Tas būs ātrāk nekā jūs domājat - Volkswagen apsola „nolikt pie vietas" Tesla 28

Foto: Ekrānbilde no twitter.com/teslarati

iAuto | 31.augusts 2020 5:43

Volkswagen un Audi dīleru asociācijas vadītājs Dirks Veddigens fon Knaps ir pārliecināts, ka tirgus eksperti būs pārsteigti redzot, kādā tempā „Mēs apsteigsim Tesla ar ID.3”.

Viens no Volkswagen vadošajiem speciālistiem ir pārliecināts, ka Tesla labākie laiki Vācijas tirgū ir garām. Vācu koncerns ilgi skatījās, kā amerikāņi „noslauc krējumu” plašām masām paredzēto elektrisko automobiļu segmentā. Tesla Model 3 varēja triumfēt, kamēr Volkswagen cīnījās ar programmnodrošinājuma problēmām, taču tagad „lielais ritenis ir iekustināts” un tūkstošiem ID.3 plūst uz dīleru centriem.

ID.3 oficiālā pārdošana sāksies septembrī, taču jau tagad redzams, ka pieprasījums daudzkārt apsteidz iepriekš plānoto. Agrāk Volkswagen rēķinājās ar to, ka klientiem savs automobilis būs jāgaida 4-6 nedēļas, taču tagad rinda izstiepusies četru mēnešu garumā, bet ID.3 apjoms ar mazāko 45 kWh akumulatoru pirmajam ražošanas gadam „praktiski izpirkts”.

Pieprasījumu stimulē arī valdība, kas koronavīrusa krīzes mazināšanai paaugstinātājusi prēmiju par e-automašīnu iegādi līdz 9000 eiro. Tas nozīmē, ka klienti, kuri iegādājas elektriskās piedziņas automašīnu cenu kategorijā līdz 40 000 eiro, saņem atlaidi 9000 eiro apmērā.

Volkswagen par labu runā arī servisa centru daudzums – ja Tesla šobrīd piedāvā 10 atbalsta punktus (+ četrus drīzumā), tad Volkswagen un Audi to būs 2000 visā Vācijā.

ID.3 ir pirmais modelis, kas izgatavots uz jaunās MEB platformas. Kopumā vācu koncerns uz šīs platformas plānojis 30 elektriskās piedziņas modeļu līdz 2030.gadam solot izlaist vismaz 20 miljonus šādu automašīnu.

 
28 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Kā tad 31.augusts 2020 8:43
12 15 Atbildēt

Salīdzināt id3 ar Tesla3 ir tas pats kas koka skaitīkļus ar kalkulātoru , tās švābu inženieris ar savu id3 vēl ir tālu no Teslas tehnoloģijām, jā cena id3 ir zemāka, bet lada arī ir lētāka par golf.

WALA 31.augusts 2020 12:06
11 5 Atbildēt

Daļa taisnibas jau tev ir, bet es teiktu ka liela daļa eiropiesu izmanto EV tur kur tam ir īsta vieta - pilsētas uz nelieliem gabaliem un garos gabalus nenodarbojas ar sadomazohismu ...

WALA 31.augusts 2020 9:41
10 11 Atbildēt

Elektromobilus un tehnoloģijas, tu joko ?!? Nav elwktromobili tur nekādas tādas tehnoloģijas, iekšdedzes dzinejiem tehnoloģiju ir par pakāpi vairāk. Un Teslas tā sauktas tehnoloģijas, man izsauc tikai vienu reakciju - pārdot mēģina ka premium, bet iekša ielikts viss pa lēto, jau tas vien ja visas sitemas ir jāvada no sūda planšetes nozīmē ka tev iesmērē lētuci, jo lai nu.jas bet planšete pārvaldīt myziku, kondiki utml. ir absolūti tizli, ja var meģināt "uzbļaut", bet no no ergonomiskuka tur nav ne vēsts.

Un autopilota gļukus es nemaz nesākšu pieminēt ...

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Izdosies vai nē? - šķērsot upi pa gājēju iekaramo tiltu (+ VIDEO) 5

Kādam furgona vadītājam Krievijā iešaujas prātā "ģeniāla doma". Lasīt vairāk

 

Baltkrievi ražos elektrisku mikroauto, ko cer pārdot arī Krievijā. 17

Baltkrievijas jaunuzņēmums Sidus izstrādājis 2,25 m garu elektriskās piedziņas automobili, ko cer eksportēt arī uz daudz plašāko Krievijas tirgu. Lasīt vairāk

 

Griežas tur, kur zīmes to neatļauj (+ VIDEO) 11

Sieviete ar Toyota markas automobili mēģina nogriezties pa kreisi ignorējot CSN un izraisa sadursmi ar pretimbraucošo Volvo. Lasīt vairāk

 

Mercedes-Benz plāno līdz 2030. gadam pilnībā pāriet uz elektroautomobiļu ražošanu

“Daimler AG” un “Mercedes-Benz AG” līdz šīs desmitgades beigām tirgos, kur tas iespējams, plāno pilnībā pāriet uz elektroautomašīnu piedāvājumu. 2022. gadā ar akumulatoru darbināmi modeļi tiks piedāvāti visos koncerna pārstāvētajos segmentos. Lasīt vairāk