BMW uzskata, ka elektromobiļa sniedzamībai 1000 kilometri nav nepieciešami.
Uzstājoties preses konferencē Austrālijā, BMW i4 projekta vadītājs Deivids Ferrufīno licis noprast, ka vācu zīmola mērķis nav tiekšanās pēc elektromobiļu nobraucamās distances tālākas pagarināšanas.
"Tūkstoš kilometru distance nav tas mērķis, kuru mēs vēlamies sasniegt ar saviem pilnībā elektriskajiem transportlīdzekļiem," viņš teica. Ferrufino piebilda, ka nobraukums ar vienu uzlādi ir atkarīgs no segmenta, kuram modelis pieder. Piemēram, pilsētas hečbeka BMW i3 sniedzamība 600 kilometru garumā ir vienkārši nevajadzīga, kamēr i4 liftbekam tas ir “ļoti uz klientu orientēts risinājums”.
Elektromobiļa BMW i4 gaitas rezerve ar vienu uzlādi ir 590 kilometri saskaņā ar WLTP standartu un 483 kilometri saskaņā ar stingrāko EPA standartu. Ferrufīno sacīja, ka tā vietā, lai dzītos pēc akumulatora jaudas un diapazona, zīmols labāk iegulda līdzekļus, lai paplašinātu savu uzlādes tīklu, lai garie braucieni būtu ērti, pat automašīnās ar elektrisko dzinēju, kurām nav liela diapazona.
Viņš arī atzīmēja, ka jāuzlabo akumulatora uzlādes ātrums: piemēram, BMW i4 baterijas no 10 līdz 80 procentiem var uzlādēt pusstundas laikā.
Un cilvēkiem nav nepieciešams braukt ar auto. Ir taču vilciens!