"Volkswagen" arodbiedrība ierosina samazināt algas, lai izvairītos no darbavietu likvidēšanas - iAuto

"Volkswagen" arodbiedrība ierosina samazināt algas, lai izvairītos no darbavietu likvidēšanas 5

 

Foto: Volkswagen

Nozare.lv | 20.novembris 2024 15:32

Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" darbiniekus pārstāvošā arodbiedrība ierosinājusi samazināt algas, lai izvairītos no iespējamas ražotņu slēgšanas un desmitiem tūkstošu darbavietu likvidēšanas.

Arodbiedrība "IG Metall" un "Volkswagen" komiteja, kas pārstāv darbinieku intereses, trešdien izstrādājušas ierosinājumu darbaspēka izmaksu samazināšanai par aptuveni 1,5 miljardiem eiro, un to paredzēts prezentēt nākamajā sarunu kārtā ar autoražotāja vadību.

Apmaiņā pret šo samazinājumu arodbiedrība un uzņēmuma komiteja pieprasa "Volkswagen" garantēt darbavietu un deviņu Vācijas rūpnīcu saglabāšanu.

Tāpat arodbiedrība un komiteja paudušas gatavību samazināt strādājošo darba stundas, ja tādējādi būtu iespējams izvairīties no darbavietu likvidēšanas.

"Volkswagen" septembra sākumā pavēstīja, ka uzņēmumam nepieciešama ievērojama restrukturizācija konkurētspējas saglabāšanai, un tas apsver iespēju pirmo reizi savā 87 gadus ilgušajā vēsturē valstī slēgt ražotnes.

Savukārt uzņēmuma komiteja, kas pārstāv darbinieku intereses, oktobrī paziņoja, ka autoražotājs plāno valstī slēgt vismaz trīs rūpnīcas un likvidēt desmitiem tūkstošu darbavietu.

"Volkswagen" septembrī atcēla vienošanos ar darba ņēmējiem Vācijā, kas nepieļauj piespiedu atlaišanu līdz 2029.gada beigām. Šī vienošanās bija spēkā kopš 1994.gada. Tagad uzņēmumam iespējams likvidēt darba vietas, sākot no 2025.gada vidus.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Onsis 20.novembris 2024 20:23
5 0 Atbildēt

VW Das Shaise!

Oho 20.novembris 2024 18:12
3 0 Atbildēt

Šis ir jaunums - pirms pāris nedēļām arodbiedrība bakstīja ar pirkstu līgumā un uzstāja - algu palielinājumu tur ierakstījāt? - ierakstījāt, nu tad mudīgi, lai ripo makā, bet pārējais nav mūsu problēmas. Izrādās, vienkāršie ļaudis sāk saprast, ka šoreiz tas d**sas caurums ir daudz lielāks nekā varēja iedomāties un ja patiešām likvidēs rūpnīcas, tad ir āmen baznīcā.

Pļurkt 20.novembris 2024 18:00
1 2 Atbildēt

Zināma tā algu samazināšanas politika!!! Piekriti samazināt un NEKAD atpakaļ iepriekšējo algu nedabūsi! Tā ir vergturu politika, nevis arodbiedrības panākums..... ja tik vēl arodbiedrības nav vergturu uzpirktas un spēlē vienu spēli!

Piedāvā samazināt algu, lai saglabātu darba vietu - meklē citu darbu!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti