Trīs motori un 503 Zs - Audi pastāsta par krosovera e-tron S modifikāciju (+ FOTO) 3

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 23.februāris 2020 6:01

Audi atklājis tehnisko informāciju par elektriskā krosovera e-tron jaudīgo S modifikāciju. Šāds modelis iegūs trīs elektromotorus, kas savā maksimālajā punktā spēs izdot 503 Zs un 973 Nm.

Vācu kompānija publicējusi maskēta prototipa attēlus, taču jau tagad zināms, ka no standarta modeļa tas atšķirsies ar optimizētu aerodinamiskas detaļu komplektu, 22 collu riteņu diskiem, spēcīgākām bremzēm un adaptīvo balstiekārtu, kas būs iekļauta jau bāzes aprīkojumā.

 S versijas krosovers būs aprīkots ar trim elektromotoriem: viens priekšā, divi – aizmugurē. Salīdzinot ar divmotoru 55 quattro modeli, kas attīsta 360 Zs un overboost režīmā 408 Zs (660 Nm), S versijas jauda ir 435 Zs (808 Nm) un 503 Zs (973 Nm) attiecīgi parastajā un overboost režīmā, kas var turpināties astoņas sekundes. 100 km/h jaudīgais modelis sasniedz 4,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 210 km/h.  

S versijas svars ir 2,6 tonnas, no kurām 700 kg ir 2,28 m garās, 1,63 m platās un 34 cm augstās 95 kWh akumulatora baterijas rēķinā. Uzlādēt akumulatoru var arī no 230V elektrotīkla, taču tas ilgs veselu mūžību, turpretim, izmantojot 150 kW iekārtu līdz 80% varēs uzlādēties pusstundas laikā. Ražotājs vēl neatklāj, cik lielu atstatumu bez papildu uzlādes var veikt S modifikācija, tādēļ atgādināsim, ka e-tron 55 quattro ražotājs norādījis 400 km pēc WLTP cikla. Arī par cenu vēl oficiālas informācijas nav, lai gan vācu žurnālisti, kas bija ielūgti uz e-tron S modeļa notestēšanu, ziņo, ka jaudīgā modifikācija varētu maksāt aptuveni 90 000 eiro.  

e-tron S pirmizrāde notiks līdz gada beigām, iespējams, kopā ar tās kupejveidīgo dvīņu brāli e-tron S Sportback.

Audi e-tron

Audi e-tron Sportback

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Meeris 23.februāris 2020 10:54
3 2 Atbildēt

Gribēdams nenopirksi šo elektrisko arklu, aiz to, ka problēmas visiem auto ražotājiem ar bateriju apgādi.

Pat tādai kolhoznieku iecienītai markai kā Audi ir laiks sākt domāt par savu bateriju ražotni, lai neatkarājās no šķībacain

msh 23.februāris 2020 13:00
2 1 Atbildēt

Nu, uztaisīs savu ražotni, un tālāk būs problēmas ar izejmateriāliem - vai tā būs labāk?

Freijers 24.februāris 2020 8:50
2 0 Atbildēt

parketnieks un 2.6 tonnas sausā masa...Njā tas vien ir ko vērts, labāk mīkstās grantenēs bez pumpveidīgām riepām ar tādu tiešām nebraukt....EV viena no lielākajām problēmām ir zvērīgi lielā masa

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa kādiem ceļiem Vācijā ir atļauts braukt līdz 100 km/h arī ziemā? (+ VIDEO) 1

iAuto.lv pārliecinās, ka Vācijā, Minhenes pusē ar ātrumu 100 km/h atļauts braukt arī pa mazākas nozīmes ceļiem, ne tikai slavenajiem autobāņiem. Lasīt vairāk

 

Pieci padomi, kā veikt lielāku attālumu ar elektroauto 3

Raugoties uz pašreizējām tendencēm auto industrijā, var droši teikt, ka drīzumā lielu daļu piedāvājuma veidos modeļi, kas darbināmi tikai ar elektrību. Lasīt vairāk

 

Telefonintervija ar Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieku Juri Jančevski (+ VIDEO) 1

Savukārt Valsts policijas statistika liecina, ka šī gada pirmajos trīs ceturkšņos bojā gājuši jau vairāk nekā 100 ceļu satiksmes dalībnieki. Lasīt vairāk

 

Globālas klimata problēmas jārisina kopā, uzsver pasaules līderi 2

Cīņa pret klimata pārmaiņām ir kļuvusi par kopīgu misiju globālā līmenī, un daudzas valstis publiski paziņojušas, ka apņemas samazināt savu radīto oglekļa emisiju daudzumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti