Lielbritānijas valdība piektdien aicināja sabiedrību atturēties no paniskas degvielas pirkšanas pēc tam, kad daļa degvielas uzpildes staciju tikusi slēgta, jo kravas automobiļu šoferu deficīta dēļ tie nespēj saņemt piegādes.
Britu laikraksti plaši ziņo par šo problēmu, ko izraisījusi koronavīrusa pandēmija un Lielbritānijas izstāšanas no Eiropas Savienības (ES), radot krīzi pārvadājumu sektorā.
Taču Lielbritānijas satiksmes ministrs Grānts Šaps uzstāj, ka valstī nav novērojams degvielas deficīts un valdība īsteno pasākumus kravas automobiļu šoferu piesaistīšanai.
"Ieteikums būtu turpināt ikdienu kā ierasts," intervijā "Sky News" sacīja Šaps pēc tam, kad vairākas BP un "ExxonMobil" piederošās "Esso" degvielas uzpildes stacijas bijušas spiestas apturēt darbību.
Laikraksts "The Times" ziņo, ka vismaz 50 no BP 1200 degvielas uzpildes stacijām beigusies vismaz viena veida degviela, bet Šaps norāda, ka slēgti pieci benzīntanki.
Eksperti un uzņēmumu vadītāji skaidro, ka breksits un pandēmija samazinājusi Lielbritānijā strādājošo kravas automašīnu šoferu skaitu, negatīvi ietekmējot piegādes tīklus.
Gribu redzēt mūsējos, kad cena ies uz eur2/L - arī stāvēs rindās, lai pielietu kannas. Nu, tad vismaz nebūs tik daudz auto, kas darbina motorus tukšgaitā.
Neceri - kārtīgs bemberists nekad nepadodas un darbināt motoru tukšgaitā veikala stāvvietā ir šīs markas goda kodeksa nerakstīts likumus - nu vismaz laukos un mazpilsētās...
Nu beidz, pilns ir ar cirmuļgalvām kuriem grūti atslēgu pagriest. Tā nav tikai BMW vadītāju iezīme