Tagad arī elektrificēts - prezentēts jaunais Opel Astra (+ FOTO) - iAuto

Tagad arī elektrificēts - prezentēts jaunais Opel Astra (+ FOTO) 21

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 13.jūlijs 2021 8:15

Vācijas autobūves uzņēmums Opel prezentējis kompaktklases modeļa Astra sesto paaudzi, kas tagad pieejama arī elektrificētā versijā.

Jaunais modelis veidots Opel Vizor stilā, kas pirmoreiz tika pielietots jaunajam Mokka. Tas nozīmē agresīvāka dizaina priekšpusi ar šaurākiem lukturiem, kas vizuāli saplūst ar radiatora resti un lielākus gaisa pievadus, kas piedod sportiskāku izskatu, liekot jaunajam modelim liek izskatīties platākam, zemākam un dinamiskākam.

Arī interjerā redzama Opel Vizor dizaina valoda. Pilnībā digitālais informācijas bloks ar liela izmēra ekrānu izslēdz analogos rādītājus, un to var vadīt intuitīvi. Tomēr dažus iestatījumus, piemēram, gaisa kondicionēšanu, var kontrolēt arī ierastajā manierē, izmantojot slēdža tastatūru zem ekrāna. Cilvēkiem priekšējos sēdekļos Opel speciālisti izstrādāja sēdekļus ar labu sānu atbalstu, kas atbilst stingrām Veselīgas muguras kampaņas (AGR) vadlīnijām.

Gaismu tehnikai konstruktori izmanto jaunos Intelli-Lux-LED lukturos ar 168 diožu elementiem, kas satiksmes situācijai pielāgojas milisekunžu laikā, izslēdzot iespēju, ka pretimbraucošais varētu tikt apžilbināts.

Arī elektronisko asistentu jomā Astra pieejamas tehnoloģijas no „augstākajiem plauktiem”, piemēram, automātiskā kruīzkontrole, kas pielāgojas priekšā braucošā transportlīdzekļa ātrumam un nobremzē līdz pilnīgai apstāšanās. Versijā ar 8AK, atsākoties kustībai, arī  Astra braukšanu atsāks pats.

Sērijveidā Astra tiek piegādāts ar 6MK. Pa piemaksu iespējams pasūtīt liela izmēra Head-up projekcijas displeju un uzlabotu ceļazīmju atpazīšanas sistēmu. Vadītājam palīdz piecas kameras un pieci radara sensori, kas apvienojumā ar Intellidrive 2.0 nodrošina daļēji autonomu braukšanu. Sistēma spēj pielāgot ātrumu asos pagriezienos un veikt daļēji automātisku joslu maiņu.

Jaunais Astra pirmoreiz pieejams Plug-in hibrīdversijā, turklāt divos variantos – ar 110 un 225 Zs jaudu. Pagaidām ražotājs neatklāj ne degvielas patēriņu, ne ar elektrībo veicamo attālumu, toties zināms, ka jaunais modelis ir 4,37 m garš un 1,86 m plats, bet riteņu bāze palielinājusies līdz 2,67 m. bagāžas nodalījuma tilpums – 422 litri.

Pieteikšanās jaunā Astra iegādei atklās rudenī, bet pirmie pasūtītie automobiļi pie klientiem nonāks jaunā gada sākumā.

 
21 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
disks 13.jūlijs 2021 10:23
13 2 Atbildēt

tev slikta pieredze - 80.gadu beigās, kad no vācijas sāka vest lietotos, vieni no pirmajiem bija opel record - tas bija absolūts kosmoss salīdzinājumā ar padomjlaiku grabažām, ar kurām visi tolaik braukāja, bet galvenais - viss darbojās, vienmēr "lēca", vienmēr strādāja, un, kas dīvainākais, apstiprinājās vācu tirgotāja apgalvojums, ka vajadzīga tikai riteņu atslēga - mēs, padomjlaikos auguši, tam atsacījāmies ticēt - sākumā

janka 13.jūlijs 2021 11:37
12 4 Atbildēt

pelēkumā un tupumā golfu tiešām grūti pārspēt...

Izskatās 13.jūlijs 2021 9:07
7 3 Atbildēt

kā eiropieši atkal sāk apsteigt dizainā Japānu un Koreju. It īpaši Koreju, kuriem pagājušajā desmitgadē bija lieks izrāviens dizainā, bet šobrīd atkal aiziet auzās...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti