piedziņa, tad prīmā!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti