Renault Zoe tests - Eiropas līderis elektromobilitātes jomā 2020 (+ FOTO) - iAuto

Renault Zoe tests - Eiropas līderis elektromobilitātes jomā 2020 (+ FOTO) 11

 

Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv | 15.augusts 2020 12:43

Kopš Renault ZOE debitēja elektromobiļu tirgū, ražotājam izdevies realizēt vairāk nekā 300 000 eksemplāru, apliecinot savu līdera lomu Eiropā šajā automobiļu segmentā.

Tehniskie dati: 

Garums x Platums x Augstums (m): 4,09 x 1,79 x 1,56

Riteņu bāze (m): 2,59

Motors: elektrisks

Jauda: 100 kW / 135 ZS pie 4200–11 163 apgr/min

Maks. griezes moments: 245 Nm pie 1500–3600 apgr/min

Akumulators: 52 kWh

Akumulatora svars: 326 kg

Nobraucamais attālums: līdz 386 km

Maks.ātrums: 140 km/h (ierobežots)

Paātrinājums 0 - 100 km/h: 9,5 sek.

Patēriņš pēc WLTP-cikla: 17,7 kWh

Pašmasa: 1502 kg

Bagāžas nodalījums: 338–1225 litri

Apgriešanās rādiuss: 10,56 m

Riepas: 195/55 R16

Uzlādei ne vienmēr derēs parasta rozete, ja auto konstatēs, ka vadu šķērsgriezums par mazu, uz paneļa latviski iedegsies -uzlāde nav iespējama.

Skaisti led aizmugurējie lukturi.

No parastās rozetes lādēšana maz efektīva - apmēram 30 minūtēs 2% no kopējā bateriju tilpuma.

Auto dinamika ir provocējoša, pat eco režīmā pilnībā pietiekama.

Ritošās daļas kvalitāte ir laba, stabils līkumos, kā arī uz nelīdzena ceļa.

Informatīvi labi un panelis ir uzskatāms un nav pārslogots.

Aizmugurējo durvju ārējais atvēršanas rokturis ar pirkstu nospieduma imitāciju, ja nu galīgi nav skaidrs kā to atvērt.

Vietas aizmugurē nav pārāk daudz, ja vadītāja augums ir ap 180 cm. Aizbraukt līdz Cēsīm ,domāju, aizmugurē sēdošajiem nebūs problēmu, bet tālāk -ne pārāk komfortabli.

Grīdas paklājiņi - īsta pilsētas versija.

Dizaina risinājumi gana interesanti, par gaumi , kā zināms nestrīdas.

Multistūres pogas saprotamas, nepatika skaņas regulējuma pogu novietojums aiz stūres.

Braukšanas režīmi divi- ar un bez rekuperācijas. Rekuperācijas režīmā, braucot pilsētā bremžu izmantošana manāmi samazinās.

Vadības pogu un slēdžu izvietojums saprotams un ērts, arī planšetes darbība problēmas nerada. Mūzikas skanējuma kvalitāte ļoti laba.

Kopumā dizaina risinājumi patika, tikai apšuves apdare ar audumu durvju rokturu vietā nav praktiska.

Bagāžnieks ir pietiekams, bet nav liels, tā galvenais mīnuss ir lielais padziļinājums, somā atrodas lādēšanas vadi.

Kādēļ gala durvju apšuvums ir tik gaišs nav saprotams.

Arī pie antenas dizaina ir piedomāts.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Asterix 15.augusts 2020 14:58
3 0 Atbildēt

Cena no 28 tūkst. €, un vesels vagons ar var nobraukt 386 km ja, ceļa segums ideāls utt.....

Asterix 15.augusts 2020 14:49
2 1 Atbildēt

Uk tālāk ko?

Kanibaals 16.augusts 2020 0:23
2 4 Atbildēt

Drausmīgs

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 28

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Audi EX7 – otrais Audi bez četru riņķu logotipa; šoreiz arī Eiropai? (+ FOTO) 2

Audi atklājis jaunā zīmola AUDI otrā modeļa nosaukumu – tas ir krosovers EX7, kas, iespējams, kļūs pieejams arī Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Seat uzsāk modernizēto Arona un Ibiza ražošanu (+ FOTO)

Jaunākie Seat Arona un Ibiza jau nākamā gada janvārī kļūs pieejami Eiropas tirgū, cenai sākoties no atzīmes, kas mazāka par 20 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Turpmāk ātruma pārkāpumus uz ceļa izvērtēs tehnoloģijas, nevis cilvēks (+ VIDEO) 2

Valsts policija sākusi automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kas fiksēti ar pārvietojamajiem un stacionārajiem fotoradariem. Policija to skaidro ar jaunām tehnoloģiju iespējām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti