Latvijas uzņēmums CrossChem Polijā atklāj līdz šim jaudīgāko AdBlue® rūpnīcu 11

Foto: Publicitātes attēls

CrossChem | 20.jūlijs 2021 14:44

Vienīgais VDA sertificētais dīzeļdzinēju izplūdes sistēmas attīrīšanas šķidruma AdBlue® ražotājs Baltijā SIA CrossChem 21. maijā atvēris rūpnīcu Polijas dienvidos, Silēzijas apgabalā. Rūpnīcas jauda ir 8,4 miljoni AdBlue® litru mēnesī, kas ir līdz šim jaudīgākā CrossChem izveidotā rūpnīca pasaulē.

Dīzeļdzinēju izplūdes sistēmas attīrīšanas šķidruma AdBlue® ražošanai nepieciešamās iekārtas Latvijā tika izgatavotas trīs mēnešu laikā un tikpat ilgā laikā notika to montāža, testēšana un palaišana Polijā. AdBlue® rūpnīca aizņem 1500 kvadrātmetrus un trīs cilvēku sastāvā spēj ražot 400 tonnas AdBlue® dienā.

Latvijā radītā AdBlue® ražošanas sistēma ir viena no tehnoloģiski attīstītākajām pasaulē, sniedzot CrossChem ievērojamas konkurētspējas priekšrocības un elastību uzņēmuma turpmākajā attīstībai – trīs mēnešu laikā ar minimāliem resursiem var uzsākt AdBlue® ražošanu gandrīz jebkurā pasaules vietā. AdBlue® ražošana ir komplicēts process, kas prasa augstu atbildību, precizitāti un zināšanas, kā arī nepārtrauktu procesa kontroli. Turklāt procesam ir jānotiek ātri, lai nodrošinātu produkta ražošanu lielos apjomos. CrossChem ražošanas sistēma nodrošina maksimālu AdBlue® kvalitāti, ko apliecina Vācijas auto industrijas asociācijas VDA (Verband der Automobilindustrie) akreditācija.

“Katras jaunas rūpnīcas atvēršana ir uzņēmuma izsvērts un ilgtspējīgs solis – tā vietā, lai pārvadātu savu produktu tūkstošiem kilometrus tālu, izveidojam inovatīvu un efektīvu rūpnīcu tur, kur ir pieprasījums. Polija ir ne tikai viena no lielākajām Eiropas valstīm, bet arī ļoti nozīmīgs transporta mezgls – ar mūsu ražoto AdBlue® plānojam nodrošināt lielāko daļu Polijas. Klātesamība šajā reģionā, kas faktiski ir Eiropas transporta un loģistikas centrs, ir mūsu garantija kaitīgo izmešu daudzuma samazināšanai,” tā Ričards Andersons, CrossChem valdes priekšsēdētājs. 

Par AdBlue®:

AdBlue® ir dīzeļdegvielas piedeva, kas būtiski samazina automašīnu izplūdes gāzu kaitīgo izmešu nokļūšanu vidē, neitralizējot apmēram 98% no visiem dīzeļdzinēja radītajiem slāpekļa oksīdiem (NOx) nekaitīgā slāpeklī un ūdens tvaikos. AdBlue® var lietot tādos transportlīdzekļos, kas aprīkoti ar selektīvo katalītisko reducēšanas sistēmu (SCR).

Tuvākajās desmitgadēs dīzeļdegviela būs ekonomiski izdevīgākais degvielas veids kravas pārvadājumu, lauksaimniecības un komunālo pakalpojumu nozarēs, tāpēc AdBlue® ir viena no iespējām, kā nozarei globālā mērogā tuvoties Eiropas zaļā kursa nospraustajiem mērķiem, samazinot kaitīgos izmešus.

 

 
Visi komentāri
 
Krotow 20.jūlijs 2021 23:00
0 1 Atbildēt

Interesanti kāpēc Polijā? Tuvāk "klientam"?

lasot 21.jūlijs 2021 12:55
2 0 Atbildēt

"Klātesamība šajā reģionā, kas faktiski ir Eiropas transporta un loģistikas centrs,.." tiešām interesanti,ka var nesaprast.

Pļurkt 21.jūlijs 2021 10:57
1 1 Atbildēt

Uztaisīja veselu rūpnīcu, lai ražotu čurūdeņi!!!

Tak vajadzēja kā viduslaikos - iepirkt čuras no krogiem!

Kanibaals 21.jūlijs 2021 11:35
2 1 Atbildēt

Dalbajobs.

Pļurkt 21.jūlijs 2021 15:07
2 1 Atbildēt

Pats tāds!!

Kādreiz der arī ķīmijas mācību grāmatā ieskatīties!!

izejviela 21.jūlijs 2021 12:57
0 0 Atbildēt

No kā ražo?Ogles?Labība?Poļu šņabis?Un-nopietni,no kā?

Pļurkt 21.jūlijs 2021 15:13
0 1 Atbildēt

• AdBlue ir attīrīts 32,5 % karbamīda šķīdums, ko ražo atbilstoši Eiropas ISO/PAS 22241-1 standartam un lieto automašīnām ar SCR tehnoloģijām.

Karbamīds (urīnviela, (NH2)2CO) ir ogļskābes amīds. Tā ir pirmā organiskā viela, kas tika sintezēta no neorganiskām izejvielām. Tas ir balta, ūdenī šķīstoša viela. Lielāko daļu saražotā karbamīda lieto par minerālmēslojumu.

Karbamīdu ražo no amonjaka un oglekļa dioksīda, tas ir divu stadiju process:

1. 2NH3 + CO2 → H2N−COONH4

2. H2N-COONH4 → (NH2)2CO + H2O

Ražojot amonjaka sintēzei nepieciešamo ūdeņradi, rodas liels daudzums oglekļa dioksīda, kuru var lietot par karbamīda izejvielu. Karbamīds veidojas arī abinieku un zīdītāju organismā, kā olbaltumvielu sadalīšanās galaprodukts un no organisma izdalās ar urīnu. Putniem un rāpuļiem olbaltumvielu sadalīšanās produkts ir urīnskābe.

==========================

no organisma izdalās ar urīnu. Putniem un rāpuļiem olbaltumvielu sadalīšanās produkts ir urīnskābe.

Pļurkt 21.jūlijs 2021 15:23
0 0 Atbildēt

Karbamīda jeb urīnvielas saturs urīnā

Kanibaals 21.jūlijs 2021 23:26
0 1 Atbildēt

2% vau...bet vajag 32%

Pļurkt 22.jūlijs 2021 8:01
1 0 Atbildēt

Kādreiz der arī ķīmijas mācību grāmatā ieskatīties!!

Kaut vai sadaļā pārtvaicēšana = destilācija!

Kanibaals 24.jūlijs 2021 0:46
0 0 Atbildēt

Ieskaties vēl filtrācija un attīrīšana. Nebūs ekonomiski lietderīgi. Alķīmiķi fosforu no urīna ieguva diez kas nebija.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepaguva apdzīt (+ VIDEO) 1

Sieviete pie Chevrolet stūres nepagūst pabeigt apdzīšanas manevru un saduras ar pretimbraucošo MAN kravinieku. Autovadītāja ar smagām traumām nogādāta slimnīcā. Lasīt vairāk

 

"Rīgas siltums" plāno iegadāties astoņus elektroauto 1

AS "Rīgas siltums" plāno iegādāties astoņus vieglos pasažieru elektromobiļus uzņēmuma operatīvās vadības funkciju nodrošināšanai, aģentūru LETA informēja kompānijā. Lasīt vairāk

 

Baumanim un Ošam piedzīvojumiem bagāta diena Eiropas rallijkrosa čempionātā Rīgā

Latvijas pilotiem Jānim Baumanim un Edijam Ošam sestdien padevās piedzīvojumiem bagāta diena Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) pasaules rallijkrosa čempionāta "Ferratum World RX of Rīga" ietvaros notiekošā Eiropas meistarsacīkšu RX1 klasē posmā, ziņo sacensību rīkotāji. Lasīt vairāk

 

Elektromobilitātes tuvākā nākotne: baterijas uzlāde ilgs tikpat, cik degvielas uzpilde 11

Autoražotāji palielina klātbūtni elektriskā transporta tirgū, veidojot aizvien daudzveidīgāku modeļu piedāvājumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti