Hyundai parāda mašīnu bez stūres (+ FOTO) - iAuto

Hyundai parāda mašīnu bez stūres (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 5.marts 2020 10:13

Hyundai sarīkojis virtuālo prezentāciju konceptam Prophecy – eksperimentālam prototipam, kas ieskicē korejiešu kompānijas nākotnes virzienu.

Prophecy ir konceptam Hyundai i45 pēc gabarītiem līdzīgs sedans ar pludlīnijas korpusu, pretējos virzienos atveramām durvīm un elektrisko piedziņu. Automašīna izceļas ar īsām pārkarēm, noapaļotu priekšgalu un aizmuguri, pikseļu lukturiem, plašu salonu un divām svirām (džoistikiem), kas aizvieto tradicionālo stūres ratu.

Ražotājs norādījis, ka koncepts atspoguļo jaunāko Hyundai dizaina filozofiju – juteklisku sportiskumu, savukārt jaunā elektroautomobiļu platforma ļāvusi izveidot plašu, ērtu un izsmalcinātu salonu, kur uzsvars likts uz pasažieru ērtībām.

Hyundai uzsver, ka Prophecy izmanto autonomu braukšanas tehnoloģiju. Stūres ratu aizstāj vadības sviras, kas nodrošina pilnībā jaunu, tomēr pazīstamu un intuitīvu braukšanas pieredzi. Pateicoties divām vadības svirām, ko var pagriezt pa kreisi un pa labi – vienai centrālajā konsolē un otrai durvju apdarē –, vadītāji var ērti kontrolēt automobili. Turklāt vadītājiem ir piekļuve daudzām funkcijām, ko var izvēlēties, nospiežot vadības svirās integrētās pogas. Šī cilvēka–mašīnas saskarsme uzlabo pasažieru drošību.

Dizaina izmaiņas, kuras varēja ieviest, pateicoties vadības sviru izmantošanai, nodrošina pasažieriem lielāku vizuālo brīvību. Atpūtas režīmā pasažieriem nav gandrīz nekādu vizuālo traucēkļu. Ērti slīpā pozīcijā pasažieri redz vien horizontālu displeju no statņa līdz statnim un informācijas paneli spārna formā. Šajā režīmā informācijas panelis rotē, nodrošinot daudz vietas salonā un sēdekļa pozīciju, kurā pasažieri var izbaudīt displejā redzamo saturu.

Koncepcijas Prophecy ietvaros Hyundai ir izveidojis salona vidi, kurā ir apvienots videi nekaitīgs dizains un materiāli, lai demonstrētu uzņēmuma vīziju saistībā ar nākotnes elektroautomobiļiem. Durvju lejasdaļā novietotās ārējās izplūdes atveres ļauj gaisam cirkulēt, izmantojot tīrā gaisa tehnoloģiju un nodrošinot pastāvīgu attīrīta gaisa plūsmu automobiļa iekšpusē. Turklāt apstrādātais gaiss tiek recirkulēts atmosfērā kā tīrs gaiss.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
WALA 5.marts 2020 14:23
3 1 Atbildēt

Mja tik nezin kādēļ datoru spēļu auto simulatoru spēlētāji izvēlas stūri, lai efektīvi spēlētu šādas spēles, lai lidotu ar ļoteni - speciālus džoistikus (esmu ari RIX Boinga simulatoru lidinājis) un tur savukart nav nekā ērtāka par īstas ļotenes džoistiku, tiešām tik grūti pārstāt muļķības taisīt, "vibrators" nav domats auto vadīšanai ...

WALA 5.marts 2020 11:27
3 1 Atbildēt

Joprojām nav skaidrs kāpēc jaunie UX specislisti iedomājušies, ka ir kāda labāka vadības svira par "baranku parasto".

WALA 5.marts 2020 11:31
2 1 Atbildēt

Un vēl interesantāk kļust tad kad šāds vdības štrunts pārstāj darboties, jo iezbeidzas piedziņas elektromotors. Ja atūri parasto pat ja noaprāgst pastiprinātājs var kaut ko mēgināt darīt lietas labā ( bet zinu ka stūrī ir ļoooti grūti pagriezt daudziem auto - ir bijis defektīva pastūzis, un uz T-40 pa bedrēm ir hidrosūknis atslēdzies), tad šiet kā brauc taisni "kokā" tā brauc ...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 26

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti