Vācu zīmols pēc pārdošanas apjoma samazināšanās atzīst kvalitātes pasliktināšanos jaunajās automašīnās, "strādā pie kļūdām" un sola tās novērst.
Visa vācu autobūve, ieskaitot tās slaveno Premium trijnieku (Audi, BMW, Mercedes-Benz) šobrīd nonākuši krīzē, vissliktāko situāciju piedzīvojot Audi. Problēmu netrūkst, turklāt šķietami bezgalīgajam to skaitam pievienojusies vēl viena – kvalitāte.
Nesen ASV publicētajā klientu atsauksmju pētījumā vācu trijnieks saņēma nepiedienīgi zemu vērtējumu un vietas saraksta apakšgalā, galveno kritiku saņemot par jaunāko modeļu kvalitāti, it sevišķi, par pielietotajiem materiāliem to salonā: cietā plastmasa uz durvju paneļiem un cimdu nodalījumā, plastmasas detaļu apdare ap durvju rokturiem un viduskonsoles perimetru u.tml.
Audi to ir atzinis, tādēļ zīmola produktu un tehnoloģiju komunikācijas vadītājs Oskars da Silva Martins sarunā ar žurnālistiem atklājis, ka iepriekš uzņēmums bija nedaudz par zemu novērtējis klientu prasības pēc premium zīmola kvalitātes. Speciālists arī norādīja, ka “agrāk Audi neapšaubāmi bija labāks kvalitātes ziņā”, taču solīja atgriezties pie iepriekšējiem standartiem.
Reaģējot uz kritiku, Audi paziņojis, ka drīzumā veiks uzlabojumus. Uzņēmums plāno uzlabot materiālu kvalitāti, vēlākais, veicot jaunāko modeļu modernizāciju.
Autoražotāji privātās sarunās saka, ka stingrāki emisiju, drošības un kiberdrošības standarti palielina izmaksas un liek tiem meklēt risinājumus, kā samazināt izmaksas.
Kas attiecas uz Audi, tad drīzumā gaidāms virkne pirmizrāžu, kas zīmolam varētu palīdzēt rast pamatu zem kājām. Jaunumu skaitā A6 e-tron, Q6 e-tron, A5 sedans un A5 Avant, kā arī Q5 SUV un Q5 Sportback, kam jāpieskaita A6 Avant iekšdedzes motoru modelis.
Vienkārši tajā laikā Vācija piedzīvoja ekonomisko uzplaukumu un nebija jāknapinās, visu darīja pēc labākās sirdsapziņas un mazāk investēja mārketingā, bet vairāk ieguldīja ineženiertehniskajos risinājumos!