Tas būs ātrāk nekā jūs domājat - Volkswagen apsola „nolikt pie vietas" Tesla 28

 

Foto: Ekrānbilde no twitter.com/teslarati

iAuto | 31.augusts 2020 5:43

Volkswagen un Audi dīleru asociācijas vadītājs Dirks Veddigens fon Knaps ir pārliecināts, ka tirgus eksperti būs pārsteigti redzot, kādā tempā „Mēs apsteigsim Tesla ar ID.3”.

Viens no Volkswagen vadošajiem speciālistiem ir pārliecināts, ka Tesla labākie laiki Vācijas tirgū ir garām. Vācu koncerns ilgi skatījās, kā amerikāņi „noslauc krējumu” plašām masām paredzēto elektrisko automobiļu segmentā. Tesla Model 3 varēja triumfēt, kamēr Volkswagen cīnījās ar programmnodrošinājuma problēmām, taču tagad „lielais ritenis ir iekustināts” un tūkstošiem ID.3 plūst uz dīleru centriem.

ID.3 oficiālā pārdošana sāksies septembrī, taču jau tagad redzams, ka pieprasījums daudzkārt apsteidz iepriekš plānoto. Agrāk Volkswagen rēķinājās ar to, ka klientiem savs automobilis būs jāgaida 4-6 nedēļas, taču tagad rinda izstiepusies četru mēnešu garumā, bet ID.3 apjoms ar mazāko 45 kWh akumulatoru pirmajam ražošanas gadam „praktiski izpirkts”.

Pieprasījumu stimulē arī valdība, kas koronavīrusa krīzes mazināšanai paaugstinātājusi prēmiju par e-automašīnu iegādi līdz 9000 eiro. Tas nozīmē, ka klienti, kuri iegādājas elektriskās piedziņas automašīnu cenu kategorijā līdz 40 000 eiro, saņem atlaidi 9000 eiro apmērā.

Volkswagen par labu runā arī servisa centru daudzums – ja Tesla šobrīd piedāvā 10 atbalsta punktus (+ četrus drīzumā), tad Volkswagen un Audi to būs 2000 visā Vācijā.

ID.3 ir pirmais modelis, kas izgatavots uz jaunās MEB platformas. Kopumā vācu koncerns uz šīs platformas plānojis 30 elektriskās piedziņas modeļu līdz 2030.gadam solot izlaist vismaz 20 miljonus šādu automašīnu.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 31.augusts 2020 6:58
2 7 Atbildēt

Mjā....četrus mēnešus diez vai daudzi gribēs gaidīt, ir ari renault zoe nopērkams

Kā tad 31.augusts 2020 8:43
12 15 Atbildēt

Salīdzināt id3 ar Tesla3 ir tas pats kas koka skaitīkļus ar kalkulātoru , tās švābu inženieris ar savu id3 vēl ir tālu no Teslas tehnoloģijām, jā cena id3 ir zemāka, bet lada arī ir lētāka par golf.

Utubunga 31.augusts 2020 9:39
4 4 Atbildēt

Nu un cik tad Teslas ir tavā garāžā? Remontēt dzen ar prāmi uz zviedriju?

Es jau uzsūtīju 2 gab ID3. Novembrī būs klāt!Apkalpot varēs pie jebkura VW dīlera.

HE 31.augusts 2020 10:19
1 3 Atbildēt

Ir naivi domāt , ka tautas vāģi ir iespēja LV remontēt pie dīlera, tur strādā tādi auto speci ka pa maz neliekas...

WALA 31.augusts 2020 10:34
2 1 Atbildēt

Elektromobilis ir par pakāpi vienkāršāks, baterijam ķerties klāt šie tāpat nedrīkstēs, un ja vien neizdomās ar flexi braukt vados iekša - neka tada taja ID nav.

Utubunga 31.augusts 2020 16:04
0 1 Atbildēt

Es meitenes nemeklēju, viņas meklē mani!

eke 31.augusts 2020 12:24
1 4 Atbildēt

uzsūtīt tu vari laupītāju, auto tiek pasūtīti, pirkti vai rezervēti

WALA 31.augusts 2020 9:41
10 11 Atbildēt

Elektromobilus un tehnoloģijas, tu joko ?!? Nav elwktromobili tur nekādas tādas tehnoloģijas, iekšdedzes dzinejiem tehnoloģiju ir par pakāpi vairāk. Un Teslas tā sauktas tehnoloģijas, man izsauc tikai vienu reakciju - pārdot mēģina ka premium, bet iekša ielikts viss pa lēto, jau tas vien ja visas sitemas ir jāvada no sūda planšetes nozīmē ka tev iesmērē lētuci, jo lai nu.jas bet planšete pārvaldīt myziku, kondiki utml. ir absolūti tizli, ja var meģināt "uzbļaut", bet no no ergonomiskuka tur nav ne vēsts.

Un autopilota gļukus es nemaz nesākšu pieminēt ...

Kanibaals 1.septembris 2020 8:40
0 2 Atbildēt

Cena jau vien ir premium. Tas ir jau izpētīts, ka dārgos restorānos tādi paši vienkāršie ēdieni garšo labāk, jo cena augstāka.

WALA 1.septembris 2020 13:55
2 0 Atbildēt

Par restorāniem gan nepiekritīšu, jo ir tādi kur pat tāds lauķis kā es izjūt vēlmi "pirkstiņus nolaizīt". ;)

Bet jā ir arī nepatīkami pārsteigumi no wannabe-restorāniem.

Kanibaals 2.septembris 2020 20:21
0 1 Atbildēt

Restorānā pelmeņi/hinkaļi garšo "labāk", jo tak dārgāk samaksāts nekā mājās vārīti.

Slabinak 3.septembris 2020 18:44
1 0 Atbildēt

Jēziņ, tu esi tāds dārzenis...

Asaris 31.augusts 2020 11:44
3 4 Atbildēt

Tas tāpat kā 2012.gadā Samsung būtu pateicis ka noliks pie vietas Apple

Līdaka 31.augusts 2020 19:40
5 0 Atbildēt

Ja tu prastu lasīt un nebūtu lohs, tad saprastu, ka runa ir par Vāciju!!

Asaris 31.augusts 2020 22:43
0 2 Atbildēt

Un ja tu nebūtu tik truls un izvilktu savu galvu no savas dirsas tad varbūt saprastu, ko es gribēju pateikt.

Līdaka 2.septembris 2020 9:04
1 0 Atbildēt

Ja un ko tad tu gribēji pateikt? Ka esi stulbs vecs zābaks?

viencexperc 31.augusts 2020 11:54
7 6 Atbildēt

Pienāks brīdis, kad cilvēki sapratīs, ka 45kw ir stipri par maz. Tas tikai parāda, cik eiropieši ir atpalikuši.

Kad uzradās model S, cilvēki arī pirka 75kw versijas. Tagad vairs neražo ne 75, ne 85 kw zemā pieprasījuma dēļ.

Arī ķīnieši vairs neražo elektroauto, kuriem būtu zem 60kw.

Bet naivie eiropas pamuļķi vēl nezin, kas ir elektroauto.

WALA 31.augusts 2020 12:06
11 5 Atbildēt

Daļa taisnibas jau tev ir, bet es teiktu ka liela daļa eiropiesu izmanto EV tur kur tam ir īsta vieta - pilsētas uz nelieliem gabaliem un garos gabalus nenodarbojas ar sadomazohismu ...

viencexperc 31.augusts 2020 16:07
5 3 Atbildēt

Redzi, pats lieto terminu - sadomazohisms. Tā ir, ja tev jalādē auto pēc katras lietošanas.

45kw tie ir 250 km. Tad, kad akumulatoram ir 100%. Tas ir vasarā. Ziemā, mīnus 25%. Turklāt, ziemā, auto stāvot, arītērē uzlādi, jo akumulatoriem sasalt nedrīkst. Atbrauci uz darbu ziemā, noliki auto ar 80%, pēc 8 stundām būs jau teiksim, 60%, un atbraucot mājās, protams, ka lādēsi. Tas tikai tiem, kuri nereizi elektroauto nelietoja, ne reizi neizmantoja pat elektro skūteri, liekas, ka normāli ir izbraukt no mājām ar 40% uzlādi. Tas ir psiholoģisks moments.

Praktiski tā nav. Un pienāks brīdis, kad pircēji to sapratīs. Un atklāsies, ka tie sūdi pēc tam nebūs vajadzīgi pat otrreizējā tirgū, jo akumulatori būs tik sapisti, ka ar 100% vairs nevarēs nobraukt pat 180 km.

WALA 31.augusts 2020 23:45
1 1 Atbildēt

Redzi lieliem akumlatoriem ir viena problēma - kā tos uzlādēt, ar vienas fāzes pieslegumu, tev pa nakti pat nespīd jamo uzlādēt maziem gabaliem. Tatad vai nu mājas jābūt stipri niknākam elektrības pieslegumam, vai jabrauc pie kāda Fast charge, bet tev dikti šķita ka 800 voltu sistema ir fufelis, tātad tev uzpildei būs jāvelta stipri vairāk laika, pieņemot ka nebūs rindas utml.

Es jau iepriekš rakstiju, ka 800 voltu sistēmām ir daudz priekšrocibu, taja skaitā tas ka diennakti stipri vairak auto var paspēt uzlādēt, vai ja attīsta to tālāk tad viens jaudīgs fast charge var lādēt 2 auto kam tas Fast neiet krastā utml.

qwerty 31.augusts 2020 13:08
0 2 Atbildēt

>Arī ķīnieši vairs neražo elektroauto, kuriem būtu zem 60kw.

ir cilvēki, kas darbības ilgumu/nobrauktos km tieši saista ar baterijas nominālo ietilpību - tas ir tikpat pamatoti, kā seksa izdošanos saistīt ar mengas garumu. Pamatskolas inženierija.

qwerty 31.augusts 2020 16:24
0 0 Atbildēt

Ko izliecies par mani??

Izdomā kaut ko oriģinālāku.

Piemēram poiuy

qwerty 31.augusts 2020 23:40
1 0 Atbildēt

Ko niekus, es esmu īstais un tu esi mana ēna.

qwerty 1.septembris 2020 9:29
0 0 Atbildēt

Nē, es neesmu izliecies!

34rftgh 31.augusts 2020 12:14
1 0 Atbildēt

kas ir 60kw versija?

Kanibaals 1.septembris 2020 8:42
0 1 Atbildēt

Tas tiem kam elektrība ir tumša lieta, kas gaiši spīd.

Latvietis 31.augusts 2020 21:24
0 1 Atbildēt

Nu nezinu kas ar tiem Elektro sūdiem, bet benzīna spēkratiem ir diezgan gaiša un perspektīvā nākotnē.

Sasmējos ;) 6.septembris 2020 18:50
0 0 Atbildēt

Konkurence- ļoti laba lieta!

youtu.be/ZDmDtsa8GNM

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti