iAuto TESTS: "Audi RS6" cena ir no 121 000 EUR, bet var arī par 171 500 EUR (+ FOTO) 28

 

Māris Ozoliņš un Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Māris Ozoliņš, iAuto redaktors | 11.septembris 2020 19:02

Šonedēļ iAuto un tā lasītājam bija iespēja izbraukt ar 600 Zs jaudīgo varenauto Audi RS6! Jāsaka uzreiz, tas iet lopā un par to arī ir attiecīgi jāmaksā! Paātrinājums: 0 līdz 100 km/h ir 3,6 sekundes.

Jā, var nopirkt lietotu Audi par dažiem tūkstošiem eiro, sludinājumu portālā ZIP.lv ir Audi sludinājumi daudz, bet RS modifikācijas nav! Tad jāmeklē auto plašākos laukos, bet arī tad ir jāveic nopietna tehniskā pārbaude, jo ticiet man, šādus auto nepērk, lai mierīgi braukt no mājām uz darbu!

Latvijā un Lietuvā kopā ir jau nopirkti 9 jaunie Audi RS6.

Audi RS6 un RS4 Foto: iAuto.lv

Turklāt iAuto bija iespēja izbraukt ar pašu jaunāko modeli. Jaunās paaudzes RS6 Avant ir jaudīgāks un dinamiskāks par savu priekšteci. Tagad tas ir daļējais hibrīds ar 48V elektrosistēmu un starterģeneratoru. Astoņu cilindru motors attīsta 600 Zs un 800 Nm (agrāk 560 Zs un 700 Nm), kas pirmo simtu ļaus sasniegt 3,6 sekundēs. 200 km/h padosies pēc 8,4 sekundēm, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie atzīmes 250 km/h. Izvēloties Dynamic paketi maksimālā ātruma robeža tiek pacelta līdz 280 km/h, bet iegādājoties Dynamic Plus – līdz 305 km/h.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Kombinācijā ar V8 motoru strādā astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba un quattro pilnpiedziņa. Jau bāzes komplektā būs aktīvais aizmugures diferenciālis, piestūrējošie aizmugures riteņi un sportiski noregulēta pneimopiekare, kas nelielos ātrumos braucot var pacelt virsbūvi par 20 mm, bet sasniedzot vairāk par 120 km/h, samazina atstatumu līdz zemei par 10 mm. Par papildmaksu var iegādāties vēl smalkākās sistēmas, piemēram, Dynamic Ride Control amortizatorus vai quattro sport diferenciāli ar griezes momenta vektorizāciju.

Audi Drive Select piedāvā sešus braukšanas režīmus: automātisko, dinamisko, komforta, ekonomisko un divus individuālos -  RS1 un RS2. Pēdējie divi ļaus izvēlēties dzinēja un transmisijas pārvaldes, stūres pastiprinātāja, balstiekārtas, dinamisko visu riteņu stūrēšanas, quattro sporta diferenciāli un dzinēja skaņas iestatījumus.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Jaudīgais universāls atšķiras ar platāku šķērsbāzi, sportiska noformējuma aerodinamikas elementiem, lielākiem gaisa pievadiem un aizmugures difuzoru. Automašīna komplektēta ar 22 collu riteņu diskiem, diožu lukturiem (LED matricu ar lāzera gaismu – par papildmaksu), ventilējamiem sporta sēdekļiem, RS stila ciparu mērinstrumentiem un stūri.

Izpētēju skaņa, it kā, atturīga, bet nē, nezvēru var just, video:

Neraugoties uz izteikti sportisko raksturu, praktiskās īpašības nekur nepazudīs – kā jau universāls, tas var pārvadāt dažādu kravu savā bagāžniekā uzņemot 565-1680 litrus.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Degvielu palīdz ietaupīt gan daļējā hibrīda sistēma (MHEV) , gan cilindru atslēgšanas sistēma (COD), kas pie zema vai vidēja ātruma pie augstiem pārnesumiem atslēdz četrus no astoņiem cilindriem, apturot degvielas iesmidzināšanu. Savukārt MHEV atkarībā no izvēlētā režīma ļauj uzkrāt enerģiju, kad 55 – 160 km/h ātrumā braucot, tiek atlaists akseleratora pedālis vai līdz pat 40 sekundēm ripot ar izslēgtu motoru, ikdienas braukšanas apstākļos ļaujot ietaupīt līdz pat 0,8 litriem uz 100 km.

Par Audi RS6 Avant galvenajiem konkurentiem tiek uzskatīti Mercedes-AMG E 63 S (612 ZS) und BMW M5 Competition (625 Zs).

Māris Ozoliņš un Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

iAuto lasītāja Nomika iespaidi pēc brauciena!

Paldies iAuto un veiksmei par iespēju pusotru stundu pavadīt ar Audi RS6.

Iepriekš mana pieredze ar Audi ir bijusi ļoti minimāla, ar RS sērijas Audi šī tikšanās bija pirmā manā mūžā. Tas, kas mani pārsteidza, ka pat pie Dynamic režīma šis auto turpina būt komfortabls limuzīns, jo gaita ir cietāka kā Comfort režīmā, tomēr ne pavisam cieta. Latvijā koplietošanas ceļos visdrīzāk visus 600 ZS un 3,7 sek. 0-100 km/h nemaz nav iespējams pilnvērtīgi izmantot, citādi ļoti ātri var palikt uz ilgu laiku bez autovadītāja apliecības. Tomēr spēku un jaudu var sajust tāpat.

Ir man neliela pieredze nedēļas garumā ar Mercedes-Benz AMG C43. Tam ZS ir krietni mazāk, bet kārdinājums uz agresīvu braukšanu ar MB bija lielāks. RS6 vispār neizaicina uz agresiju. It kā brauc mierīgi, bet skat, ātrums jau krietni virs atļautā.

Līkumotos ceļos var labi izbaudīt pareizi projektētas piekares burvību – braukšana gluži kā kartingā. RS6 burtiski kā pielīmēts, nekādas izšūpošanas vai izslīdēšanas.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Pusotrā stundā diemžēl nebija iespējams apskatīt tuvāk aprīkojumu, lai par to pastāstītu sīkāk. Pieņemu, ka konkrētajam RS6, kas maksā 171,5 tūkst. EUR ir praktiski viss labākais, ko Audi šodien spēj piedāvāt.

Melnie griesti vairs nav nekāds jaunums, taču joprojām tā ir superīga lieta, kas dod vizuālu baudījumu, droši vien arī praktiskumu. Ātruma projekcija uz vējstikla arī nav nekas jauns. Pirmajās 30 sekundēs pat likās, ka projekcija mazliet traucē. Pēc tam pieradu un konstatēju, ka faktiski mērinstrumentu panelī (lasīt – displejā) vairs neskatījos. Tas nozīmē, ka ir ērti.

No iepriekš neredzētām “fīčām” man likās interesantās priekšējās Bang & Olufsen audio skandas. Iedarbinot auto, tās iznirst no priekšējā paneļa gluži kā Rolls Royse figūra no motora pārsega.

Otra lieta, ar ko iepriekš nebiju saskāries, ir gaismas režīma maiņa ar touchscreen funkciju nevis pogām vai slēdzi kā ierasts. Iespējams, tas Audi jau sen ieviests, arī lētākiem modeļiem. Bet man tas bija jaunums.

Ļoti patika zamšādas salona apdare. Tāds ir pat ātrumu pārslēgam - džoistikam. Un zamšādas stūre ir daudz patīkamāka kā ar parastu ādu apvilkta stūre.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Šis noteikti ir viens no retajiem t.s. sporta auto, ar kuru var gan braukt pa Biķernieku trasi, gan ar sievu uz operu, gan ar visu ģimeni un suni ceļojumā. Salonā vietas ir atliku likām. Aizmugurē pietiekami vietas trīs pieaugušiem pasažieriem. Vidējam pasažierim gan varētu nepatikt paaugstinātais tunelis grīdā. Bagāžas nodalījums ir ļoti ietilpīgs. Bet tas jau nav nekāds jaunums, kam ir bijusi saskare ar Audi Avant modeļiem.

Kopumā palika ļoti labs iespaids par šo auto, kam ir gan ļoti bagātīgs aprīkojums, salona apdare premium kvalitātē, superjaudīgs dzinējs, izcila piekare un kosmiska cena. Vismaz vidējam statistiskajam latvietim. Bet katrai precei ir savs pircējs. Ticu, ka tas, kurš iegādāsies šo auto, noteikti būs lepns par savu pirkumu un izbaudīs visu, ko tas spēj sagādāt.

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Latvijā Audi RS6 Avant cena ir 121 700 eiro.

TEHNISKIE DATI:

  • Garums x Platums x Augstums (m): 5,00 x 1,95 x 1,46
  • Riteņu garenbāze (m): 2,93

  • Motors: V8-benzīns, 4,0 litri Biturbo
  • Jauda: 600 Zs pie 6000-6250 apgr./min.
  • Maks.griezes moments: 800 Nm pie 2050-4500 apgr.min.
  • Maks.ātrums: 250 (par piemaksu: 280 vai 305) km/h
  • Paātrinājums: 0 līdz 100 km/h: 3,6 sek. 
  • Vid.degv.patēriņš: 11,5 litri
  • CO2-emisijas: 263 g/km (Euro 6d-Temp)
  • Pašmasa / Kravnesība: 2150 kg /590 kg

  • Bagāžas nodalījums: 565 litri

PLUSI & MĪNUSI:

  • + Jauda, jauda un vēlreiz jauda! Ir
  • + Dizains, kas no pirmā skata izskatās pēc vienkārša universāļa, bet tad ievēro un novērtē katru niansi
  • + Mierīgi braucot 8 - 10 litru patēriņš, bet dinamiski no 13 līdz 20 litriem ir adekvāts un pat mazs patēriņš

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

  • + B&O skaņas sistēma par 6 873 EUR skan lieliski arī ļoti lielā skaļumā
  • - Volkswagen grupas MMI 3 displeju platforma, kurai ir maz modifikāciju, gribu redzēt tikai ātrumu arī instrumentu panelī. RS ekrāna adopcija bija labāka no vizualizācijām

Šis "Sporta" skats man patika vislabāk. Foto: iAuto.lv

  • - Nav vidējo patēriņu datu vidējā konsolē, tikai instrumentu panelī

Par cenu šinī gadījumā ir lieki diskutēt!

Arī Tu vari piedalīties iAuto testa braucienā, sāc diskutēt iAuto forumā - tas ir vecākais auto cienītāju forums Latvijā un tad pamanīsi piedāvājumu šeit>>>

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

 

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 un RS4 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 un RS4 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

Audi RS6 2020 Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
Eh 11.septembris 2020 19:35
13 1 Atbildēt

Tūlīt būs klāt experc

iAuto 11.septembris 2020 19:57
10 2 Atbildēt

Njā

ha-ha 11.septembris 2020 20:06
11 2 Atbildēt
iAuto 11.septembris 2020 20:16
10 0 Atbildēt

Tā ir mega ziņa un džeki aizbēga... Šis ir interesants raksts arī ar to, ka ir visu laiku lasītākais iAuto raksts!

Viesmīlība 11.septembris 2020 21:09
4 1 Atbildēt

Aizej paprasi savam brālim no RTU sētnieku brigādes par Audi laboratoriju!!! Tur esot globālais intelekts auto nozares!!

1974 11.septembris 2020 22:01
4 1 Atbildēt

Labākais motors no šīs līgas. RS7 arī derēs.

Dakteris 11.septembris 2020 23:19
17 1 Atbildēt

Varu iepriecinat- viencexperc patreiz ir sašpricēts un atpūšas. Noķērām vakar pie Biķernoeku trases. Tagad iziet EU apmaksāto VAG neieredzěšanas kursu. Ir novēroti arī pirmie panākumi - miegā sauc visus VW modeļus, arī tos kurus vairs neražo

650 12.septembris 2020 1:30
8 0 Atbildēt

Šim kuzova dizainam principā nākamgad būs jau 10g.Mainās tikai apkārums,aprīkojums un ierīkojums.Tādu nav kauns lietot arī ar mazākiem riteņiem un jebkuru citu motoru.

Bils 12.septembris 2020 6:38
3 1 Atbildēt

Paldies par rakstu!|

"bet dinamiski no 13 līdz 20 litriem ir adekvāts un pat mazs patēriņš"

Var dabūt virs 20/l ja brauc testēt vai pirmās dienas, pēc pirkuma...

ro 12.septembris 2020 10:24
3 2 Atbildēt

Labs, rs un s versijās viens no skaistākajiem universāļiem..bodykit vispār bomba..par patēriņu- tad tas tiešām ir noziedzīgi zems priekš šī auto..

Volx 12.septembris 2020 15:08
3 6 Atbildēt

Izpurgājuši autiņa priekšu. Priekš kam tās lielās kabatas un neadekvātā reste?Lkm lai tas kabatās sniegs, dubļi krātos un reste lielākā lai akmentiņi brīvāk varētu dauzīt radiatorus.

viencexperc 12.septembris 2020 16:09
8 11 Atbildēt

Sarkanu patecinājāt? Tagad uzrakstīšu ciparus.

2018.gadā RS tika pārdots tikai viens modelis - RS6, 2019.gadā neviens RS ( ieskaitot RS4) pārdots netika.

2020.gadā arī stāv 0 ( nulle).

šis auto ir pielīdzināms konceptam - neeksistējošam auto. Tas ir tas pats, kas fanot un tecināt sarkanu par šitādu mersedesu.

driving.ca/mercedes-benz...nomous-bio-car

Starpības nav nekāds. Nē, laikam ir. Šādu mersedesu kāds pirks, bet nopirkt parast tūnētu audi a6 par 170 000... var tikai strādnieks savās fantāzijās.

viencexperc 12.septembris 2020 16:18
6 9 Atbildēt

Tiem, kas nesaprata, paskaidrošu:

Šis A6 tika radīts reklāmas nolūkos. Tagad viņu vadās pa zoodārziem un rādīs pērtiķiem - tehnoloģisku "brīnumu.

Vienīgais, ko gribās ar šo auto - ir pabraukt, jo izskats ne ar ko neatšķiras pie lielveikala supernetto stāvvietā izliktiem 56 citiem audī. Bet komunistiem jau patīk - paskatīties. Jo pirkšanas dati parāda, cik pa tiešam tāds sūds ir vajadzīgs.

Maris 12.septembris 2020 21:56
9 2 Atbildēt

Performance produkti veicina autoražotāja pozīcijas tirgū un pārdošanas rādītājus Protams, ka RS veicina arī citu Audi modeļu tirdzniecību. Kas tas par noslēpumu?

S 14.septembris 2020 10:55
3 2 Atbildēt

Nu es saprotu tavu amerikānisko strādnieka domāšanu, labāk ir pirkt mustangu, kurš neturās uz cela un kuram salona kvalitāte atpaliek no case traktoriem, sliktas bremzes un viss parējais kas tajam sūdam nāk komplektā. Saprotu, ka esi čigāns un tev svarīgākais ir ko citi par tevi domās. Tikai nesaprotu vienu, tādu mustangu ir 100x vairāk nekā a6, tad ar ko tu tur gribi izcelties, asv katrs otrais vecais impotentais krabis pērk mustangu, vai tamlīdzīgu sūdu, un tad kā nu kurš tur izdzīvo, lielākā daļa mustangu protams tiek izšķaidīti pret koku, vai cilvēku pūli, kādā car mētā.

Frontera 8.oktobris 2020 19:45
0 0 Atbildēt

nu un??Impotents,bet ar Mustangu.Ar kādu tramvaju tu pārvietojies,11 vai 5 ??

Meeris 13.septembris 2020 21:40
5 6 Atbildēt

citējot powera zelta fondu;

"Audi- kolhoznieku premiums"

qwerty 25.septembris 2020 10:11
5 0 Atbildēt

No ko var dirst (melot) visu laiku.

No Audi izplatītāja Baltijā "Moller Baltic Import Latvijā un Lietuvā šogad jau pieņēmis vairāk nekā 20 RS modeļu pasūtījumus, kas ir lielākais RS modeļu īpatsvars pēdējo gadu laikā."

Un tas ir tikai BALTIJĀ ...

650 12.septembris 2020 19:57
7 1 Atbildēt

Žēl, cien. xperc-s vnk nav braucis ar tāda veida auto.Tā rūkoņa gan ilgāk par ziņkāres vadītajām pirmajām 10min ir diezgan grūti paciešama.Bet citādi, kaut vai būdams ar 2x mazāk zs, tas vienalga pazemo aptuveni 90% iespējamo oppoentu.Pat bez visa s un rs tas itin mierīgi iet pēc pedometra uz 266 un pat dīizelim ir tikpat tīra truba kā šim te apskatītajam.Tas nav kāds ekoplastmasas smārdu izdalošs kija, konzervbundžas kamrijs vai lehus new uX urōds pa 48k.Pat būdams 5g vecs,vadītāja ērtību,kloķu izvietojuma un vadības viegluma ziņā tas ir pārspējams vienīgi ar šodienas androīd auto un (varbūt) ar ātrumkloķa izskatu.Ja pirmais nopircējs nav bijis kapeikjājējs un/vai galīgs lohs, tad cits viss tur ir.Tāpēc viņš ir un būs lietota auto lieliska alternatīva visiem tur "jaunajiem" hlamiem vismaz līdz 35k cenas segmentā.Savukārt loh/opponenti nespēj tam noticēt,viņi vēlas tapt pazemoti vēl un vēl un pie katras iespējas.Tādēļ piem varētu būt zināmas grūtības godīgi pabraukt vēlās stundās tukšā pilsētā.Bet nu ok, ko tur runāt, ja nav par Ko.

SOS 13.septembris 2020 13:30
7 8 Atbildēt

Ja tu braucot jūties piesmiets un pazemots, tev noteikti var palīdzēt speciālists. Normāli būtu, ka auto un braukšanu tu uztvertu kā pārvietošanos, nevis veidu kā kompensēt sevu niecīgo ego.

650 13.septembris 2020 19:02
6 2 Atbildēt

Tev 'šeit ir dota iespēja izteikties par tēmu.Bet šos te nodrāztos lohtekstus vari mierīgi paturēt pie sevis.Labāk ieraksties forumā ar normālu lietotājvārdu un pārādi te savu "atjautību" ikdienā, paskatīsimies cik tev "garš" izrādīsies.

Sip 13.septembris 2020 22:07
6 1 Atbildēt

Ja ir iespējas/nauda un gribēšana kādēļ nepārvietoties patīkami?

msh 13.septembris 2020 14:10
0 0 Atbildēt

Melni griesti tiešām nav nekas jauns - tumšas alas cienītājiem VAG šādu apšaubāmu ekstru piedāvā jau sen; jau mk2 golfam tāda lieta, gan diezgan reti, pastāvēja; pazīstams čalis kādu laiciņu atpakaļ tādus sagādāja savam C6.

13.septembris 2020 17:54
1 1 Atbildēt

VAG jau savulaik visu izgudroja un īstenoja - elektronisko paneli, pilnpiedziņu hečbekā, melno jumtu, balto bamperi, kompaktu V6 motoru, kabrioletu, kupeju, vagonu un rūtainos beņķus. Ja esat izgudrojuši ko jaunu, jūs esat atkārtojuši VAG veikumu. Āmen.

650 13.septembris 2020 22:39
4 1 Atbildēt

Melnie griesti rada mierīgumu un izliekas itin mājīgi.Nav viņi neko ne tīri melni, un nav arī akvārija efekta,kā tas mēdz būt gaišiem saloniem.Pat piekasīgām sievietēm tie patīk.Savukārt, lohzamšalkantaras sēdekļos ir krietni ērtāk sēdēt, nekā jorzāt pa slīdošu loh/ādu.Kur nu vēl, ja kādu truli mellu, kas savā vairumā rada nospiedošu iespaidu un liekas kā ar zābaksmēru nospeķots.

Slinkais 25.septembris 2020 23:28
1 1 Atbildēt

šitāds čungurs par itin parasu unīti... nu nez. par šadu ciparu ir foršaki auto ar kuriem pagarinās krāns. sākot no dusmīgajiem amerikāņiem veidzot ar itāliju

Frontera 8.oktobris 2020 19:43
0 0 Atbildēt

Njā..un KAS tādu var atļauties??

eidis 16.oktobris 2020 21:47
0 0 Atbildēt

un priekškam? Kolekcijai neder - nav mazsērijas modelis, uz Lambo, kas ir lētāks, vairāk zaķu atskatās....

Manuprāt šāda cena ir vnk nobraineris

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 

Bricis: Bīstamība uz ceļiem saglabāsies līdz otrdienas rītam (+ VIDEO) 3

Bīstamība saglabājas ne tikai šodien, bet vēl līdz rītdienas rītam. Rīt pēcpusdienā temperatūra visā Latvijā pakāpsies virs nulles, ilgstošie nokrišņi beigsies, intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja LTV laika ziņu redaktors Toms Bricis. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti