iAuto TESTS: "Audi RS6" cena ir no 121 000 EUR, bet var arī par 171 500 EUR (+ FOTO) 28

 

Māris Ozoliņš un Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Māris Ozoliņš, iAuto redaktors | 11.septembris 2020 19:02

Šonedēļ iAuto un tā lasītājam bija iespēja izbraukt ar 600 Zs jaudīgo varenauto Audi RS6! Jāsaka uzreiz, tas iet lopā un par to arī ir attiecīgi jāmaksā! Paātrinājums: 0 līdz 100 km/h ir 3,6 sekundes.

Jā, var nopirkt lietotu Audi par dažiem tūkstošiem eiro, sludinājumu portālā ZIP.lv ir Audi sludinājumi daudz, bet RS modifikācijas nav! Tad jāmeklē auto plašākos laukos, bet arī tad ir jāveic nopietna tehniskā pārbaude, jo ticiet man, šādus auto nepērk, lai mierīgi braukt no mājām uz darbu!

Latvijā un Lietuvā kopā ir jau nopirkti 9 jaunie Audi RS6.

Audi RS6 un RS4 Foto: iAuto.lv

Turklāt iAuto bija iespēja izbraukt ar pašu jaunāko modeli. Jaunās paaudzes RS6 Avant ir jaudīgāks un dinamiskāks par savu priekšteci. Tagad tas ir daļējais hibrīds ar 48V elektrosistēmu un starterģeneratoru. Astoņu cilindru motors attīsta 600 Zs un 800 Nm (agrāk 560 Zs un 700 Nm), kas pirmo simtu ļaus sasniegt 3,6 sekundēs. 200 km/h padosies pēc 8,4 sekundēm, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie atzīmes 250 km/h. Izvēloties Dynamic paketi maksimālā ātruma robeža tiek pacelta līdz 280 km/h, bet iegādājoties Dynamic Plus – līdz 305 km/h.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Kombinācijā ar V8 motoru strādā astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba un quattro pilnpiedziņa. Jau bāzes komplektā būs aktīvais aizmugures diferenciālis, piestūrējošie aizmugures riteņi un sportiski noregulēta pneimopiekare, kas nelielos ātrumos braucot var pacelt virsbūvi par 20 mm, bet sasniedzot vairāk par 120 km/h, samazina atstatumu līdz zemei par 10 mm. Par papildmaksu var iegādāties vēl smalkākās sistēmas, piemēram, Dynamic Ride Control amortizatorus vai quattro sport diferenciāli ar griezes momenta vektorizāciju.

Audi Drive Select piedāvā sešus braukšanas režīmus: automātisko, dinamisko, komforta, ekonomisko un divus individuālos -  RS1 un RS2. Pēdējie divi ļaus izvēlēties dzinēja un transmisijas pārvaldes, stūres pastiprinātāja, balstiekārtas, dinamisko visu riteņu stūrēšanas, quattro sporta diferenciāli un dzinēja skaņas iestatījumus.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Jaudīgais universāls atšķiras ar platāku šķērsbāzi, sportiska noformējuma aerodinamikas elementiem, lielākiem gaisa pievadiem un aizmugures difuzoru. Automašīna komplektēta ar 22 collu riteņu diskiem, diožu lukturiem (LED matricu ar lāzera gaismu – par papildmaksu), ventilējamiem sporta sēdekļiem, RS stila ciparu mērinstrumentiem un stūri.

Izpētēju skaņa, it kā, atturīga, bet nē, nezvēru var just, video:

Neraugoties uz izteikti sportisko raksturu, praktiskās īpašības nekur nepazudīs – kā jau universāls, tas var pārvadāt dažādu kravu savā bagāžniekā uzņemot 565-1680 litrus.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Degvielu palīdz ietaupīt gan daļējā hibrīda sistēma (MHEV) , gan cilindru atslēgšanas sistēma (COD), kas pie zema vai vidēja ātruma pie augstiem pārnesumiem atslēdz četrus no astoņiem cilindriem, apturot degvielas iesmidzināšanu. Savukārt MHEV atkarībā no izvēlētā režīma ļauj uzkrāt enerģiju, kad 55 – 160 km/h ātrumā braucot, tiek atlaists akseleratora pedālis vai līdz pat 40 sekundēm ripot ar izslēgtu motoru, ikdienas braukšanas apstākļos ļaujot ietaupīt līdz pat 0,8 litriem uz 100 km.

Par Audi RS6 Avant galvenajiem konkurentiem tiek uzskatīti Mercedes-AMG E 63 S (612 ZS) und BMW M5 Competition (625 Zs).

Māris Ozoliņš un Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

iAuto lasītāja Nomika iespaidi pēc brauciena!

Paldies iAuto un veiksmei par iespēju pusotru stundu pavadīt ar Audi RS6.

Iepriekš mana pieredze ar Audi ir bijusi ļoti minimāla, ar RS sērijas Audi šī tikšanās bija pirmā manā mūžā. Tas, kas mani pārsteidza, ka pat pie Dynamic režīma šis auto turpina būt komfortabls limuzīns, jo gaita ir cietāka kā Comfort režīmā, tomēr ne pavisam cieta. Latvijā koplietošanas ceļos visdrīzāk visus 600 ZS un 3,7 sek. 0-100 km/h nemaz nav iespējams pilnvērtīgi izmantot, citādi ļoti ātri var palikt uz ilgu laiku bez autovadītāja apliecības. Tomēr spēku un jaudu var sajust tāpat.

Ir man neliela pieredze nedēļas garumā ar Mercedes-Benz AMG C43. Tam ZS ir krietni mazāk, bet kārdinājums uz agresīvu braukšanu ar MB bija lielāks. RS6 vispār neizaicina uz agresiju. It kā brauc mierīgi, bet skat, ātrums jau krietni virs atļautā.

Līkumotos ceļos var labi izbaudīt pareizi projektētas piekares burvību – braukšana gluži kā kartingā. RS6 burtiski kā pielīmēts, nekādas izšūpošanas vai izslīdēšanas.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Pusotrā stundā diemžēl nebija iespējams apskatīt tuvāk aprīkojumu, lai par to pastāstītu sīkāk. Pieņemu, ka konkrētajam RS6, kas maksā 171,5 tūkst. EUR ir praktiski viss labākais, ko Audi šodien spēj piedāvāt.

Melnie griesti vairs nav nekāds jaunums, taču joprojām tā ir superīga lieta, kas dod vizuālu baudījumu, droši vien arī praktiskumu. Ātruma projekcija uz vējstikla arī nav nekas jauns. Pirmajās 30 sekundēs pat likās, ka projekcija mazliet traucē. Pēc tam pieradu un konstatēju, ka faktiski mērinstrumentu panelī (lasīt – displejā) vairs neskatījos. Tas nozīmē, ka ir ērti.

No iepriekš neredzētām “fīčām” man likās interesantās priekšējās Bang & Olufsen audio skandas. Iedarbinot auto, tās iznirst no priekšējā paneļa gluži kā Rolls Royse figūra no motora pārsega.

Otra lieta, ar ko iepriekš nebiju saskāries, ir gaismas režīma maiņa ar touchscreen funkciju nevis pogām vai slēdzi kā ierasts. Iespējams, tas Audi jau sen ieviests, arī lētākiem modeļiem. Bet man tas bija jaunums.

Ļoti patika zamšādas salona apdare. Tāds ir pat ātrumu pārslēgam - džoistikam. Un zamšādas stūre ir daudz patīkamāka kā ar parastu ādu apvilkta stūre.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Šis noteikti ir viens no retajiem t.s. sporta auto, ar kuru var gan braukt pa Biķernieku trasi, gan ar sievu uz operu, gan ar visu ģimeni un suni ceļojumā. Salonā vietas ir atliku likām. Aizmugurē pietiekami vietas trīs pieaugušiem pasažieriem. Vidējam pasažierim gan varētu nepatikt paaugstinātais tunelis grīdā. Bagāžas nodalījums ir ļoti ietilpīgs. Bet tas jau nav nekāds jaunums, kam ir bijusi saskare ar Audi Avant modeļiem.

Kopumā palika ļoti labs iespaids par šo auto, kam ir gan ļoti bagātīgs aprīkojums, salona apdare premium kvalitātē, superjaudīgs dzinējs, izcila piekare un kosmiska cena. Vismaz vidējam statistiskajam latvietim. Bet katrai precei ir savs pircējs. Ticu, ka tas, kurš iegādāsies šo auto, noteikti būs lepns par savu pirkumu un izbaudīs visu, ko tas spēj sagādāt.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Latvijā Audi RS6 Avant cena ir 121 700 eiro.

TEHNISKIE DATI:

  • Garums x Platums x Augstums (m): 5,00 x 1,95 x 1,46
  • Riteņu garenbāze (m): 2,93

  • Motors: V8-benzīns, 4,0 litri Biturbo
  • Jauda: 600 Zs pie 6000-6250 apgr./min.
  • Maks.griezes moments: 800 Nm pie 2050-4500 apgr.min.
  • Maks.ātrums: 250 (par piemaksu: 280 vai 305) km/h
  • Paātrinājums: 0 līdz 100 km/h: 3,6 sek. 
  • Vid.degv.patēriņš: 11,5 litri
  • CO2-emisijas: 263 g/km (Euro 6d-Temp)
  • Pašmasa / Kravnesība: 2150 kg /590 kg

  • Bagāžas nodalījums: 565 litri

PLUSI & MĪNUSI:

  • + Jauda, jauda un vēlreiz jauda! Ir
  • + Dizains, kas no pirmā skata izskatās pēc vienkārša universāļa, bet tad ievēro un novērtē katru niansi
  • + Mierīgi braucot 8 - 10 litru patēriņš, bet dinamiski no 13 līdz 20 litriem ir adekvāts un pat mazs patēriņš

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

  • + B&O skaņas sistēma par 6 873 EUR skan lieliski arī ļoti lielā skaļumā
  • - Volkswagen grupas MMI 3 displeju platforma, kurai ir maz modifikāciju, gribu redzēt tikai ātrumu arī instrumentu panelī. RS ekrāna adopcija bija labāka no vizualizācijām

Šis "Sporta" skats man patika vislabāk. Foto: iAuto.lv

  • - Nav vidējo patēriņu datu vidējā konsolē, tikai instrumentu panelī

Par cenu šinī gadījumā ir lieki diskutēt!

Arī Tu vari piedalīties iAuto testa braucienā, sāc diskutēt iAuto forumā - tas ir vecākais auto cienītāju forums Latvijā un tad pamanīsi piedāvājumu šeit>>>

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

 

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 un RS4 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 un RS4 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

 
28 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Dakteris 11.septembris 2020 23:19
17 1 Atbildēt

Varu iepriecinat- viencexperc patreiz ir sašpricēts un atpūšas. Noķērām vakar pie Biķernoeku trases. Tagad iziet EU apmaksāto VAG neieredzěšanas kursu. Ir novēroti arī pirmie panākumi - miegā sauc visus VW modeļus, arī tos kurus vairs neražo

Eh 11.septembris 2020 19:35
13 1 Atbildēt

Tūlīt būs klāt experc

ha-ha 11.septembris 2020 20:06
11 2 Atbildēt
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti