Dienvidkorejas autoražotājs Kia 2021.gadā nomainīs logotipu un pārkārtosies hibrīdu un elektriskās piedziņas automobiļu ražošanai.
Kia pastāstījusi par uzņēmuma speciālistu izstrādāto Plan S – stratēģiju, kas iezīmē pāreju uz hibrīda un elektriskās piedziņas automobiļu ražošanu, paredzot arī logotipa nomaiņu, kas simbolizēs jaunā ceļa sākumu.
Paredzams, ka līdz 2025. gadam Korejas uzņēmuma piedāvājumā būs vismaz 11 elektriskās automašīnas, kuru izstrādei Kia plāno tērēt 25 miljardus ASV dolāru.
Visas jaunās Kia elektriskās automašīnas tiks radītas uz Electric-Global (E-GMP) platformas, kuru izmanto arī mātesuzņēmums Hyundai. Korejieši cer, ka viņu zaļie modeļi līdz 2025. gadam nodrošinās vismaz 20% no uzņēmuma pasaules tirgū realizētās produkcijas apjoma.
Jaunajā zīmola logotipā ir savstarpēji savienoti burti, kas var būt melni vai balti. Līdzīgi veidotus simbolus Kia izmantoja elektriskajā konceptautomobilī Imagined Kia, kas debitēja Ženēvas auto izstādē pagājušā gada martā, taču vēl nav zināms, vai jaunā emblēma tiks izmantota visiem uzņēmuma modeļiem, vai arī tā tika izveidota speciāli transportlīdzekļiem ar hibrīda un elektriskajiem motoriem.
Tiek uzskatīts ka personīgais auto lielā mērā ir personīgās brīvības garants, jo ļauj doties uz vietām, kur ar sabiedrisko transportu nokļūt ir neērti vai neiespējami. Un paņemt līdz to, ko pie rokas autobusā neaizstiepsi. Tagad vēl pievienojas iespēja nedabūt Covid un citas pa gaisu lidojošās iesnas no netālu sēdošiem klepotājiem. Ar varu visus saspiežot sabiedriskajā transportā, nonākam tuvāk "lielajam brālim". Iespējams ka vairums auto nīdētāju to pat neapzinās.