BMW elektromobilim 1000 kilometri nav nepieciešami 27

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 25.septembris 2021 14:12

BMW uzskata, ka elektromobiļa sniedzamībai 1000 kilometri nav nepieciešami.

Uzstājoties preses konferencē Austrālijā, BMW i4 projekta vadītājs Deivids Ferrufīno licis noprast, ka vācu zīmola mērķis nav tiekšanās pēc elektromobiļu nobraucamās distances tālākas pagarināšanas.

"Tūkstoš kilometru distance nav tas mērķis, kuru mēs vēlamies sasniegt ar saviem pilnībā elektriskajiem transportlīdzekļiem," viņš teica. Ferrufino piebilda, ka nobraukums ar vienu uzlādi ir atkarīgs no segmenta, kuram modelis pieder. Piemēram, pilsētas hečbeka BMW i3 sniedzamība 600 kilometru garumā ir vienkārši nevajadzīga, kamēr i4 liftbekam tas ir “ļoti uz klientu orientēts risinājums”.

Elektromobiļa BMW i4 gaitas rezerve ar vienu uzlādi ir 590 kilometri saskaņā ar WLTP standartu un 483 kilometri saskaņā ar stingrāko EPA standartu. Ferrufīno sacīja, ka tā vietā, lai dzītos pēc akumulatora jaudas un diapazona, zīmols labāk iegulda līdzekļus, lai paplašinātu savu uzlādes tīklu, lai garie braucieni būtu ērti, pat automašīnās ar elektrisko dzinēju, kurām nav liela diapazona.

Viņš arī atzīmēja, ka jāuzlabo akumulatora uzlādes ātrums: piemēram, BMW i4 baterijas no 10 līdz 80 procentiem var uzlādēt pusstundas laikā.

 
Visi komentāri
 
Pareizi! 25.septembris 2021 18:15
12 2 Atbildēt

Un cilvēkiem nav nepieciešams braukt ar auto. Ir taču vilciens!

reku 25.septembris 2021 21:59
5 3 Atbildēt

Hečbeks,liftbeks .Viņš nerubī fišku.Latvietim ir viens pāris,apavu un viens auto.Automašīnai jābūt funkcionālai.

šeku 26.septembris 2021 0:06
0 1 Atbildēt

Jābūt krosoveram ahahaha

Ivars 25.septembris 2021 22:52
1 1 Atbildēt

Nu te nu sākās. Paši uzstāda prasības un tagad sāk stopēt. Visi kunkst un kauc ka ektromobilim maza sniedzamība un, kad jau izstrādātas tehnoloģijas kuras ļauj jau ar vienu uzlādi sniegt 600+ km, paši saka ka nekas tāds nav vajadzīgs. Interesanti gan kas ir labāk, katru dienu lādēt vai reizi pa reizei. Viss tas ir tendēts uz biznesu, lai, kamēr lādējās, cilvēks vadītos pa bodēm, restorāniem utt. Paldies ja jau ir tehnoloģiju iespējas kad var uzlādi veikt 5-8 minūtēs.

imzz 25.septembris 2021 23:44
2 0 Atbildēt

"Paldies ja jau ir tehnoloģiju iespējas kad var uzlādi veikt 5-8 minūtēs."

"Turklāt, kā atzīst YouTube kanāla saimnieks, viņš pret sava VW bateriju sākumā izturējies diezgan nesaudzīgi, pārsvarā izmantojot ātrās 100 kW uzlādes iekārtas, nereti akumulatoru iztukšojot zem 10% atzīmes un vēlāk uzpildot līdz 100%.

Bet blogeris piebilst, ka elektroauto bateriju novecošana ir normāla parādība, un kopumā ar ID.3 sniegumu ir diezgan apmierināts. Vēl apmierinātāks acīmredzot būtu, ja nebūtu regulāri sildījis sava elektroauto baterijas pie Ionity lieljaudas uzlādes aparātiem."

www.tvnet.lv/7345063/video...oauto-baterija

Asaris 26.septembris 2021 9:02
1 2 Atbildēt

Nu bet tie 1000km WLTP jau būs dzīvē nobraucami 600km

didzisk 28.septembris 2021 13:35
1 0 Atbildēt

WLTP melo tikai nedaudz - ja grib, tad sasniegt var, sevišķi jau mākoņainā vasaras dienā. Vecais NEDC gan meloja uz nebēdu - manam auto oficiāli bija 250, bet patiesībā vienā braucienā nobraucu 160. Vēl 15% gan palika, varbūt varētu sasniegt 185, gan ar izbailēm.

rupicii 26.septembris 2021 9:03
3 1 Atbildēt

patērētājam nav nepieciešams, autoražotāja mārketingam ir. vēlēsies viņi tos 1000km un kā vēl.

Pļurkt 26.septembris 2021 9:06
3 5 Atbildēt

Cik man riebjas, ka kāds uzspiež savu iegribu!!!

Ļaujiem man pašam izvēlēties vai ņemt konservu bundžu ar 150 km noskrējienu vai kārtīgu kuģi ar VISMAZ 1000 nosktrējienu. Pie kam reālus 1000, nevis uz papīra izspiestus!!

Tiešām 26.septembris 2021 9:19
4 8 Atbildēt

Brauksi tūkstoti no vietas? Kā cara dragūns? Mīzdams pudelē un ēdot uzkodas pie stūres? Nu, ko - brīvs cilvēks brīvā valstī!

Pļurkt 26.septembris 2021 10:53
2 5 Atbildēt

Kāda tev gar to visu daļa???

Dirsu plēš, vai tā sagribējās iedirst un iedirsi!

Ko kašķējies? 26.septembris 2021 11:32
4 0 Atbildēt

Atbildi pēc būtības, nevis izrādi savu anālo raksturu.

Dalbajobam 26.septembris 2021 12:24
0 5 Atbildēt

Kā paprasīji, tā atbildēju. Vēl ko vajag??

Pļurkt 26.septembris 2021 12:29
0 0 Atbildēt

Gnīdas esmu un palikšu.

mx 26.septembris 2021 20:12
7 2 Atbildēt

Tad ražo savu auto...

Tu tiešām domā, ka kādu interesē Tavs viedoklis? Brauc ar 20+ gadīgu auto un visiem ir skaidrs, ka Tu pat atļautoes to 1000+km braucamo nevarēsi!!

Turklāt Tev daudz kas nepatīk, ja tādam cilvēkam, kā Tev būtu kāda teikšana tad viss būtu, kā psrs laikos...., respektīvi pilnīgā dirsā...

msh 27.septembris 2021 1:38
1 4 Atbildēt

Ja tādiem cilvēkiem kā viņš būtu teikšana, tad viennozīmīgi tā pilnīgā dirsa būtu daudz labāks variants nekā tā pilnīgā dirsa ko mums gatavo ESRS darboņi...

mx 27.septembris 2021 10:41
5 0 Atbildēt

Sliņķi un neizglītoti stulbeņo vienmēr ir atbalstījuši psrs laikus...

Jo tad ir līdzība, slinks stulbenis saņem tik pat daudz cik darītājs.

Šobrīd vismaz darītājiem ir iespēja nopelnīt..

1000 km 26.septembris 2021 9:35
0 0 Atbildēt
Onsis 26.septembris 2021 11:55
3 1 Atbildēt

Nu nezinu gan, ja brauc tik pa pilsētu, tad piekrītu, bet ir cilvēki, kam pa dienu 600-800km jānobrauc.

Onslovs 26.septembris 2021 11:58
1 1 Atbildēt

Vienalga ar jebkuru baterijas ietilpību būs kāds, kad jābrauc tālāk. Cik tad ir tādu 800km/dienā sukātāju.

msh 27.septembris 2021 1:40
2 4 Atbildēt

Kāda nahuj starpība cik? 1500 km dienā braucēju ir vēl mazāk, bet ir diezgan tipiski ja vieglā mašīna ar dīzeli ar vienu bāku spēj tik daudz nobraukt...

tutu 27.septembris 2021 10:11
3 0 Atbildēt

Visdrīzāk, tu pats saproti ka dīzeli 1.5K nobraukšanai taisa ne jau tāpēc, lai brauktu neapstājoties. Visa tā nobraukuma salīdzināšana ir aplama pašos pamatos - tāpat kā ir vaidētāji kas npirkšot telefonu, jo tas jālādē katru dienu, nevis 1x nedēļā kā 1999jā. Elektroauto nemaz nav domāti braukšanas režīmam ar uzlādi 1x nedēļā.

mx 27.septembris 2021 10:44
5 0 Atbildēt

Dīvain, ka par elektro auto nobraukumiem satraucās tie cilvēki kuri tā pat nevar atļauties ne 100km braucošu un kur nu vel 1000km braucošu EV.

Mx 27.septembris 2021 10:49
5 0 Atbildēt

Kuri tad ir tie vieglie auto kuri ar vienu bāku dīzeļa nobrauc 1500km? Tas tāpat ir sēņojot utt. Nenobrauksi pa Latviju 1500km ar vienu bāku, ja vien nesēņosi. Dīvaini, ka elektroauto visi apzīmē 600 uz papīra = 450reālais, tikai atšķirība tā, ka visi jau min grīdā ar to el. auto un paši tad sūdzās. Turklāt dinamika EV ir labāka. Nu cik tad ar tavu lolojumu audi 3.0 dizeli spiezot grīdā nobrauksi? Ar pilnu bāku tāpat pat 600km neizvilksi, tikai EV ies labāk, ka tas 3.0 traktors. Tas pats uz normalu nesēņojošu braukšanu, tas 3.0 ar pilnu bāku pa Latviju nenobrauks 1500km ar vienu bāku.

iciks 27.septembris 2021 14:39
1 0 Atbildēt

Ja to savu elektromobili pirktu attiecīga ļautiņu kategorija, kas vizinās tikai pa pilsētu, nu tak lai pērk ar 60 km aķīti, jo daļai ar to pilnīgi pietiek. Cita lieta ir tad, ja visu laiku tiek runāts, ka šī ir nākotne un iekšdedzes dzinējam teiks - draugs, uz muzeju, visi nu ar elektroauto! Tad man ir būtiski zināt, cik daudz varēs nobraukt. Protama lieta, ka vairāk par kādiem ~200 km vienā braucienā nenobraucu, bet man nav vēlmes plānot un savu dzīvi pielāgot uzlādes stacijām.

Mx 27.septembris 2021 23:02
2 0 Atbildēt

Un kāds ir tavs braukšanas stils?

Visi te čīkst, kadreiz pirms dizelino ēras cik benzīnieki tērēja? Ne sūda negāja, bet rija, kā lopi!!

Paskaties uz msh, vai tu re, ar benzīnu nemaz nebrauc, uzlikta smirdīgā gāze, un ņem piekabi vadā līdzi ģenģeri, ja par īsu!!

Tāpēc nemīžiet attīstīs tā baterijas un varēs nobraukt vairāk. Tagad 500km var! Ar izņemumiem vairāk, miskastes protams mazāk.

Šeku 1.oktobris 2021 23:19
0 0 Atbildēt

Nevis attālumu bet uzlādes ātrumu vajag uzlabot, ķipa šitie lielie dirsēji varētu 1000 km nobraukt bez pitstopa, dirsā un ja tajā pauzē varētu uzlādēt mašinu tad kaut vai tikai 400 km

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 3

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti