Toyota iepazīstinājusi ar jauno Toyota Land Cruiser, kas pasūtīšanai First Edition versijā kļūs pieejams šī gada oktobrī.
Jaunākais izlaidums balstīts uz Toyota GA-F platformu, kopējā konstrukcijas stingrība palielināta par 30%, šasijas stingrība – par 50%. Automobilis ir 4,92 m garš, 1,87 m plats un apveltīts ar 2,85 m riteņu garenbāzi.
Eiropā to sākumā piedāvās tikai vienā versijā - ar 204 ZS 2,8 litru turbodīzeli un 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu, savukārt 2025. gadā pievienosies vēl viena dīzeļversija, kur motors būs apvienots ar 48 voltu vieglā hibrīda piedziņu.
Land Cruiser būs pieejams piecu vai septiņu sēdvietu versijās, apvienojumā ar ciparu mērinstrumentiem, skārienjutīgo multivides ekrānu un elektroniskajiem palīgiem, kas ietver tādas sistēmas kā aktīvo joslu saglabāšanu, adaptīvo kruīzkontroli, automātisko avārijas bremzēšanu.
Pirmoreiz tiek izmantots atvienojams stabilizators SDM (Stabiliser with Disconnection Mechanism), kas ļauj mainīt stabilizatora statusu, nospiežot pogu. Sarežģītākos pārvietošanās apstākļos palīdzēs visu riteņu piedziņa ar aizmugurējo diferenciāļa bloķēšanu, Multi-Terrain Monitor un Multi-Terrain Select tehnoloģijas, kas automātiski pielāgo daudzu jaunā Land Cruiser sistēmu iestatījumus, lai pēc iespējas efektīvāk pieskaņotos katrai konkrētai situācijai.
Ceļu pie pircējiem Land Cruiser sāks ar First Edition, kas Eiropas tirgum iedalīts vien 3000 eksemplāru skaitā. Vēlāk kļūs pieejams arī standarta modelis, taču cenas ne vienam, ne otram ražotājs vēl neatklāj.
Toyota Land Cruiser ir viens no japāņu markas populārākajiem modeļiem, kas kopš 1951.gada atradis vairāk nekā 11 miljonu pircēju.
Ak Dievs, kas par mēslu! Kā var nolaisties līdz kautkam tādam? Bija taču reiz LC200 2UZ no kura visi baidījās un respektēja. Ar kuru tu varēji izbraukt gandrīz visur un vienmēr. Un kas tagad? Kautkāda atrauga - skārda spainis ar ķīnas elektroniku.
Ru tādu ne lietoru, ne jaunu nevari atļauties, tādēļ aizver žaunas ubag.
Ta kurš sliktāks- First Edition vai standarts?