Hyundai sarīkojis jaunās paaudzes Tucson prezentāciju, kas drošības apsvērumu dēļ notikusi virtuālajā vidē. Korejā Tucson tirdzniecība sāksies jau šomēnes, bet citur pasaulē – 2021.gada pirmajā pusē.
Ceturtās paaudzes modelis izceļas ar oriģinālu priekšpuses dizainu, kur dominē slīpi trijstūrveida vairāksekciju lukturi un radiatora reste, kas veidota no līdzīgas formas rūtiņām un vizuāli saplūst ar gaismekļiem vienā kopīgā elementā. Šajā gadījumā diožu dienasgaismas ir restes turpinājums, bet galvenie lukturi atrodas zemāk.
Jauno Tucson varēs atpazīt arī pēc stūrainajām riteņu arkām un nelieliem ilkņiem līdzīgajiem aizmugures lukturiem, ko savieno horizontāla diožu svītra. Var atzīmēt arī sportiskā dizaina riteņu diskus (17-19 collas) un spoileri virs aizmugures stikla, kā arī divas izplūdes sistēmas izejas, kas viena otrai blakus izvadītas labajā pusē.
Salonā iebūvēts ciparu mērinstrumentu panelis un multimediju ekrāns (8 vai 10,25 collas), skārienjutīgs trīszonu klimatkontroles bloks, kā arī taustiņi, kas aizvieto tradicionālo ātrumu pārslēgšanas sviru. Vadītājs var izvēlēties kādu no 64 salona izgaismojuma variantiem, 10 spilgtuma pakāpēs.
Automašīna ir aprīkota ar uzlabotu navigācijas sistēmu, kam ir balss atpazīšanas funkcija, BOSE Premium audio sistēmu un moderniem elektroniskajiem palīgiem, kuru skaitā joslu uzturēšanas sistēma, avārijas bremzēšana, aklās zonas uzraugs, stāvvietā novietošanas palīgsistēma, adaptīvā kruīza kontrole un frontālās sadursmes brīdināšanas sistēma.
Jaunā Tucson bagāžas nodalījums ir 620 litri, bet nolokot aizmugurējos sēdekļus, tas palielinās līdz 1799 litriem.
Krosovers tiek piedāvāts standarta un pagarinātajā modifikācijā, ko varēs nopirkt Korejā, ASV un Ķīnā. Pirmajā gadījumā tas ir 4,5 m garš, 1,86 m plats un 1,65 m augsts, sasniedzot riteņu bāzes garumu 2,68 m, bet 4,63 m garais pagarinātais modelis lepojas ar 2,75 m riteņu garenbāzi.
Tucson bāzes versijai iebūvēts 1,6 litru 150 Zs benzīna motors, bet dīzeļdzinēju cienītājiem piedāvā agregātu ar 115 Zs. Izvēlē arī vairāki Mild Hybrid tehnoloģijas agregāti ar 48V starterģeneratoru, kas veidoti uz 150 un 180 Zs benzīna un 136 Zs dīzeļdzinēja bāzes. Būs arī pilnvērtīgs hibrīds ar 1,6 litru benzīna motoru, elektromotoru un sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Sistēmas kopējā jauda – 230 Zs.
Krosovers būs nopērkams ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu.
APSKATI: Pārdod: lietotu Hyundai sludinājumi
Ak wannabe Lexus paradījies ...
P.S. kaut no lietam kas izteikti nepatīk - tikai prieksas lukturi un viduskonsoles neizprotamais sviests ...
Kia un hujdavs vispār kopē ko vien var, tad audi, tad vw, tagad lexusu. Bet nu jā, kaut kā jau tie klienti ir jāpievilina.: D
Un kāpēc gan ne? Audi, VW vispār paši sevi kopē. Izdod jaunu modeli, kuzavu, bet patiesībā uztaisa vecā kopiju.
Nav nekāda vaina. Salons vispār glīts uztaisīts. Vecā priekša bija simpātiskāka. Tagad atsit čainas noneimu.
iAuto malači - pareizi ir. Vajag SSu konkurēt ārā ar viņu stulbo maksas politiku. Nepietiek, ka no reklāmām ievāc naudu, vēl no katra nieka pārdošanas.
Un pareizi, dara ka kopē sevi!
1. Ko tad vāciešiem vajadzētu kopēt?
2. Vismaz joprāj ir klasiskākas aprises un tradicionāls skaistums. Manuprāt šādus kroplus auto pārsvarā pērk cilvēki, kuriem nav izpratnes arī par sieviešu skaistumu.
1. Vāciešiem beidzot vajadzētu sākt būvēt auto, ne risināt izdomātas problēmas ar 16 ātrumu automātiem, puņķu ķēdes piedziņu un 128 sviru piekari. Tad arī kādas jaunas vēsmas to auto dizainā parādīsies.
2. Stagnācija galvā nav pamats lepoties. Ņem vērā, ka arī dators bija kropla rakstāmmašīna, automobīlis bija kropls zirgu pajūgs.
Kur vāciešiem problēmas ar piekari? Varbūt tie auto nav paredzēti tev? Jo patiesībā problēmas parādās veciem auto, kuriem viena svira ir nobeigusies, un nabaga kapeikpisis to nenomaina, vai maina uz ķīniešu detaļām turklāt pie koļas, kurš pat nejēdz to pareizi izdarīt!
Kurai bmw, vai mercedes kārbai ir problēmas? Jeb tie nav vācieši?
Ko Tu šeit sauc par stagnāciju? Labs alus ir labs alus nevis kaut kād coronas citronaliņš. Pieļauju, ka tu tādus sieviešu dzērienu arī dzer, jo redz negribi taču stagnēt! Rakstām mašīna nebija kropla, man starpcitu, mājās tāda ir, kā interjera elements kabinetā. Šķiet tu vispār īsti nespēj "iebraukt" tajā, ko tev saku.
Ko tu vecam stagnātam iestāstīsi, ka taksafons mugursomā ir kaut kas sliktāks par viedtelefonu? Kā spaidīja podziņas, tā visu dzīvi spaidīs un nedod dies vēl parādīsies opcija, ka uz vienas pogas var vairākas opcijas uzlikt.
Tu to man?
Opap, es viennozīmīgi esmu vismaz 10-20 gadus jaunāks par tevi!
Parasti jau tā ir, kad veci krabji cenšās pieņemt mūsdienas un pārspīlē, velkājot rozā bikses tur kur vajadzētu ģērbties eleganti. Tāpat ir ar tevi un eidi, nav nepieciešamības slavēt kroplu auto tikai tādēļ, ka tāds ir "uzražots".
Kā jau teicu, ir īsts alus un ir coronas, radleri un tamlīdzīgi izstrādājumi, tāpat ir ar auto...
Par fiziskiem 20 maniem gadiem tev taisnība. Bet domāšanas veids noteikti tev būs kritiski mazohistisks un gaužām atpalicis. Jau sen visiem skaidrs, ka viena daļa vācu autobūves ir nostagnējusi līdz vēmienam. Gadu desmitiem n-tie dizaineri viņiem zīmē, modernizē, un cik laika tiek patērēts, lai radītu braucošu konceptu. Beigās izlaiž to pašu veco kuzavu ar vienkārši cita dizaina bamperiem. Par mūsdienu tehnoloģijas iespējām visdrīzāk ar tevi, kā šaura profila speciālistu, nav jēgas runāt, un nevienam neinteresē, kur tavi nākošie draugi strādā un arī ne tava subjektīvā gaume auto izvēlē.
Tā protams tev patiktos domāt. Domāt, ka esi devis kādu ieguldijumu, vai tadēļ ka uzturies par 20 gadiem vairāk uz šīs pasaules esi gudrāks? Skaidrs ka nē! Es protams netaisos runāt par izglītības sistēmām, vai ko tamlīdzīgu. Bet ti varētu man paskaidrot, kā teiksim vācu autobūvē nu piņemsim mb, bmw stagnē salīdzinot ar kia, vai hjundai?? Kur tieši viņi stagnē? Tu tagd vēlies man iestāstīt kau augstāk redzamais auto ir glīt? Varbūt paskaties vairak mtv, tas tavai vecajai pasaule pavērtu skatu arī uz glītiem puišiem....
Velreiz atkārtošos. Saprotu, ka jums vecajiem arī gribās tikt līdzi laikam, būt moderniem utt., bet muldēšana par auto nav pareizais ceļā, piemēram tev vajadzēt vismaz pacensties izmantot loģisko domāšanu pirma velti šādus komentārus man. Par to auto gaumi un darbavietām gan nepiekritīšu. Es esmu spēka gados, ar to es domāju, ka tieši mana paaudze ir tā kategorija uz kuru tiek vērsta lielākā daļa auto ražotāju mārketinga līdzekļi. Tu esi pensionārs, tu tiešām domā kāds bez farmacijas biznesa uz tevi vel skatās, un ka kādam interesē, kur tu nomirsi, vai ar kādu auto brauksi?
Gurķi tu esi sliktu izglītību sasmēlies un aiz kokiem mežu neredzi.
Reklāmas saukļi ne vienmēr nozīmē arī lielisku izvēli. Vācu auto ir sen zaudējuši cīņu pa priekšu japāņu auto un pēc tam arī korejiešu. Uzturēt "statusu" ir vienīgais kas atlicis. To viņi arī dara. Gan Gurķiem, gan ķīniešiem. Un tas nekas, ka auto nav remontējams (nu tas ir aptuveni tāpat kā nopirkt broileri un attaisīt paciņu būtu jādodas uz speciālu darbnīcu), cena par visādiem bezjēdzīgiem mēsliem, ārprātīga.
Tie jauni suņapakaļas aiziet uz izstādi, iesēžas Audi, kas jau sen ir Lambo cenā un attiecīgi nepārdodams nekādā veidā un tad logojas iauto un stāsta cik lieliska tā "vācu kvalitāte".
Esi tik labs un iegādājies brilles, lai aiz kokiem mežu redzi.
Pirmkārt nomierinies vecais krabi, ievelc dziļi elpu un tad izpūt, un tā vairākas reizes līdz tev asins spiediens nokritīsies.
Starpcitu, kas ir "slikta izglītība"? Interesants termins.
Kādēļ tu piemini reklāmas? Es uz reklāmam nekad neesmu skatijies izvēloties auto, pārsvarā cenšos tos iznomāt un pabraukt, arī ceļojumos VIENMĒR cenšos īrēt dažādus auto, lai varētu tos salīdzināt utt. Savulaik arī darba auto bijušo ļoti dažādi, nu un protams arī personīgie auto.
Man izglītība ir auto nozarē (tiesa sen vairs neesmu šajā nozarē, tikai hobijs), un tici vai ne 18 gadu vecumā pa vakariem strādāju servisā esmu pat strādājis pie Opel oficiālā dīlera, jā tieši tā Opel. Tolaik gan opel piederēja GM. Man ir draugi vairākos Latvijas oficiālajos dīleros gan, meistari gan servisa pieņemēji gan vadītāji.
Es nesaku, ka vācu auto neplīst, protams plīst, bet es tev pastāstīšu kādēļ.
Tatad cik daudz dažādi dzinēji pieejami mb, audi un bmw, un paskaiti cik daudz to ir kia, vai hjundai, vai toyotai. Tagad papēti tos dzinējus kāda ir to atšķirība un galvenais "uzvedība" kā tie strādā kopā ar pārnesumkārbu utt. Cik patīkama ir gaita, bremzes, sēdēšanas pozīcija? Es kā cilvēks kurš brauc daudz un brauc arī prieka pēc (amatieru autosports), tomēr savu dzīvi cenšos izvērst tā, lai es varētu nopelnīt tādam auto ar kuru man patīk braukt, nevis tādam kurš ir ar vienkāršākām tehnoloģijām, kuras nedarbojas sinhroni, tādējādi iegūstot to, ka tas auto mazāk plīsīs. Man tas neinteresē. Kopš nebraucu ar auto kuriem noskrējiens pārsniedz 200k, man tas problēmas nesagādā. Iedomājies zāles pļavejs traktors, tas var būt vienkārš zāles plāvējs, un tas var būt pļavējs ar apsildāmu krēslu, leduskapi, akmeņu sensoriem utt., un kā tev šķiet kuram no šiem diviem pļavējiem kaut kas var saplīst biežāk? Protams ka radot jaunus dzinējus īsā laika brīdī (inženieriem mūsdienās nav viegli), tiks pieļautas kļudas, kuras būs jānovērš! Lūk tev izskaidrojums kādēļ vāciešiem ik pa laikam uzpeld "sliktie" motori.
Piemers no personīgajiem auto. Pirms pāris gafiem man bija lexus gs430, pirku mazlietotu, jo bija jāmaina esošais auto, ši konkrētais auto bija ar mazu nobraukumu, nesists un ļoti labā stāvoklī, (draugs stradā lexus, par auto viss bija zinām) par cik auto āriene man patika, salons tā ne visai, bet tomēr nolēmu iegādāties to. Ar lexusu es nobraucu kādu pusotru gadu, problēmu nebija, tikai apkopes. Un teikšu atklāti man "personīgi" nepatika, biju vīlies, jā auto kluss, komfortabls. Bet nu neatsaucīgs, tu sēdi tur kā dīvānā pie Tv un tas arī viss, man nepatika, kā strādā kārba, man nepatika, kā tas vadās un man nepatika, balstiekārtas darbība. Turklāt auto tika ekpluatēts arī pa vācijas bāņiem (bieži braucu). Teikšu tā, kādam tas auto patiks un kādam nepatiks, tas arī viss. Vai auto ir slikts? Protams ka nē, vai auto man patika? Nē nepatika!
To nevar tā vienkārši paskaidrot, tur būtu reāli jāņem blakus vācu konkurents un jāfilmē video, un jānosauc katra plusi un mīnusi, jo atšķirības ir! Un to ir daudz!
Un šis arī ir "slikta izglītība" (t.i. 4 gadi feisbuka forumos).
Tā situācija ir precīzi otrāda - Austrumpusē modeļu standartizācija kāreiz nodrošina precīzu agregātu salāgošanu, kur MB ar 1,5 mio variācijām to var izdarīt tikai teorētiski.
Un esmu novērojis, ka šo austrumpuses aplikšanu parasti veic tīņi, kas finansiālas impotences dēļ ir palaiduši garām cenas aspektu. T.i paņem notaupītu Quashkai un salīdzina ar uzpumpētu MB.
Ja pievienosi universālo pārejas mērvienību EUR, tad diezgan ātri secināsi, ka lai arī kāds būtu mēsls Qashkai, MB SUV!!!! PAR TĀDU PAT CENU!!!! būs vnk nereāls mēsls.
Atvaino, bet facebook neizmantoju, turklāt tava atbilde par "slikto izglītību" nebija korekta.
Turklāt tev vajadzētu iemācīties lasīt, es nekur neesmu teicis, ka vienāda cenas mb, un vienādas cenas qasqais būs arī vienādā kvalitātē. Vispār no kurienes tu to izzīdi? Jeb tu rakstot komentāru domāji par ko citu? Man personīgi brendi neinteresē, taču no teiksim nissan, vai peugeot man nekas neinteresē!
Es salīdzināju lexusu, ar 5ser bmw, jo tie iegādājos tieši pēc lexusa, abi auto maksā teju vienādi atkarībā no komplektācijas! Tad kur ir atšķirība?
Es vispār nesaprotu kādēļ tu man atbildi ar tādu sviestu?
Es tev nosaucu konkrētus piemērus, ko tu man vari likt pretī?
Nosauc šos auto!