Pārdošanā RM Sotheby’s izsolē izlikts 1964.gada BMW 700 Luxus – pēdējais no tā sauktajiem mazlitrāžas automobiļiem markas vēsturē.
BMW 700, kas tika ražots no 1959. līdz 1964. gadam, kļuva par pirmo markas modeli ar nesošo virsbūvi. Turklāt tas bija viens no pirmajiem masveida produkcijas budžeta modeļiem ar aizmugurē iebūvētu dzinēju Eiropā, kas konkurēja ar tādām automašīnām kā Renault 8, Fiat 500 un Volkswagen Beetle.
BMW 700 galvenokārt tika piedāvāts ar „divu durvju sedana" virsbūvi, lai gan saimē bija arī krietni retāk sastopamās kupejas un kabrioletu modifikācijas.
Automašīnas dizainu izstrādāja slavenais itāļu speciālists Džovanni Mišeloti, kurš veidojis arī vairāku labi pazīstamu Alfa Romeo, Ferrari, Maserati un Lancia automašīnu izskatu.
BMW 700 bija aprīkots ar gaisa dzesēs divu cilindru 697 kubikcentimetru motoru, kura pamatu veidoja BMW R67 motocikla motors. Agregāts ar 32 Zs jaudu ļāva automašīnai sasniegt maksimālo ātrumu 125 km/h.
Pēc 700 modeļa noņemšanas no konveijera, BMW atteicās no lētu mazbudžeta automašīnu ražošanas.
Tagad izsole jau noslēgusies un BMW 700 Luxus nomainījis īpašnieku, kur par to samaksāja 15 500 dolāru.
BMW savos pirmsākumos bija nabagu mašīnas.
Dibenavaigus priekšā uzsprauda jau vēlāk, kad administrācijā ieklīda geji.
Parēķināja, ka no viencexpertiem neko daudz nenopelnīs, tie neapkops auto un dīks atlaides kad būs pienākuši jau lielāki remonti un tāpēc pārorientējās uz citiem pircējiem.
Tas ie sieviešu dibens ziluci!
Priekš tevis ir domāti f150, jo jums zilīšiem jau patīk pa sūdiem braukāt....
Nav taisnība. Reste parādījās jau 1933/34 gadā un tātad simbolizē nevis dibenvaigus, bet gan Hitlera ūas ;)