Kia nomainīs logotipu un pāries uz hibrīdu un elektroauto ražošanu 18

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 28.oktobris 2020 5:03

Dienvidkorejas autoražotājs Kia 2021.gadā nomainīs logotipu un pārkārtosies hibrīdu un elektriskās piedziņas automobiļu ražošanai.

Kia pastāstījusi par uzņēmuma speciālistu izstrādāto Plan S – stratēģiju, kas iezīmē pāreju uz hibrīda un elektriskās piedziņas automobiļu ražošanu, paredzot arī logotipa nomaiņu, kas simbolizēs jaunā ceļa sākumu.

Paredzams, ka līdz 2025. gadam Korejas uzņēmuma piedāvājumā būs vismaz 11 elektriskās automašīnas, kuru izstrādei Kia plāno tērēt 25 miljardus ASV dolāru.

Visas jaunās Kia elektriskās automašīnas tiks radītas uz Electric-Global (E-GMP) platformas, kuru izmanto arī mātesuzņēmums Hyundai. Korejieši cer, ka viņu zaļie modeļi līdz 2025. gadam nodrošinās vismaz 20% no uzņēmuma pasaules tirgū realizētās produkcijas apjoma.

Jaunajā zīmola logotipā ir savstarpēji savienoti burti, kas var būt melni vai balti. Līdzīgi veidotus simbolus Kia izmantoja elektriskajā konceptautomobilī Imagined Kia, kas debitēja Ženēvas auto izstādē pagājušā gada martā, taču vēl nav zināms, vai jaunā emblēma tiks izmantota visiem uzņēmuma modeļiem, vai arī tā tika izveidota speciāli transportlīdzekļiem ar hibrīda un elektriskajiem motoriem.

 

 
Visi komentāri
 
Janeks90 28.oktobris 2020 8:14
5 1 Atbildēt

Gandrīz katrs EV ražotājs tagad cer, ka viņi aizņems 20% no Pasaules tirgus...

Tāpat kā Tesla nākotnē gadā grib pārdot 2milj. EV. Viņi domā, ka katru gadu cilvēks jaunu mašīnu pirks?

xjp 28.oktobris 2020 8:50
1 3 Atbildēt

Liela daļa nemaz nenopirks, bet nomās. Sākot ar tiem, kas pēc iekšdedzes dzinēju aplikšanas ar meganodokli, kas tos faktiski padarīs par neizmantojamiem, nevarēs nopirkt elektrisko unbidzot ar tiem, kas ir sapratuši ka viņu braukšanas vajadzības pilnībā apmierina nomas auto un nav jēgas tērēt naudu auto, kas lielāko daļu laika stāv pagalmā un zaudē vērtību.

Krotow 28.oktobris 2020 11:09
8 1 Atbildēt

Tiek uzskatīts ka personīgais auto lielā mērā ir personīgās brīvības garants, jo ļauj doties uz vietām, kur ar sabiedrisko transportu nokļūt ir neērti vai neiespējami. Un paņemt līdz to, ko pie rokas autobusā neaizstiepsi. Tagad vēl pievienojas iespēja nedabūt Covid un citas pa gaisu lidojošās iesnas no netālu sēdošiem klepotājiem. Ar varu visus saspiežot sabiedriskajā transportā, nonākam tuvāk "lielajam brālim". Iespējams ka vairums auto nīdētāju to pat neapzinās.

pag 28.oktobris 2020 11:22
1 5 Atbildēt

Saki, ka privāto auto mums garantē konstitūcija? Sak, lai garantētu pārvietošanās brīvību? Bet es gribu pārvietoties uz Marsu! Padodiet man raķeti, rīt uz pusdienlaiku)

... 28.oktobris 2020 12:07
4 0 Atbildēt

Neviens Tev neliedz iegātāties personīgo raķeti

Asaris 28.oktobris 2020 19:14
1 4 Atbildēt

Kad cenas būs vienādas el. auto ar normālu 600-800km nobraukumu un benzīnam vai dīzelim, nekādu meganodokli nevajadzēs. Būs tik tā nelielā daļa kurai vajag lai kaut kas rūc un smird zem kapota un raustās ātrumus pārslēdzot, bet tie jau ar laiku izzudīs.

Kriss 28.oktobris 2020 22:04
4 0 Atbildēt

Tu to laiku nepiedzīvosi, ņemot vēra tavu vecumu

Asaris 29.oktobris 2020 11:56
0 1 Atbildēt

Gan jau. Kā retro auto būs vēl noteikti pēc 100 gadiem, vienīgi lai brauktu, gan jau būs kaut kāds bioprodukts jālej bākā, nevis tradicionālā dinozauru sula.

Nja 28.oktobris 2020 14:39
0 0 Atbildēt

Zinot šībrīža jauno auto iegādes tendenci "ik pa 5 gadiem", ja līzinga kompānijas sāks aktīvi piedāvāt līzinga opcijas vienam gadam, domāju, ka gana daudzi spējīgie uz to pavilksies. Lielākais mīnuss - auto kvalitāte kritīs vēl zemāk, jo viss būs paredzēts īstermiņa lietošanai, pat ne 5 gadiem...

Asaris 28.oktobris 2020 19:06
1 3 Atbildēt

Izlasi kārtīgāk ko raksta - 20% no uzņēmuma pasaules tirgū realizētās produkcijas apjoma, nevis no pasaules tirgus.

WALA 28.oktobris 2020 9:08
4 2 Atbildēt

he ,he pie reizes varēja arī KIA vārdu nomainīt uz KVA

Krotow 28.oktobris 2020 11:03
0 2 Atbildēt

Kas vainas KIA (tiem kas kaut ko zina no militārās terminoloģijas)? Vismaz zināms, kura marka nav jāpērk.

WALA 28.oktobris 2020 11:57
3 0 Atbildēt

Nu tad jāmaina uz EIA (Electrocuted IA) ;)

imzz 28.oktobris 2020 12:54
1 1 Atbildēt

Nu, vēl termins DOA ir iespējams, dead on arrival ;)

Krotow 28.oktobris 2020 13:23
0 0 Atbildēt

DOA ir pilnīgi reāls termins Krievijā ražotajiem auto

Hx 28.oktobris 2020 22:05
3 0 Atbildēt

Who te fuck is kia?

Latvietis 29.oktobris 2020 6:42
3 0 Atbildēt

Kia pāriet uz mēsluauto ražošanu. Tagad tas ir jaunais modes kliedziens visi ražo elektroMēslus, kas ražošanas procesā piesārņo gaisu vairāk nekā ar vecu dīzeļsūdu būtu braukājis visu savu mūžu...

Asaris 29.oktobris 2020 11:58
0 2 Atbildēt

Kurš ir tupāks, gumijnieks vai tu?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kad tonnas neskaita (+ VIDEO) 1

Šoferi no Karību salu cementa rūpnīcas ļauj piekraut savus spēkratus līdz pēdējai iespējai, taču, šķiet, ka pirms 40 un 50 gadiem tapusī, pārsvarā amerikāņu ražojuma tehnika, varētu izturēt vēl vairāk. Lasīt vairāk

 

iAuto piedalās VASARAS testa braucienā ar pirmajiem 15 konkursa "Latvijas Gada auto 2023" dalībniekiem (+ VIDEO)

Latvijas Gada Auto 2023 dodas vasaras testos. Konkursa pirmā testa braucienam pieteikti 15 automobiļi, kas savas labākās īpašības centīsies pierādīt vienā no šīs vasaras karstākajām dienām. Lasīt vairāk

 

Ferrari paveicās (+ VIDEO) 4

Ferrari vadītājs brauc pilsētā ar ievērojami lielāku ātrumu kā atļauts. Ieraugot aiz līkuma policijas ekipāžu viņš bremzē un "izglābjas", jo likumsargi tobrīd aizņemti ar citu grēkāzi. Lasīt vairāk

 

“Aklās” zonas: ja neredzi šoferi, arī viņš var neredzēt tevi 8

"Aklās" zonas nereti ir viens no iemesliem ceļu satiksmes negadījumiem. Lai arī lielākā daļa satiksmes dalībnieku (71%) vienmēr ņem vērā citu autovadītāju "aklās" zonas, tomēr 3% respondentu tās ignorē un tikpat liels skaits satiksmes dalībnieku (3%) nemaz nezina, kas ir "aklās" zonas, liecina Latvijas Automoto biedrības (LAMB) veiktais pētījums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti