Varēja būt, bet nebija – Bugatti sedans nepatika Volkswagen vadībai 7

 

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 25.februāris 2020 6:06

Bugatti Galibier varēja kļūt par vienu no greznākajiem, ātrākajiem un dārgākajiem sedaniem pasaulē, taču projekts tika apturēts.

Koncepts Bugatti 16C Galibier pirmo reizi tika parādīts 2009.gadā. Toreiz ar to iepazinās kompānijai pietuvināti ļaudis, bet gadu vēlāk tas debitēja Ženēvas autoizstādē. Bugatti izziņoja sērijveida modeli, taču uz konveijera tas tā arī nenonāca. Tagad intervijā izdevumam Hagerty franču kompānijas galvenais dizaineris Ahims Anšaids atklājis, ka Galibier izskats nav pārliecinājis Volkswagen koncerna vadību.

Pēc viņa teiktā, Bugatti ražošanas versijas prototips diezgan manāmi atšķīries no sākotnējā koncepta: automašīnas korpusa garumam bija pielikts 1,50 m, bet platums pieauga par 15 centimetriem. Dizaineri centās panākt, lai tas izskatās kā leģendārais Type 57 Atlantic, taču rezultātā viņi tikai attālinājās no idejas par elegantu sporta sedanu. Koncerna augstākā vadība nespēja vienoties par diezgan pretrunīgi vērtēto sedana dizainu un galu galā izvēlējās no tā pilnībā atteikties.

Galibier liktenis tika izlemts jau 2011.gadā un Bugatti komanda uzsāka darbu pie Veyron pēcteča.  Tagad zinām, ka tas ir 1500 Zs jaudīgais Chiron, kas Bugatti piedāvājumā tika uzņemts 2016.gadā.

 
Visi komentāri
 
LMT 25.februāris 2020 9:15
2 3 Atbildēt

Galīgi nav slikts priekš 2011.gada. Kamdēļ šāds raksts?

anonimikis 25.februāris 2020 9:51
6 0 Atbildēt

Lai Emmai būtu kur jaunu reklāmu pielikt.

gunbox 25.februāris 2020 10:30
5 7 Atbildēt

Nu tu vienkārši nevari ieiet postkomunistiskas vadības Rīgas Vagonu Rūpnīcā un pateikt, ka nākošo vilciena sastāvu mēs būvēsim ar futūristiskāku dizainu, lai vismaz uz 10% pietuvotos tiem modernajiem vilcieniem, kurus ražo citās valstīs jau 20 gadus. Vecs stagnāts būs un paliks tups, neaptēsts vecs stagnāts. Tāds lūk ir raksturojums VW idealoģijai par nākotni. Neviens moderna auto ražotājs nekad nesadarbosies ar VW, kamēr viņi turpinās uztirst saviem dizaineriem.

VW 25.februāris 2020 19:06
4 2 Atbildēt

Jā vw jau noteikti interesē sadarboties ar citām kompānijām. Nemaz nerunājot par to, ka bugatti pieder vw, un ja godīgi tad foto redzais bugattis man arī šķiet savāds, jo ieliktas ir vel divas durvis pa vidu, un sāk līdzināties panameras un bentlija krustojumam, no sāniem noteikti un arī tie pieder vw, tādēļ nemaz nebrīnos, ka šo bugatti nepalaida ražošanā.

gunbox 26.februāris 2020 17:09
0 2 Atbildēt

VW nekad nekas nav interesējis. N-tās reizes ir moderni koncepti piedāvāti no dizaineriem un viss ir paslepts un noklusināts. Viņiem ir tikai viena vīzija - vienmēr tehnoloģijās un dizainā atpalikt "nedaudz" no saviem tuvākajiem konkurentiem aptuveni uz 10-15 gadiem. Bugatti ir overprais un overforsēšana VW izpratnē. Tam pašam Arteonam nevarēja redz izlaist ar jaunā, tam paredzētā dizaina interjeru. Gribi Arteonu? - saņem Pasātu! Ar +10tk.€ par virsbūvi. Pse, tāds nieka štruns. Moderni! Gribi jaunu Cadiju? Uzliksim tev jaunu bamperi vecajam kuzavam. Gan jau neaptēstie to norīs, ka jau iepriekš norija. Nu ja, kāpēc no kūku vāģa jāražo kaut kas jauns, ja lielākais noiets ir konkursos uz lētāko dzelzi? Esi redzejis Passat B9 dizainu? Stagnāti ņēmuši ir virsroku un šoreiz pat dizainerus nepieaicinājuši. B9 būs B8 trešā facelift versija. +5cm garumam, lai nedaudz atšķirās. Fail!

vw 28.februāris 2020 4:50
1 0 Atbildēt

Vienmēr tehnoloģījas un dizainā atpalikt??

No cik dsudziem citiem auto ražotājiem vag atpaliek tehnoloģiju ziņā? Nosauc konkrētus mezglus un ražotājus! Ņemot vērā visu vag saimi!!

Cadijs ir darba auto, vins tik pat labi var izskatities tiesi tapat ka pirm figvinzin tur gadiem, galvenais ir pieejamība! Ko tu gribēji lai cadiju uztaisa par kabrio? Varbūt krosoveru? Neapstēsts šeit esi vienīgi tu pats.

Ir pilnīgi noteikti saprotams, ka tu brauc ar franci, vai fordveidigo vai kaut ko līdzīgu, nu ja tik ļoti tev nepatīk, tad nepērc/nebrauc, tāpat ne to b9, ne b8 nevari atļauties

Lops 26.februāris 2020 11:02
2 0 Atbildēt

Porsche Panamera

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Cik tuvu elektrifikācijas vilnis ir kravas auto biznesam ? (+VIDEO) 1

Vai zinājāt, ka patlaban lielākais pilnībā elektriskais Scania kravas auto sastāvs, kas jau strādā raktuvēs Norvēģijā, sver 64 tonnas? To un daudz ko citu īstos ziemas apstākļos varējām izmēģināt Scania Winter pasākumā Norvēģijas ziemeļos Trisilā. Lasīt vairāk

 

Pētījums: 2022.gadā ES elektroenerģijas ražošana no vēja un saules apsteidza gāzi 1

Eiropas Savienības (ES) dalībvalstis 2022.gadā pirmo reizi saražoja vairāk elektroenerģijas no vēja un saules, nekā no dabasgāzes, secinājusi domnīca "Ember". Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā 2

Volkswagen vadība apstiprinājusi, ka koncerna leģenda, kompaktās klases modelis Golf, turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā, pārejot uz savu devīto paaudzi. Lasīt vairāk

 

Baltijā restartējas atbalsts elektromobiļiem: kādi ir subsīdiju modeļi? 7

Lai samazinātu autotransporta CO2 izmešus un paātrinātu autoparka atjaunināšanu, Baltijas valstīs aktivizētas atbalsta programmas elektroauto pircējiem. Ko no tām var iegūt privātpersonas un ko uzņēmumi? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti