Hyundai iepazīstina ar jaunās paaudzes Tucson (+ FOTO) 23

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.septembris 2020 15:14

Hyundai sarīkojis jaunās paaudzes Tucson prezentāciju, kas drošības apsvērumu dēļ notikusi virtuālajā vidē. Korejā Tucson tirdzniecība sāksies jau šomēnes, bet citur pasaulē – 2021.gada pirmajā pusē.

Ceturtās paaudzes modelis izceļas ar oriģinālu priekšpuses dizainu, kur dominē slīpi trijstūrveida vairāksekciju lukturi un radiatora reste, kas veidota no līdzīgas formas rūtiņām un vizuāli saplūst ar gaismekļiem vienā kopīgā elementā. Šajā gadījumā diožu dienasgaismas ir restes turpinājums, bet galvenie lukturi atrodas zemāk.

Jauno Tucson varēs atpazīt arī pēc stūrainajām riteņu arkām un nelieliem ilkņiem līdzīgajiem aizmugures lukturiem, ko savieno horizontāla diožu svītra. Var atzīmēt arī sportiskā dizaina riteņu diskus (17-19 collas) un spoileri virs aizmugures stikla, kā arī divas izplūdes sistēmas izejas, kas viena otrai blakus izvadītas labajā pusē.

Salonā iebūvēts ciparu mērinstrumentu panelis un multimediju ekrāns (8 vai 10,25 collas), skārienjutīgs trīszonu klimatkontroles bloks, kā arī taustiņi, kas aizvieto tradicionālo ātrumu pārslēgšanas sviru. Vadītājs var izvēlēties kādu no 64 salona izgaismojuma variantiem, 10 spilgtuma pakāpēs.

Automašīna ir aprīkota ar uzlabotu navigācijas sistēmu, kam ir balss atpazīšanas funkcija, BOSE Premium audio sistēmu un moderniem elektroniskajiem palīgiem, kuru skaitā joslu uzturēšanas sistēma, avārijas bremzēšana, aklās zonas uzraugs, stāvvietā novietošanas palīgsistēma, adaptīvā kruīza kontrole un frontālās sadursmes brīdināšanas sistēma.

Jaunā Tucson bagāžas nodalījums ir 620 litri, bet nolokot aizmugurējos sēdekļus, tas palielinās līdz 1799 litriem.

Krosovers tiek piedāvāts standarta un pagarinātajā modifikācijā, ko varēs nopirkt Korejā, ASV un Ķīnā. Pirmajā gadījumā tas ir 4,5 m garš, 1,86 m plats un 1,65 m augsts, sasniedzot riteņu bāzes garumu 2,68 m, bet 4,63 m garais pagarinātais modelis lepojas ar 2,75 m riteņu garenbāzi.

Tucson bāzes versijai iebūvēts 1,6 litru 150 Zs benzīna motors, bet dīzeļdzinēju cienītājiem piedāvā agregātu ar 115 Zs. Izvēlē arī vairāki Mild Hybrid tehnoloģijas agregāti ar 48V starterģeneratoru, kas veidoti uz 150 un 180 Zs benzīna un 136 Zs dīzeļdzinēja bāzes. Būs arī pilnvērtīgs hibrīds ar 1,6 litru benzīna motoru, elektromotoru un sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Sistēmas kopējā jauda – 230 Zs.

Krosovers būs nopērkams ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu.

APSKATI: Pārdod: lietotu Hyundai sludinājumi

 

 
23 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
WALA 15.septembris 2020 15:38
7 0 Atbildēt

P.S. kaut no lietam kas izteikti nepatīk - tikai prieksas lukturi un viduskonsoles neizprotamais sviests ...

Dakteris 15.septembris 2020 20:41
7 0 Atbildēt

Vai, mums negadījums - naktī jaunie sanitāri nenovaktēja viencexperc(u) un šis atkal kaut kur klīst. Ja redzat aizdomīga paskata vīreli kurš bieži glūn zem pieres un neganti šņâc redzot jebkuru vācu izcelsmes auto, tad tas ir viņš. Uz VAG ražojumiem var kļūt arī agresīvs, jo pirmās potes vēl nedeva rezultātu. Var ņemt ciet droši, ja arī iekož, nav bīstami

WALA 15.septembris 2020 15:20
6 0 Atbildēt

Ak wannabe Lexus paradījies ...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti