Eiropa apsteidz Ķīnu pēc elektrificēto automobiļu skaita 5

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

iAuto | 7.decembris 2020 10:45

Vācijas Center Automotive Research (CAR) pētījumu centra apkopotā statistika liecina, ka Eiropa kļuvusi par pasaules līderi pēc elektrificēto automobiļu skaita. Tiesa – tas izdevies iekļaujot statistikā arī plug-in hibrīdus.

CAR statistika par 2020.gadu liecina, ka 28 ES valstīs, kam pieskaitīta arī Zviedrija un Norvēģija, pirmajos deviņos mēnešos pārdoti 768 910 elektrificēti automobiļi, kamēr Ķīnā reģistrēti 662 000, bet ASV – 345 000, no kuriem 245 000 ir pilnībā elektriski, turklāt 196 000 ir Tesla pienesums.

Tomēr starp skaitļiem Ķīnā un Eiropā ir liela atšķirība: ar 350 770 Plug-in hibrīdiem Eiropā tika pārdots 2,3 reizes vairāk daļēji elektrisko transportlīdzekļu nekā Ķīnā, kur tīri ar akumulatoriem darbināmi transportlīdzekļi ir ievērojami veiksmīgāki. Ķīnā tika pārdots tikai 151 000 hibrīdu, kamēr pārliecinoši lielākā daļa ir pilnībā elektriski transportlīdzekļi.

Hibrīdautomobiļi sevišķi lielu popularitāti ieguvuši Vācijā, kur pārdoti 105 882 eksemplāri, pirmā šajā segmentā ir Ķīna, bet trešā – Lielbritānija ar 42 777 eksemplāriem.

Uz papīra Eiropas un Vācijas pienesums videi draudzīgo automobiļu jomā izskatās labi, taču ekspertiem ir lielas aizdomas, ka pie elektrības kontakta Plug-in hibrīdi tiek pieslēgti reti, lielākoties tiekot izmantoti kā parasti automobiļi ar iekšdedzes dzinēju.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 7.decembris 2020 13:02
3 1 Atbildēt

Gribēja vismaz kaut kur pārspēt Ķīnu. Pielika hibrīdus.

Ķīna tik un tā priekšā degradēti komunistiskajai Eiropai. Visur. Un iet priekšā tālāk un tālāk.

Artūrs 7.decembris 2020 19:17
2 0 Atbildēt

Šogad pasaulē notikušas vien dažas autoizstādes, no tām divas Ķīnā. Mūsu spalvas varoņi ne vārda nerakstīja par tām. Toties vācu portālā DW vācu korespondenti kuri piedalījās , konstatēja, ka vācijas autobūvniecība elektroauto jomā ir palikuši dziļi "aizmugurē" Ķīnas autobūves koncerniem, kuri ieņem noteicošo un vadošo lomu pasaulē.

imzz 8.decembris 2020 10:02
1 0 Atbildēt

vācijas autobūvniecība elektroauto jomā ir palikuši dziļi "aizmugurē

Bet protams. Ķīnieši savās pārapdzīvotajās pilsētās sāka smakt nost, līdz ar to Ķīnas komunistiskā partija deva uzdevumu ieviest elektroauto. Elektroauto ražotāji tiek subsidēti un pašvaldības ievieš elektroauto vispirms publiskajā sektorā, piem Šenzenas visi taksometri, 22000 kopā ir elektriski un 16000 autobusi arī. Publiskais sektors vien jau rada tirgu ražotājiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti