Mercedes-Benz S-klases jaunā modeļa attēli internetā (+ VIDEO) 21

 

Foto: Ekrānbilde

iAuto | 13.maijs 2020 5:20

Auto jaunumu medniekiem izdevies nobildēt Mercedes-Benz S-klases jaunās paaudzes modeli. Maskējošās līmplēves tā korpusu piesedz vairs tikai formāli.

Mercedes-Benz S-klases vienpadsmitās paaudzes starts nav aiz kalniem – tas paredzēts jau šogad, tādēļ jaunākajos spiegu attēlos tā redzama tikpat kā bez maskēšanās pazīmēm. Salīdzinājumā ar priekšteci, jaunais modelis ieguvis noapaļotākas formas radiatora resti, savādāku priekšējo bamperi un lukturus, savukārt vertikālos aizmugures lukturus nomainījuši horizontālas formas gaismekļi, kas daļēji izvietoti arī uz bagāžnieka vāka. 

Salonā izmaiņu vēl vairāk – agrāk izmantotais risinājums ar horizontālās formas apvienotajiem mērinstrumentu un multimediju ekrāniem aizstāts ar diviem atsevišķiem displejiem, turklāt multimedijiem tagad paredzēts vertikāls un vēl lielāka izmēra ekrāns, kas novietots centrālajā konsolē. Vertikāla forma tagad arī ventilācijas, apsildes sistēmas reflektoriem, tik ierastajam pulkstenītim priekšējā paneļa centrā vieta vairs neatrodas, tāpat kā lielākajai daļai fizisko pogu. Uz priekšējo atzveltnēm redzami noņemami planšetdatori, kas, iespējams tiks iekļauti jau bāzes aprīkojumā.

Agrāk tika ziņots, ka jaunā S-klase iegūs jaunās paaudzes gaisa drošības sistēmu ar priekšējiem drošības spilveniem aizmugures pasažieriem. Tāpat zināms, ka jaunais modelis kļūs vieglāks (aktuālais sver 2 tonnas), iegūs piestūrējošos riteņus aizmugurē, kā arī motorus ar obligāto hibrīdu katrā saimē. Interesanti, ka piedāvājumā paliks arī varenais V12.

Kupeja un kabriolets S-klases piedāvājumā  vairs nebūs, pagarinātais modelis, jaudīgais AMG un superluksusa Maybach paliek.

 
21 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
atrabotka 13.maijs 2020 14:39
9 3 Atbildēt

Diezgan bēdīgi, ja godīgi.. Ja tā ir S klase, tad man nav ko teikt (pats braucu ar MB). Salīdzinot, kāds bija salons iepriekšējam W222, tad šitais ir milzīgs kritiens atpakaļ. No elegances tur nav ne smakas - visur kaut kādi touchscreen displeji sabāzti. Toties tehnoloģiski mūžīgi autobūves vēsturē paliks 90to gadu tanks - W140 Tāda kvalitāte vairs nav un nekad nebūs.

krampītis 13.maijs 2020 7:19
9 2 Atbildēt

no aizmugures tojota korolla

ro 13.maijs 2020 9:14
8 4 Atbildēt

Nezinu kā citiem,bet tās planšetes visur panelī reāli atgrūž..

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti