Renault Zoe tests - Eiropas līderis elektromobilitātes jomā 2020 (+ FOTO) 11

Foto: Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv

Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv | 15.augusts 2020 12:43

Kopš Renault ZOE debitēja elektromobiļu tirgū, ražotājam izdevies realizēt vairāk nekā 300 000 eksemplāru, apliecinot savu līdera lomu Eiropā šajā automobiļu segmentā.

Tehniskie dati: 

Garums x Platums x Augstums (m): 4,09 x 1,79 x 1,56

Riteņu bāze (m): 2,59

Motors: elektrisks

Jauda: 100 kW / 135 ZS pie 4200–11 163 apgr/min

Maks. griezes moments: 245 Nm pie 1500–3600 apgr/min

Akumulators: 52 kWh

Akumulatora svars: 326 kg

Nobraucamais attālums: līdz 386 km

Maks.ātrums: 140 km/h (ierobežots)

Paātrinājums 0 - 100 km/h: 9,5 sek.

Patēriņš pēc WLTP-cikla: 17,7 kWh

Pašmasa: 1502 kg

Bagāžas nodalījums: 338–1225 litri

Apgriešanās rādiuss: 10,56 m

Riepas: 195/55 R16

Uzlādei ne vienmēr derēs parasta rozete, ja auto konstatēs, ka vadu šķērsgriezums par mazu, uz paneļa latviski iedegsies -uzlāde nav iespējama.

Skaisti led aizmugurējie lukturi.

No parastās rozetes lādēšana maz efektīva - apmēram 30 minūtēs 2% no kopējā bateriju tilpuma.

Auto dinamika ir provocējoša, pat eco režīmā pilnībā pietiekama.

Ritošās daļas kvalitāte ir laba, stabils līkumos, kā arī uz nelīdzena ceļa.

Informatīvi labi un panelis ir uzskatāms un nav pārslogots.

Aizmugurējo durvju ārējais atvēršanas rokturis ar pirkstu nospieduma imitāciju, ja nu galīgi nav skaidrs kā to atvērt.

Vietas aizmugurē nav pārāk daudz, ja vadītāja augums ir ap 180 cm. Aizbraukt līdz Cēsīm ,domāju, aizmugurē sēdošajiem nebūs problēmu, bet tālāk -ne pārāk komfortabli.

Grīdas paklājiņi - īsta pilsētas versija.

Dizaina risinājumi gana interesanti, par gaumi , kā zināms nestrīdas.

Multistūres pogas saprotamas, nepatika skaņas regulējuma pogu novietojums aiz stūres.

Braukšanas režīmi divi- ar un bez rekuperācijas. Rekuperācijas režīmā, braucot pilsētā bremžu izmantošana manāmi samazinās.

Vadības pogu un slēdžu izvietojums saprotams un ērts, arī planšetes darbība problēmas nerada. Mūzikas skanējuma kvalitāte ļoti laba.

Kopumā dizaina risinājumi patika, tikai apšuves apdare ar audumu durvju rokturu vietā nav praktiska.

Bagāžnieks ir pietiekams, bet nav liels, tā galvenais mīnuss ir lielais padziļinājums, somā atrodas lādēšanas vadi.

Kādēļ gala durvju apšuvums ir tik gaišs nav saprotams.

Arī pie antenas dizaina ir piedomāts.

 
Visi komentāri
 
Asterix 15.augusts 2020 14:49
2 1 Atbildēt

Uk tālāk ko?

Asterix 15.augusts 2020 14:58
3 0 Atbildēt

Cena no 28 tūkst. €, un vesels vagons ar var nobraukt 386 km ja, ceļa segums ideāls utt.....

Kanibaals 16.augusts 2020 0:23
2 4 Atbildēt

Drausmīgs

Conqueror 16.augusts 2020 7:33
0 0 Atbildēt

jautājums Raimondam Volontam:

1. kā var šo auto uzlādēt ar trīsfāzu maiņstrāvas avotu? jo garāžā man ir trīsfāzu maiņstrāva , nevis parasta rozete;

2. ko dod līdzi Renault Zoe pārdevējs - kādu uzlādes aparātu? priekš parastās 220 V rozetes, vai?

3. kā un kur var dabūt, nopirkt 380v uzlādes aparātu?

imzz 16.augusts 2020 11:24
0 0 Atbildēt

Un kāds tev apgaismojums garāžā? arī 380 V ? Tu tak neteiksi, ka garāžā tev ir trīsfāzu trijstūra slēgums bez neitrāles. Bet starp fāzi un neitrāli bija jābūt 220V krievu laikos un 230V tagad. Protams, lai izmantotu pilnu jaudu, jālieto visas 3 fāzes reizē. Bet, ja ir jaudīgs vienfāzes aprīkojums, ko grib barot no 3 fāžu tīkla, noteikti pastāv 3 fāzu transformators konvertēšanai uz 1 fāzi.

msh 17.augusts 2020 22:32
0 0 Atbildēt

Filosofts... Tas tā nestrādā.

msh 17.augusts 2020 22:33
1 0 Atbildēt

Lādētāju tu vari pirkt no elektrostūmēja mendziņa, viņš tak tās mašīnītes stumj jo pašam savs īveikals kur tos lādētājus tirgo...

Pārdevēja 17.augusts 2020 0:07
2 0 Atbildēt

Pa kādiem 15K nopirktu. Par 30 taukšķiem sanāk labs mersis ar parasto bendžu.

Nja 17.augusts 2020 18:37
0 0 Atbildēt

Tak sataisiet vienreiz to protālu, salieg entos palagus ar bildēm, tā vietā lai galeriju uztaisītu!!!!

Krotow 18.augusts 2020 16:25
0 0 Atbildēt

Nesen sanāca ar Zoju braukt. Varu piekrist autoram, ka auto gā braucamais savā klasē ir labs diezgan. Vadās labi, priekšā sēdēt ir ļoti ērti, par izskatu nevar sūdzēties. Vadības pogas nav noskaustas - visi vajadzīgie gaismu, logu tīrītāju, kruīza, kondicioniera, audio u.c. regulēšanas elementi ir uz stūres un paneļa. Ar dinamiku viss kārtībā - var gan paspēt pirms sarkanā gan bez raustīšanās aizšmaukt garām "vilcieniņam" no fūres un 5 bailuļiem. Indivīdiem bez "srakera" kompleksa ar obligāto plastmasas spoileri un konservbundžu dibenā pietiek un pāri paliek. Nobraucamais attālums ar 1 uzlādi jau ir jēdzīgs. Vienīgi cena kož gauži. Un šis ir īsts pilsētas auto. Braukšanai ar ģimeni uz lauku māju nederēs - aizmugurē jau pusaudžiem kļūs neērti sēdēt un pārāk mazs bagāžnieks. Rezumē: Gribu šādu auto, taču Golf vai Focus izmērā.

tā viš ir 9.oktobris 2020 0:17
1 0 Atbildēt

Zojka tikai 2 braucējiem, salona apdare smird, ergonomika 3+, veiktspāja 4. Par to naudu nav slikti, bet ja grib izdzīvot kaut līdz pavasarim, tad ...domāju gals klāt, jo tirgū spēlētāji neguļ un vēl kādi

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaguar uzlabojis krosoveru E-Pace (+ FOTO)

2021.modeļu gadam Jaguar sagatavojis uzlabotu E-Pace, kas līdztekus svaigākam izskatam tiek pie jaudīgākiem dīzeļdzinējiem un jaunas multimediju sistēmas. Lasīt vairāk

 

Piederēja Boney M dibinātājam - pārdos reti sastopamu BMW M1 (+ FOTO)

Silverstone izsolē tiks pārdots unikāls 80.gadu BMW M1 varenauto, kas savulaik piederējis pazīstamajam producentam un grupas Boney M dibinātājam Frenkam Farianam. Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms". Kas jāņem vērā, mainot vējstikla slotiņas (+VIDEO) 14

Vējstikla slotiņas tika izgudrotas pirms vairāk kā simts gadiem, un pēdējos piecdesmit gados to konstrukcija nav kardināli mainījusies. Tomēr sava jaunrade vērojama arī šeit. Lasīt vairāk

 

Puse autovadītāju nevadā līdzi saskaņoto paziņojumu 5

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk – LTAB) oktobrī veiktā autovadītāju aptauja liecina, ka 48% autovadītāju savos spēkratos nevadā līdzi saskaņotā paziņojuma veidlapas, savukārt vēl 8,4% nav par to pārliecināti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti