Peugeot iepazīstina ar modernizēto krosoveru 3008 (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.septembris 2020 18:34

Peugeot kompaktais krosovers izmainījies vizuāli un labāk pasargās savus pasažierus avārijas gadījumā, bet motoru piedāvājumu papildina divas hibrīdversijas.

Modernizētais otrās paaudzes modelis ieguvis jaunu dizainu ar bezrāmja radiatora resti, 508 un 208 saimes stilā veidotus lukturus, jaunus bamperus un 19 collu riteņu diskus, savukārt salonā tagad i-cockpit 12,3 collu mērinstrumentu panelis, kas jau sastopams atjauninātajos 208 saimes modeļos. Salonā, ko patīkamāku dara elegantā alkantara un Nappa ādas apdare, arī 10 collu multimediju ekrāns, jauni sēdekļi ar masāžas funkciju, bezvadu uzlāde viedtālrunim un 515 vatu Focal audio sistēma.

Jaunajiem LED lukturiem ir speciāls režīms Foggy Mode, tādēļ vajadzība pēc miglas lukturiem atkrīt.

Drošības sistēmu klāstā atkarībā no komplektācijas būs pieejami tādi moderni elektroniskie palīgi kā avārijas bremzēšanas funkcija, nakts redzamības sistēma, joslu kontroles palīgs, vadītāja noguruma uzraudzības sistēma un ceļa zīmju atpazīšanas funkcija.

Galvenais jaunievedums ir divas hibrīdsistēmas, kas papildina motoru klāstu. Viena no tām attīsta 225 Zs un elektriskā režīmā nobrauc 56 km, otrs ir 300 Zs jaudīgs pilnpiedziņas variants, kas spēs veikt līdz pat 59 km.

Visas 3008 versijas ar iekšdedzes motoru būs komplektētas ar braukšanas izvēli, kam trīs iestatījumi (Normal, Sport un Eco), bet hibrīdvarianti, kas pēc noklusējuma sāk Standart režīmā, iegūst izvēli Electric, Hybrid un Sport, kamēr jaudīgākais3008 Hybrid 4 – arī pilnpiedziņas iespēju 4WD.

Klientiem tiks piedāvāti arī divi benzīna dzinēji ar 1,2 un 1,6 litru tilpumu, kas attīsta 130 un 180 Zs, bet dīzeļdzinēju piekritēji varēs izvēlēties 1,5 litru dīzeļa agregātu ar 130 Zs.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
anonimikis 1.septembris 2020 22:14
3 2 Atbildēt

Foggy mode vietējiem nepatiks. LV miglas lukturi ir netradicionālās orientācijas pazīšanās zīme.

650 1.septembris 2020 23:32
3 0 Atbildēt

šamie tos izmanto nevis miglai, bet gan sarūsējušu tuvo vietā.Līdzīga fdoggy mode audi pastāv jau gadus 10, pa lielam kā augstumā ierobežota un nedaudz uz sāniem izvērsta tuvā.Ierastā miglinieku vieta bamperī tiek izmantota citam nolūkam.Acīmredzot, pievienot šo funkciju esošam lukturim ir lētāk-lieku vietu un pat otru spuldzi nevajag.

Visādi citādi skaists un moderns auto, kura salonā nesmird. Vienīgi ka nav ne normāla motora, ne piedziņas,un gibrīds maksā kosmosu.

Kanibaals 2.septembris 2020 8:15
1 0 Atbildēt

Nu re prēmiums un arī ar prostatas masāžu pie tam ir arī dīzelis pilnai laimei un ar hibrīdu nokodīs bmw pie krusta. Baudāms auto.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti