Hyundai sarīkojis virtuālo prezentāciju konceptam Prophecy – eksperimentālam prototipam, kas ieskicē korejiešu kompānijas nākotnes virzienu.
Prophecy ir konceptam Hyundai i45 pēc gabarītiem līdzīgs sedans ar pludlīnijas korpusu, pretējos virzienos atveramām durvīm un elektrisko piedziņu. Automašīna izceļas ar īsām pārkarēm, noapaļotu priekšgalu un aizmuguri, pikseļu lukturiem, plašu salonu un divām svirām (džoistikiem), kas aizvieto tradicionālo stūres ratu.
Ražotājs norādījis, ka koncepts atspoguļo jaunāko Hyundai dizaina filozofiju – juteklisku sportiskumu, savukārt jaunā elektroautomobiļu platforma ļāvusi izveidot plašu, ērtu un izsmalcinātu salonu, kur uzsvars likts uz pasažieru ērtībām.
Hyundai uzsver, ka Prophecy izmanto autonomu braukšanas tehnoloģiju. Stūres ratu aizstāj vadības sviras, kas nodrošina pilnībā jaunu, tomēr pazīstamu un intuitīvu braukšanas pieredzi. Pateicoties divām vadības svirām, ko var pagriezt pa kreisi un pa labi – vienai centrālajā konsolē un otrai durvju apdarē –, vadītāji var ērti kontrolēt automobili. Turklāt vadītājiem ir piekļuve daudzām funkcijām, ko var izvēlēties, nospiežot vadības svirās integrētās pogas. Šī cilvēka–mašīnas saskarsme uzlabo pasažieru drošību.
Dizaina izmaiņas, kuras varēja ieviest, pateicoties vadības sviru izmantošanai, nodrošina pasažieriem lielāku vizuālo brīvību. Atpūtas režīmā pasažieriem nav gandrīz nekādu vizuālo traucēkļu. Ērti slīpā pozīcijā pasažieri redz vien horizontālu displeju no statņa līdz statnim un informācijas paneli spārna formā. Šajā režīmā informācijas panelis rotē, nodrošinot daudz vietas salonā un sēdekļa pozīciju, kurā pasažieri var izbaudīt displejā redzamo saturu.
Koncepcijas Prophecy ietvaros Hyundai ir izveidojis salona vidi, kurā ir apvienots videi nekaitīgs dizains un materiāli, lai demonstrētu uzņēmuma vīziju saistībā ar nākotnes elektroautomobiļiem. Durvju lejasdaļā novietotās ārējās izplūdes atveres ļauj gaisam cirkulēt, izmantojot tīrā gaisa tehnoloģiju un nodrošinot pastāvīgu attīrīta gaisa plūsmu automobiļa iekšpusē. Turklāt apstrādātais gaiss tiek recirkulēts atmosfērā kā tīrs gaiss.
Joprojām nav skaidrs kāpēc jaunie UX specislisti iedomājušies, ka ir kāda labāka vadības svira par "baranku parasto".
Nav jau pirmā reize. Bet kāpēc iedomājušies - jo cer ka vienreiz arī aizies, tāpat kā ekrāni spidometru vietā aizgāja.
Mja tik nezin kādēļ datoru spēļu auto simulatoru spēlētāji izvēlas stūri, lai efektīvi spēlētu šādas spēles, lai lidotu ar ļoteni - speciālus džoistikus (esmu ari RIX Boinga simulatoru lidinājis) un tur savukart nav nekā ērtāka par īstas ļotenes džoistiku, tiešām tik grūti pārstāt muļķības taisīt, "vibrators" nav domats auto vadīšanai ...
Uj šis bija tēmēts uz Eidis komentāru
Laikam jau labāk ir no drošības viedokļa. Attālums no barankas līdz krūtīm jau ir tāds margināls no gaisa spilvena viedokļa. Īpaši maza auguma dāmām.
Bet nu džoistiki gan rada lielu nekontrolētu darbību risku. Tipa noliecos pēc lūpukrāsas un nejauši uzspiedos tam puļķim
Chevrolet jau bija līdzīgs projekts kaut kad 70.gadu sākumā. Lieki teikt, ka pilnīgi izgāzās.