Peugeot iepazīstina ar modernizēto krosoveru 3008 (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 1.septembris 2020 18:34

Peugeot kompaktais krosovers izmainījies vizuāli un labāk pasargās savus pasažierus avārijas gadījumā, bet motoru piedāvājumu papildina divas hibrīdversijas.

Modernizētais otrās paaudzes modelis ieguvis jaunu dizainu ar bezrāmja radiatora resti, 508 un 208 saimes stilā veidotus lukturus, jaunus bamperus un 19 collu riteņu diskus, savukārt salonā tagad i-cockpit 12,3 collu mērinstrumentu panelis, kas jau sastopams atjauninātajos 208 saimes modeļos. Salonā, ko patīkamāku dara elegantā alkantara un Nappa ādas apdare, arī 10 collu multimediju ekrāns, jauni sēdekļi ar masāžas funkciju, bezvadu uzlāde viedtālrunim un 515 vatu Focal audio sistēma.

Jaunajiem LED lukturiem ir speciāls režīms Foggy Mode, tādēļ vajadzība pēc miglas lukturiem atkrīt.

Drošības sistēmu klāstā atkarībā no komplektācijas būs pieejami tādi moderni elektroniskie palīgi kā avārijas bremzēšanas funkcija, nakts redzamības sistēma, joslu kontroles palīgs, vadītāja noguruma uzraudzības sistēma un ceļa zīmju atpazīšanas funkcija.

Galvenais jaunievedums ir divas hibrīdsistēmas, kas papildina motoru klāstu. Viena no tām attīsta 225 Zs un elektriskā režīmā nobrauc 56 km, otrs ir 300 Zs jaudīgs pilnpiedziņas variants, kas spēs veikt līdz pat 59 km.

Visas 3008 versijas ar iekšdedzes motoru būs komplektētas ar braukšanas izvēli, kam trīs iestatījumi (Normal, Sport un Eco), bet hibrīdvarianti, kas pēc noklusējuma sāk Standart režīmā, iegūst izvēli Electric, Hybrid un Sport, kamēr jaudīgākais3008 Hybrid 4 – arī pilnpiedziņas iespēju 4WD.

Klientiem tiks piedāvāti arī divi benzīna dzinēji ar 1,2 un 1,6 litru tilpumu, kas attīsta 130 un 180 Zs, bet dīzeļdzinēju piekritēji varēs izvēlēties 1,5 litru dīzeļa agregātu ar 130 Zs.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 1.septembris 2020 22:14
3 2 Atbildēt

Foggy mode vietējiem nepatiks. LV miglas lukturi ir netradicionālās orientācijas pazīšanās zīme.

ZZZZ 3.septembris 2020 9:28
0 0 Atbildēt

Tagad zināšu kāda man orientācija jo ārpus apdzīvotām vietām izmantoju migkiniekus lai labāk redzētu apmales. Liela iespēja nedaudz ātrāk ieraudzīt dzīvniekus, jo miglinieki veido platu joslu uz malām

650 1.septembris 2020 23:32
3 0 Atbildēt

šamie tos izmanto nevis miglai, bet gan sarūsējušu tuvo vietā.Līdzīga fdoggy mode audi pastāv jau gadus 10, pa lielam kā augstumā ierobežota un nedaudz uz sāniem izvērsta tuvā.Ierastā miglinieku vieta bamperī tiek izmantota citam nolūkam.Acīmredzot, pievienot šo funkciju esošam lukturim ir lētāk-lieku vietu un pat otru spuldzi nevajag.

Visādi citādi skaists un moderns auto, kura salonā nesmird. Vienīgi ka nav ne normāla motora, ne piedziņas,un gibrīds maksā kosmosu.

ZZZZ 3.septembris 2020 9:38
0 0 Atbildēt

Nu ir tā, jā. Audiwāgeni ar savām xrenon uc linzām ir pēc 5 gadi jau sds uz kociņa. Kur piem nisans ar parastu lielu reflektoru un plakanu stiklu ar normālu halogēno spuldzi dod ļoti labu ceļa izgaismojumu. Bet tie vācu inžinēringi jau dzīvo vacijā kur lukturus reti slēdza...Vel tagad daudzi D pa bāņiem mauc bez gaismām...

Amīšu cāriem cita filozofija, tur tuvais tāds, ka ieslēdzot tālos liekas, ka nekas nemainās

650 3.septembris 2020 13:54
0 0 Atbildēt

Ar to bezlēcu nissanu vajag nobraukt 300k, tad objektīvi "redzēsim".Jo lēcas šobrīd ir gandrīz vai visur un principā NAV tāda lēcu luktura, kurš pēc 3g lietošanas nebūtu zaudējis savu sākotnējo gaismasspēju.Jo ir pārāk daudz faktoru, kāpēc tas tā notiek.

Audi arīdzan visos laikos ir bijusi pieejama versija ar halogēna lampām,bet piem tādam iepriekšējās paaudzes a6 viņa ir sastopama labi ja vienam auto no 300.Tāds auto reālitātē ir nelikvīds un otrreizējā tirgū reti kurš viņu ņems,jo tikpat apdalīts tas ir arī visā savā pārējā komplektācijā.

Kanibaals 2.septembris 2020 8:15
1 0 Atbildēt

Nu re prēmiums un arī ar prostatas masāžu pie tam ir arī dīzelis pilnai laimei un ar hibrīdu nokodīs bmw pie krusta. Baudāms auto.

Modano 2.septembris 2020 12:14
0 0 Atbildēt

Vizuālais ir ciešams (gaumes lieta), bet pie stūres izskata nekā nevaru pierast.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti