Varēja būt, bet nebija – Bugatti sedans nepatika Volkswagen vadībai 7

 

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 25.februāris 2020 6:06

Bugatti Galibier varēja kļūt par vienu no greznākajiem, ātrākajiem un dārgākajiem sedaniem pasaulē, taču projekts tika apturēts.

Koncepts Bugatti 16C Galibier pirmo reizi tika parādīts 2009.gadā. Toreiz ar to iepazinās kompānijai pietuvināti ļaudis, bet gadu vēlāk tas debitēja Ženēvas autoizstādē. Bugatti izziņoja sērijveida modeli, taču uz konveijera tas tā arī nenonāca. Tagad intervijā izdevumam Hagerty franču kompānijas galvenais dizaineris Ahims Anšaids atklājis, ka Galibier izskats nav pārliecinājis Volkswagen koncerna vadību.

Pēc viņa teiktā, Bugatti ražošanas versijas prototips diezgan manāmi atšķīries no sākotnējā koncepta: automašīnas korpusa garumam bija pielikts 1,50 m, bet platums pieauga par 15 centimetriem. Dizaineri centās panākt, lai tas izskatās kā leģendārais Type 57 Atlantic, taču rezultātā viņi tikai attālinājās no idejas par elegantu sporta sedanu. Koncerna augstākā vadība nespēja vienoties par diezgan pretrunīgi vērtēto sedana dizainu un galu galā izvēlējās no tā pilnībā atteikties.

Galibier liktenis tika izlemts jau 2011.gadā un Bugatti komanda uzsāka darbu pie Veyron pēcteča.  Tagad zinām, ka tas ir 1500 Zs jaudīgais Chiron, kas Bugatti piedāvājumā tika uzņemts 2016.gadā.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
anonimikis 25.februāris 2020 9:51
6 0 Atbildēt

Lai Emmai būtu kur jaunu reklāmu pielikt.

gunbox 25.februāris 2020 10:30
5 7 Atbildēt

Nu tu vienkārši nevari ieiet postkomunistiskas vadības Rīgas Vagonu Rūpnīcā un pateikt, ka nākošo vilciena sastāvu mēs būvēsim ar futūristiskāku dizainu, lai vismaz uz 10% pietuvotos tiem modernajiem vilcieniem, kurus ražo citās valstīs jau 20 gadus. Vecs stagnāts būs un paliks tups, neaptēsts vecs stagnāts. Tāds lūk ir raksturojums VW idealoģijai par nākotni. Neviens moderna auto ražotājs nekad nesadarbosies ar VW, kamēr viņi turpinās uztirst saviem dizaineriem.

VW 25.februāris 2020 19:06
4 2 Atbildēt

Jā vw jau noteikti interesē sadarboties ar citām kompānijām. Nemaz nerunājot par to, ka bugatti pieder vw, un ja godīgi tad foto redzais bugattis man arī šķiet savāds, jo ieliktas ir vel divas durvis pa vidu, un sāk līdzināties panameras un bentlija krustojumam, no sāniem noteikti un arī tie pieder vw, tādēļ nemaz nebrīnos, ka šo bugatti nepalaida ražošanā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā 1

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Kā taps jaunais Rail Baltica tilts pār Daugavu Rīgā (+ VIDEO)

Ir sākusies jaunā Rail Baltica tilta pār Daugavu būvniecība. Respektējot galvaspilsētas vēsturi, jaunajā tilta konstrukcijā saglabās esošā dzelzceļa tilta ikonisko izskatu. Lasīt vairāk

 

Traģiska nāve, sajaucot ātrumus - miljardiere iet bojā savā Tesla (+ VIDEO) 29

Amerikāņu miljardiere un uzņēmēja, politiķa Miča Makkonela radiniece Andžela Čao noslīkusi savā Tesla pēc tam, kad viņas vadītā automašīna iebrauca dīķī un nogrima. Lasīt vairāk

 

Mercedes-Benz Vision EQXX iztiek ar 7 kWh vidēji un nobrauc 1000 km ar vienu uzlādi (+ FOTO) 12

Mercedes elektriskais prototips Vision EQXX veicis savu trešo tālās distances pārbraucienu ar vienu uzlādi veicot vairāk par 1000 kilometriem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti