Elektriskās Škoda dizains vairs nav noslēpums (+ FOTO) 38

Foto: Ekrānbilde no Motor.ru

iAuto | 1.septembris 2020 20:02

Brīdi pirms oficiālās pirmizrādes, elektriskā krosovera Škoda Enyaq iV dizaina attēli parādījušies internetā.

Škoda Enyaq iV, tāpat kā tā tuvākais radinieks Volkswagen ID.4, ir izgatavots uz MEB platformas un bāzes versijā iegūs vienu elektromotoru, kas nostiprināts pie aizmugures ass. Modifikācija RS iegūs divus elektromotorus, pilnpiedziņu un 100 km/h spēs sasniegt 6,2 sekundēs. Šāds automobilis varēs paātrināties līdz 180 km/h un bez papildu uzlādes nobraukt līdz 460 km.

Enyaq iV dizains ir jaunā korporatīvā stila nākamā attīstības pakāpe, kas turpina modeļos Scala un Kamiq aizsākto virzību. Krosovera eksterjera noformējumu uzņēmumā sauc par "elegantu un aerodinamisku", norādot, ka aerodinamiskās pretestības koeficients ir tikai 0,27.

Internetā publicētajos attēlos redzams, ka krosovera raksturīgākās pazīmes ir „zobaina” radiatora reste ar cieši sarindotām vertikālām ribām, īss motora pārsegs un slīps jumts ar spoileri tā galā.

Zināms, ka automašīnai būs LED Matrix lukturi, ciparu mērinstrumenti, 13 collu multimediju ekrāns, niša viedtālruņa bezvadu uzlādei, kā arī neliels skārienpaliknis centrālajā konsolē.

Škoda Enyaq iV pirmizrāde notiks rīt, 2.septembrī.

 

 
Visi komentāri
 
Krotow 1.septembris 2020 23:49
9 0 Atbildēt

Būs aizņēmušies BMW dizaineri.

huhu 2.septembris 2020 9:05
4 0 Atbildēt

Tie jau arī šeit uzliktu nīlzirga nāsis, par kurām fano ķīnieši.

taaneko 2.septembris 2020 2:13
4 4 Atbildēt

Priekšējā reste atgādina zirga smaidu.

Meeris 2.septembris 2020 8:35
3 4 Atbildēt

Un krāsa atgādina zirga smaku.

rīts 2.septembris 2020 8:47
5 0 Atbildēt

Birkava smaids

Krotow 3.septembris 2020 18:47
0 0 Atbildēt

Birkavs - kas tas par dzīvnieku?

Kanibaals 2.septembris 2020 8:13
1 4 Atbildēt

Modeļa nosaukums iespārda tas laikam vārds

Qayne no otras puses.

puh 2.septembris 2020 11:45
5 3 Atbildēt

Šajā cenu segmentā nevajag cepties par auto izskatu, krāsu vai nosaukumu. Žopovozkai tas vispār, nu principiāli, nav svarīgi.

Cita lieta, ja mēs runātu par klasisko vai premium segmentu, tur var strīdēties par niansēm. Bet ratiņi, kas 5 gadus vadās cilvēku uz darbu un tad nosprāgs zem nākamā nelaimes putna, nav apspriežami no estētikas viedokļa jo tam tur nav nedz vietas nedz arī jēgas.

info 2.septembris 2020 9:06
0 0 Atbildēt

Latvijas tirgū "Škoda Enyaq iV" nonāks septembra beigās un maksās no 34 423 eiro, ieskaitot PVN. Versija ar 62 kWh akumulatoru maksās no 38 338 eiro, bet ar 82 kWh akumulatoru – no 44 744 eiro. Pilnpiedziņas versijas Latvijā gaidāmas nākamgad.

ro 2.septembris 2020 9:22
2 1 Atbildēt

un atkal griba steikt, ka agrāk auto tomēr bija individualizētāki..uzreiz bija skaidrs , kas ir kas.. skatoties uz resti priekšējo, uzreiz pirmās asociācijas ar BMW..pašiem dizaineriem nav neērti tā kopēt... tak gan jau nebija vienīgais tehnoloģiskais risinājums kopēt bmw?

smaidiigais 2.septembris 2020 9:44
6 1 Atbildēt

Pilnīgi tipiskie komentāri. Svarīgākais auto elements - reste, vai ne? Tad, cik liela planšete, kādi LED lukturi. Pārējais otršķirīgs.

Bet, ja nopietni, tad tiem, kas pērk jaunas mašīnas par apm 40-50 tūkstošiem - tiem jau sāks pietrūkt argumentu, lai nepirktu elektromašīnas

Pārējiem vēl jāgaida

Krotow 2.septembris 2020 10:22
3 3 Atbildēt

Tiem kas pērk auto pa 40..50K, argumentus vairs nevajag. Te lielākoties plosās tie, kuri auto par tādu ciparu nevar atļauties.

Lai gan... ar elektroauto masveida ienākšanu tirgū visa auto cenu skala pabīdās par pakāpi augstāk. Un drīz jauna auto par 20K analogs maksās 2x dārgāk. Lētāku auto pircējiem būs lielas problēmas ar nobraucamo attālumu un uzlādes ātrumu. Vai arī ar vides aizsardzības noteikumiem un arvien dārgāku degvielu. Lūk tā gan ir problēma.

smaidiigais 2.septembris 2020 10:28
1 0 Atbildēt

vispirms jau neviens vismaz pagaidām nav aizliedzis un neplāno aizliegt ne ražot, ne pirkt un pārdot iekšdedzes vāģus

un otrkārt - būs arī lētāki (elektro) auto. Skat. kaut vai Dacia Spring, ko sola itin drīz

he 2.septembris 2020 11:13
0 0 Atbildēt

Varētu jau braukt ar īres auto, bet kā rāda tava pieredze, tas vairs nav droši.

Starp citu, vai fiksis atgrieza naudu, ko pret nomas noteikumiem ikasēja par "agresīvu braukšanu" (jēdziens, kas nav CSN, līdz ar to tā izmantošana neliecina par godīgu komercpraksi)?

Teorētiski, agrsīva braukšana varētu būt tāda, kas traucē citiem satiksmes dalībniekiem, bet to jau nevar nofiksēt ar GPS palīdzību - tikai vairāku auto un/vai stacionŗās kameras. Strauji pielien priekšā un sabremzējas, piem. vai konflikta laikā izlec no auto ar beisbola vāli - kautkā tā. Viss pārējais ir fikšu slapjās fantāzijas un pret tām vajadzētu reaģēt ar boikotu. Jā, nevajag lauzt nomas transportu, bet nevar uzkraut atbildību par dinamisku braukšanu, kas pilsētā nodrošina iekļaušanos plūsmā.

topinamburs 2.septembris 2020 11:24
1 0 Atbildēt

Nevajag jaukt agresīvu braukšanu ar iekļaušanos satiksmes plūsmā.

pastāsti 2.septembris 2020 11:41
0 0 Atbildēt

Kā ar GPS palīdzību var detektēt agresīvas braukšanas gadījumus? Un ko saproti ar agresīvu braukšanu?

smaidiigais 2.septembris 2020 12:14
1 0 Atbildēt

nomierinies, tika jau komentēts ar atbildi no fiksy - ja pārsniedz ātrimu par 40 kmh tad turpmāk vairs nevarēsi auto iznomāt.

pārējais domāju ir pilsētas leģenda

skābais 2.septembris 2020 12:28
1 0 Atbildēt

Cik atminos, krotows bija uzrāvis +15, lai ielīstu plūsmā, bet ne 40. Turklāt brauciens notaksēts pēc augstāka tarifa.

Krotow 2.septembris 2020 17:40
1 0 Atbildēt

Bija +20. Jo no abām pusēm tuvojā reāli garas braucēju rindas un bija variants vai paspēt pirms viņiem vai gaidīt vvz cik minūtes līdz nākamajam "logam". Par Zojas paātrinājumu no 0 jau rakstīju.

smaidiigais 2.septembris 2020 12:50
0 0 Atbildēt

tā viņš saka, jā. Bet nekāda augstāka tarifa viņiem (pagaidām) nav, un zināms taču, ka reti kurš \aruma pārsniedzējs tā uzreiz atzīstas, uz cik īsti braucis.

te 2.septembris 2020 17:36
2 0 Atbildēt

daļa no atbildes (kursora forumā):

Otrs kritērijs ir agresīvas braukšanas gadījumi stundas laikā, kur pie noteikta gadījumu skaita brīdinām, taču, ja braucēja stils nemainās, pakalpojums tiek atslēgs.

Ko pie joda nozīmē agresīva braukšana? Tas ir silts p***s aukstā pienā. Neviens nezin, kas tas ir un kā operators var to ticami konstatēt. Bļaustījās, vicināja dūres, piekāva kādu? Kur ir ieraksti no kamerām?

qqq 2.septembris 2020 15:36
1 4 Atbildēt

Tur jau tā lieta. Trako Nīcas reiseri & co, kam lielākais dzīves sasniegums ir nopirkt 20 gadīgu auto un stāstīt visiem, cik miljons reizes tas ir labāks par visu pārējo un vispār, ka visi jaunāku auto pircēji ir lohi.

ro 2.septembris 2020 12:29
4 3 Atbildēt

vispār jau vizuālais kopā ar tehnisko pusi(salona kvalitāte,hadene) ir pats pats noteicošais...un pričom tur planšetes un ledi?wtf..un cik tad ir tie LV, kas pērk mašīnas par 40-50 pakām a? Un Latvija vispār nav draudzīga elektromašīnām..cik tad ir tās uzlādes stacijas.. katram savs, bet nu tas ir skaidrs, ka ir pieteikami liela daļa ļautiņu LV, kas vnk nemāk tērēt naudu - piemēram, ja vari atļauties tādu elektroauto, tad kāpēc nepaķert kādu rs audi vaitml ģimenes sportkāru..braukšanas kaifs būs krietni lielāks nekā no škodas

rere 2.septembris 2020 13:16
3 6 Atbildēt

Pēc 40, kad cilvēkam jau ir piķis, to lielākoties interesē jau citas lietas kā nekā braukšana ar rijīgiem sportkāriem un vispār auto uztver kā pārvietošanās veidu, nevis izklaidi vai adrenalīna avotu. Papriecāties var uz sniega vai vējdēļa, vai nobraucot velomaratonu tautas vai amatieru klasē. Jādīšanās ar auto, ieklausoties vai nav noklājusies turbīna un atpakaļskata spogulī redzot, kā gaisā izkūp nesen pirktās riepas - tas lai paliek jauniešiem, kas vēl meklē savu dzīves ceļu.

ro 2.septembris 2020 15:11
7 2 Atbildēt

nevajag dzīvot stereotipos..

sm 2.septembris 2020 17:28
5 0 Atbildēt

Vispār jau tas ir atkarīgs no cilvēka, šada (tava) tipa domāšana raksturīga pārsvarā psrs laika btķjām.

Es brīvajā laikā lielākoties atpūšos ar auto un ūdeni siastītām lietām , draugi ir gan rallisti, gan drifteri, motokrosisti utt., un tur ļoti lielai daļai ir pat virs 50 (sevišķi ralijā). Es saprastu ja tu teiktu pēc 60, un pat tad ir daudz tādu kuri savā veidā dzīvo auto nozarē.

Manuprāt Tu tādu īstu adrenalīnu ar auto nemaz neesi nekad izjutis, vai arī vienkārši auto nav tava lieta, jo cilvēks kurš kādreiz ir tajā visā dzīvojis, turpinās to kāmēr būs grūti pakustēties.

sk 2.septembris 2020 17:43
1 4 Atbildēt

Rallijam ir rallija auto, tūkstošu braukšanai - ekonomisks auto. To tev pateiks jebkurš rallists tai skaitā. Tie, kas brauc uz Alpiem ar M3 vai CLK, ir skaitāmi uz vienas rokas pirkstiem, jo tajā neko nevar iebāzt un rij zupu nejēgā. Lai es vēl ikdienā kratītos pa Rīgu cietā monstrā? Ja nu tikai elektriskajā, jo katrs sirsnīgs pedāļa nospiediens nemaksā eur0.5 - jo skaitīt māk arī rallisti un beigu galā, kad esi iztrakojies trasē (jo vari atļauties), smaidīt gribas par tiem, kas ar lisām riepām spolē pie krustojumiem, jo aizbraukt uz trasi ir dārgāk par viņu riepu komplektu.

Sm 3.septembris 2020 13:00
1 0 Atbildēt

Haha, smieklīgi, ka tu man stāati par to ko pateiks mani draugi, vai paziņas.

Patiesībš viens no viņiem ikdienā braukā ja nemaldos ar 2018 gada sti, sievai lexus, otrs braukā ar 150to kruzaku utt. Bet ir čomi kuriem ir m2, m3, vai m5 un ar tiem arī braukā ikdienā. Un tas ir Latvijā, mums te nekur nav bāņu, te jau daži ar sirdi aiziet, kad ierauga zīmi 100km/h.

Tad vel viens drauga draugs vasarā ikdienā braukā ar gts mersi, tie kuri Rīgā dzīvo droši vien ir manījuši, jo matēti sudrabots Latvijā šķiet viens tikai ir.

Viss jau atkarīgs no finansiālā stāvokļa, un patiesībā ir pietiekoši daudz tādu kuri cēļo ar tā sauktajām grand kupejām.

Un kas tavuprāt ir rij nejēgā?

P.s.

Tici man tie paši 40 un 50 gadīgie ralisti šad tad liek slīpi uz ielām, ir izbaudīts.

Laaciz 2.septembris 2020 13:37
1 0 Atbildēt

No sāna aptuveni vidum baigi atgādina RR Evoque. Uz aizmugures daļu skatoties momentā prātā ienāca ID.3.

Salona apdare gan ādas, gan drēbes izskatījas patīkami. Instrumentu panelis? Pa lielam meh... Vismaz ir palikušas dažas fiziskas pogas vadībai kaut gan ne tās vajadzīgākās diemžēl. Liela planšete ar visu vadību nekad nebūs labākā kā maisījums starp pogām un ekrānu.

Cena. Brālis Kodiaq ir gan lētāks, gan ātrāks gan arī tālāk brauc.

Laikam nekad nesapratīšu kāpēc vispār jāpiedāvā dažādas baterijas? Lai būtu lētāk? Labi, bet lētāk nozīmē arī ierobežotāk, kas īsti neatiecas uz ikšdedzes auto, kur lētāks un mazjaudīgāks parasti nozīmē tālāku distanci.

ierobežotāk 2.septembris 2020 13:44
0 2 Atbildēt

Joprojām domā pa vecam, ka eauto ir gan kupeja, gan ģimenes vagons, gan kravas busiņš. Nē, eauto ar mazo bateriju ir ģimenes otrais vai trešais auto - paredzēts braukšanai uz tuvējo lielpilsētu, nevis vīlēšanai uz laukiem vai garajos atvaļinājuma braucienos.

Uzlādē, nobrauc ~100km, vakarā atkal liec lādēt - taupi uz degvielas, nākotnē arī uz eko nodevu, izmanto pagaidu priekšrocības (sabtr. josla) un brīvdienās uz lauku māju brauc ar ietilpīgo degvielas auto, kuru ikdienā dzīt pa Rīgas korķiem ir stulbums un izšķērdība. Nu kaut kā tā.

Laaciz 2.septembris 2020 14:28
3 0 Atbildēt

Personīgi neesmu tik bagāts, lai man būtu 2 vai 3 auto. Pat, ja būtu, tad izšķērdība būtu pirkt 3. auto ar kuru tikai uz pilsētu braukt, ja var būt viens vai nu max 2 auto, kas labi dara visu. Es domāju nevis pa vecam, bet reālistiski. Priekš kam tērēt papildus naudu (ne to mazāko) par auto ar vienu specifisku pielietojumu?

bail 2.septembris 2020 15:20
1 0 Atbildēt

ka industrijai ir vienalga, ko tu vai es domājam par 2. vai 3. auto - pagaidām eauto ir derīgssamērā īsiem braucieniem, kas atbilst piepilsētas režīmam.

Varbūt pēc 5 vai 10 gadiem būs citādāk, bet šobrīd ir tā kā ir.

topinamburs 2.septembris 2020 15:58
2 2 Atbildēt

nu nē, tieši ar šiem folksvāgena koncerna ražojumiem jau ir pietiekami lielākās daļas autobraucēju ikdienai - ja nobraukums droši ir 300 km - cik tādu ļaužu, kas ik dienu nobrauc vairāk?

300 2.septembris 2020 16:43
2 1 Atbildēt

uz paīra, un cik reāli, ar sildītāju vai kondišku, ar slotiņām un radio, pret/sānvējā, daļa no maršruta - kalnup....tad jau redzēs.

Un tad tu aizbrauc ciemos tālāku ciemu un pirmais, ko tu meklē ir štepselis, vēl pirms apsveicināšanās - jo jāsāk lādēt auto, lai pēc tam tiktu atpakaļ....arī jau tā sev.

Krotow 2.septembris 2020 17:51
1 3 Atbildēt

Pie mums lielākajai daļai braucēju nav jābrauc 300km vienā virzienā. Ja auto paredzēts 400km no 1 uzlādes, var mierīgi aizbraukt gan turp gan atpakaļ. Tālāki ceļojumi gan vēl būs problēma, jo visos miestos vēl nav uzlādes vietu. Un ne visi gribēs pusdienot tieši tajā krogā, kam blakus atrodas lādētājs.

nuzin 2.septembris 2020 18:10
4 0 Atbildēt

300km specenēs ir tā, ka turp-atpakaļ ir knapi-knapi. Un ja ir -10C? Ja Bricis sola stipru vēja, tad nebraukt? Tur vēl daudz nezināmo....

Krotow 2.septembris 2020 17:46
0 0 Atbildēt

Cik mums ir auto īpašnieku, kuri var atļauties turēt 2+ auto? Un cik to, kuriem tas tiešām ir nepieciešams? Man personīgi 2 auto uzturēšana nav vajadzīga. Ne es to īsti varu atļauties, ne arī ir kur 2 auto turēt. Tāpēc braucu ar auto kas der vairumam gadījumu, kad auto vajadzīgs.

nuja 2.septembris 2020 18:08
1 0 Atbildēt

un pagaidām tas, visdrīzāk, ir auto ar zupas katlu zem bagāžnieka

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Meistara padoms". Kas jāņem vērā, mainot vējstikla slotiņas (+VIDEO) 4

Vējstikla slotiņas tika izgudrotas pirms vairāk kā simts gadiem, un pēdējos piecdesmit gados to konstrukcija nav kardināli mainījusies. Tomēr sava jaunrade vērojama arī šeit. Lasīt vairāk

 

Autovadītāja uztriecas riteņbraucējam (+ VIDEO) 1

Velosipēdists šķērso krustojumu un tiek notriekts ar kādas jaunas sievietes vadītu automašīnu. Lasīt vairāk

 

Jauns Land Rover Defender salūst nenobraucot pat 300 km (+ VIDEO) 6

Žurnālisti no Fast Lane iegādājušies jaunu Land Rover Defender, lai veiktu testu sēriju, taču 55 935 dolāru vērtā automašīna nenobrauca pat 300 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Suzuki Across kļūst pieejams Eiropā (+ FOTO) 3

Sākot ar 56 810 eiro - Suzuki uzsāk krosovera Across tirdzniecību Eiropā. Tas ir japāņu markas dārgākais modelis, kas patiesībā ir pārzīmolots Toyota RAV4. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti