Līdz pat 70 centiem dārgāka degviela – vācu mediji ziņo par zaļo plāniem 36

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 8.decembris 2019 15:14

Vācu mediji ziņo, ka zaļās politikas plānus varēs izpildīt vien tad, ja pieņems drastiskus plānus attiecībā uz fosilo degvielu un samazinās braukšanas ātrumu uz automaģistrālēm.

Vācijas Federālās vides aģentūras aplēses liecina, ka, lai samazinātu izmešus un sasniegtu klimata mērķus, ir nepieciešami stingri un nepopulāri lēmumi. Atsaucoties uz kādu aģentūras iekšējo dokumentu, kas sagatavots jau jūnijā, bet kļuvis pieejams vien tagad, vācu mediji vēsta, ka starp priekšlikumiem ir arī straujš akcīzes nodokļa pieaugums dīzeļdegvielai nākamo desmit gadu laikā, tāpat arī benzīnam. Rezultātā līdz 2030.gadam dīzeļdegvielas cena varētu paaugstināties par 70 centiem, bet benzīnam tā pieaugtu par 47 centiem.

Kravas automašīnu nodevām vajadzētu strauji pieaugt, bet uz automaģistrālēm ieviest ātruma ierobežojumu, kas maksimālajam ātrumam neļaus pārsniegt 120 kilometru stundā. Jāveicina elektroautomobiļu iegāde un alternatīvo degvielu izmantošana. Ceļojumiem ar dzelzceļa transportu vajadzētu kļūt lētākiem, savukārt avio biļetēm jāpiemēro lielāki nodokļi.

Vides aģentūra uzskata, ka klimata mērķi satiksmē ir "vērienīgi, bet izpildāmi".

Atgādināsim, ka līdz 2030. gadam Vācija plāno CO2 izmešus samazināt par 55%, salīdzinot ar 1990.gadu.

Nesen par maksimālā ātruma ierobežojumu līdz 100 km/h nakts laikā uz savām automaģistrālēm izlēma Nīderlande, bet Brisele plāno, ka visā pilsētā standarta ātruma ierobežojums būs 30 km/h. Izņēmumi būs nozīmīgāki ceļi un ielas, kuros būs atļauti 50 km/h, un atsevišķos posmos 70 km/h.

 

 

 
36 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
felix65 8.decembris 2019 19:02
19 3 Atbildēt

Redzēs, kas gūs virsroku- naftas baroni, vai ekofašistu saimnieki. Rietumiem trūkst draiva, tāpēc pagaidām izskatās, ka ekofašistie vairāk lobas. Citādi jau tāds pusdebils skuķis pie mikrofona laists netiktu un dauņu miljoni viņai neuzgavilētu. 30 km/h pa pilsētu? Viņi galīgi ne ko nejēdz? Jo zemākā robā brauc, jo lielāks patēriņš. Kādam 3cilindru nemotoram nāksies strīķēt pat 2jā robā. Kur tad paliek cīņa ar to šausmīgo CO2?

WALA 8.decembris 2019 19:55
16 1 Atbildēt

Vai tā pati vides aģentūra pastāstīja vāciešiem kā pārtikas cenas paleksies pie šāda nodoklīša pacelšanas ?

Pļurkt 8.decembris 2019 18:11
15 1 Atbildēt

Mūsējie "dibenlaiži" ne tikai skries pakaļ Vācijas zaļajiem, bet visdrīzāk skries tiem pa priekšu!

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā ievieš jaunus elektromobiļu uzlādes noteikumus; braukšana ar elektrību kļūs dārgāka 50

Ionity - viens no lielākajiem uzlādes staciju tīkliem Eiropā, maina lietošanas noteikumus un nosaka citus tarifus. Ja līdz šim automašīnu īpašniekiem par akumulatora uzpildi bija jāmaksā konstanta maksa (8 eiro), tad turpmāk būs jāmaksā par izlietoto elektroenerģijas daudzumu (0,76 eiro par kilovatstundu). Lasīt vairāk

 

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 9

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 4

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti