Kādreiz mēs bijām labāki – Audi atzīst kvalitātes problēmas un sola tās labot - iAuto

Kādreiz mēs bijām labāki – Audi atzīst kvalitātes problēmas un sola tās labot 22

 

Foto: Audi

iAuto | 24.februāris 2025 4:24

Vācu zīmols pēc pārdošanas apjoma samazināšanās atzīst kvalitātes pasliktināšanos jaunajās automašīnās, "strādā pie kļūdām" un sola tās novērst.

Visa vācu autobūve, ieskaitot tās slaveno Premium trijnieku (Audi, BMW, Mercedes-Benz) šobrīd nonākuši krīzē, vissliktāko situāciju piedzīvojot Audi. Problēmu netrūkst, turklāt šķietami bezgalīgajam to skaitam pievienojusies vēl viena – kvalitāte.

Nesen ASV publicētajā klientu atsauksmju pētījumā vācu trijnieks saņēma nepiedienīgi zemu vērtējumu un vietas saraksta apakšgalā, galveno kritiku saņemot par jaunāko modeļu kvalitāti, it sevišķi, par pielietotajiem materiāliem to salonā: cietā plastmasa uz durvju paneļiem un cimdu nodalījumā, plastmasas detaļu apdare ap durvju rokturiem un viduskonsoles perimetru u.tml.

Audi to ir atzinis, tādēļ zīmola produktu un tehnoloģiju komunikācijas vadītājs Oskars da Silva Martins sarunā ar žurnālistiem atklājis, ka iepriekš uzņēmums bija nedaudz par zemu novērtējis klientu prasības pēc premium zīmola kvalitātes. Speciālists arī norādīja, ka “agrāk Audi neapšaubāmi bija labāks kvalitātes ziņā”, taču solīja atgriezties pie iepriekšējiem standartiem.

Reaģējot uz kritiku, Audi paziņojis, ka drīzumā veiks uzlabojumus. Uzņēmums plāno uzlabot materiālu kvalitāti, vēlākais, veicot jaunāko modeļu modernizāciju.

Autoražotāji privātās sarunās saka, ka stingrāki emisiju, drošības un kiberdrošības standarti palielina izmaksas un liek tiem meklēt risinājumus, kā samazināt izmaksas.

Kas attiecas uz Audi, tad drīzumā gaidāms virkne pirmizrāžu, kas zīmolam varētu palīdzēt rast pamatu zem kājām. Jaunumu skaitā A6 e-tron, Q6 e-tron, A5 sedans un A5 Avant, kā arī Q5 SUV un Q5 Sportback, kam jāpieskaita A6 Avant iekšdedzes motoru modelis.

 
22 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
BMW 24.februāris 2025 8:53
20 1 Atbildēt

Vienkārši tajā laikā Vācija piedzīvoja ekonomisko uzplaukumu un nebija jāknapinās, visu darīja pēc labākās sirdsapziņas un mazāk investēja mārketingā, bet vairāk ieguldīja ineženiertehniskajos risinājumos!

Janka 24.februāris 2025 9:22
18 1 Atbildēt

Ja 80tajois/90tajos 'premium' segmentu jau saknē, jeb modelēšanas stadijā reiķināja, ka auto ir premiums ar kuru jānobrauc savus 15gadus vismaz(un attiecīgi arī tā ražoja)

00šajos tie bija 10-12 gadi

10tajos 8-10gadi

šobrīd tie ir 6-8gadi, jeb tā lai garantijas periodā problēmu nebūtu, bet pēctam.... 😆 Un viss ir ietaupījuma vārdā!

Protams auto svars caurmērā mazaks, tādejādi ēd mazāk... bet nu tas viss atspēlējas ilgmūžībā!

Liekas ka pat mūsdienā tam pašam audī 'garantija' pret virsbūves caurrūsesanu ir tikai kādi 6 vai 8 gadi. 😂

 Taspats arī ar bmw... Agrāk -pirms iestājās 21.gs. vāciesu premiumiem bija 12 gadi. Tāpēc jau arī agrāk tas vācietis bija kvalitatīvaks. Un vēl sobaltdien ikdienā braukā 90to gadu modeļi.

 Bet volvo saviem premium modeļiem visp deva 15 gadu garantiju. 

Bet tagad... šķirbu vairs nav vai vācu premiums vai japānis/ korejetis jo pēdejos 10 gadus nu jau viss rūsē vienādi.

 Šķirba ir tikai podziņu vai ekranu dizainos un bļembā.

kolumbs 24.februāris 2025 7:54
17 3 Atbildēt

Sanāk, ka audi B 80 B4 un audi 100/A6 C4 bija audi automašīnu izturības un ilgtspējas augstākais punkts?

 
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto tests: Renault Scenic E-Tech - minivens, kas kļuvis par krosoveru (+ foto)

No minivena Scenic ir kļuvis par elektrisku krosoveru, saglabājot daudz praktisko īpašību, komfortu, kā arī pieklājīgu distanci ar vienu uzlādi. Lasīt vairāk

 

Kia nodemonstrē Tasman pikapa bezceļu modifikāciju Weekender 10

Seulas autoizstādē apskatei izliktais Weekender ir koncepts, taču nav izslēgts, ka tas pārtaps par sērijveida modeli, ja noteiktos reģionos par to izrādīs interesi. Lasīt vairāk

 

Neredzam iemeslu, kāpēc Jūrmalas gatvē īsā posmā ir aizliegta divvirziena kustība? Tikai autobuss (+ VIDEO) 22

iAuto.lv pēta satiksmes posmu Jūrmalas gatvē, kas pārsteidz ar dīvainu risinājumu. Skaties sižetu un izsaki savu viedokli. Lasīt vairāk

 
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti