Kopš Renault ZOE debitēja elektromobiļu tirgū, ražotājam izdevies realizēt vairāk nekā 300 000 eksemplāru, apliecinot savu līdera lomu Eiropā šajā automobiļu segmentā.
Tehniskie dati:
Garums x Platums x Augstums (m): 4,09 x 1,79 x 1,56
Riteņu bāze (m): 2,59
Motors: elektrisks
Jauda: 100 kW / 135 ZS pie 4200–11 163 apgr/min
Maks. griezes moments: 245 Nm pie 1500–3600 apgr/min
Akumulators: 52 kWh
Akumulatora svars: 326 kg
Nobraucamais attālums: līdz 386 km
Maks.ātrums: 140 km/h (ierobežots)
Paātrinājums 0 - 100 km/h: 9,5 sek.
Patēriņš pēc WLTP-cikla: 17,7 kWh
Pašmasa: 1502 kg
Bagāžas nodalījums: 338–1225 litri
Apgriešanās rādiuss: 10,56 m
Riepas: 195/55 R16
Uzlādei ne vienmēr derēs parasta rozete, ja auto konstatēs, ka vadu šķērsgriezums par mazu, uz paneļa latviski iedegsies -uzlāde nav iespējama.
Aizmugurējo durvju ārējais atvēršanas rokturis ar pirkstu nospieduma imitāciju, ja nu galīgi nav skaidrs kā to atvērt.
Vietas aizmugurē nav pārāk daudz, ja vadītāja augums ir ap 180 cm. Aizbraukt līdz Cēsīm ,domāju, aizmugurē sēdošajiem nebūs problēmu, bet tālāk -ne pārāk komfortabli.
Braukšanas režīmi divi- ar un bez rekuperācijas. Rekuperācijas režīmā, braucot pilsētā bremžu izmantošana manāmi samazinās.
Vadības pogu un slēdžu izvietojums saprotams un ērts, arī planšetes darbība problēmas nerada. Mūzikas skanējuma kvalitāte ļoti laba.
Kopumā dizaina risinājumi patika, tikai apšuves apdare ar audumu durvju rokturu vietā nav praktiska.
Bagāžnieks ir pietiekams, bet nav liels, tā galvenais mīnuss ir lielais padziļinājums, somā atrodas lādēšanas vadi.
Uk tālāk ko?