Ikgadējā ietekmīgāko zīmolu apbalvošanas ceremonijā Baltic Brand Forum tika paziņoti Baltijas spožākie un mīlētākie zīmoli, kurā Neste saņēma Brand Capital pētījuma apbalvojumu kā ceturtais Zaļākais zīmols Baltijā. Turklāt Neste tika atzīts par visstraujāk augošo zīmolu Latvijā.
Šogad Brand Capital pētījumā Neste ir piedzīvojusi ievērojamu izaugsmi, ierindojoties 4. vietā starp zaļākajiem zīmoliem Baltijā, salīdzinot ar 12. vietu 2023. gadā. Kāpums par astoņām vietām atspoguļo Neste apņēmību un realizētās ilgtspējas iniciatīvas. Tāpat tiek novērtēti arī tādi risinājumi kā Neste atjaunojamā dīzeļdegviela un elektroauto uzlādes stacijas, ar kuru palīdzību tiek samazinātas siltumnīcefekta gāzu emisijas. Vairāku gadu garumā Neste turpina informēt un izglītot patērētājus par Baltijas jūras tīrību, kā arī ir iesaistījusies Baltijas jūras attīrīšanas projektā. Piemēram, jau otro gadu pēc kārtas no Baltijas jūras ar Neste atbalstu tika izvilkti spoku tīkli, tādā veidā veicinot bioloģiskās daudzveidības aizsardzību.
“Šis augstais apbalvojums ir nozīmīgs apliecinājums Neste mērķtiecīgajai darbībai ilgtspējas jomā un patērētāju uzticībai mūsu produktiem. Mēs esam gandarīti par savu izaugsmi, tāpēc turpināsim attīstīt ilgtspējīgus risinājumus, kas palīdzēs samazināt CO2 emisijas un veicinās apkārtējās vides aizsardzību. Atjaunojamā dīzeļdegviela un mūsu iesaiste vides tīrīšanas iniciatīvās, piemēram, spoku tīklu izvilkšanā no Baltijas jūras, ir tikai daļa no mūsu ilgtermiņa stratēģijas. Paldies mūsu komandai, klientiem un sadarbības partneriem, kuri mūs atbalsta un motivē turpināt virzīties uz ilgtspējīgāku nākotni,” stāsta SIA Neste Latvija valdes priekšsēdētājs Armands Beiziķis.
Pētījums Brand Capital tiek veikts jau 20 gadus, un šogad to īstenoja vadošais tirgus izpētes uzņēmums Norstat. Tajā piedalījās vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri sniedza atbildes uz gandrīz 300 jautājumiem par savu dzīvesstilu un attieksmi. Pētījuma rezultāti ļauj apkopot patērētāju viedokļus par aptuveni 600 zīmoliem Baltijā.
Jā.