Veelreiz par 9-5 3,0 Tid

epa Reģ.: 08.02.2006

Redzeeju ka teema jau ir bijusi forumaa.

Gribeetu viedokli no saabista kura iipashumaa ir bijis shaads aparaats...

Tikai luuzdu shoreiz iztiksim bez tukshas d......

Bushu pateiciigs par izsmeljoshu info, sevishkji man interesee dzineejs(izcelsme, resurss utt.)

Tencinu.

 
1 2 3
endr4 Reģ.: 31.05.2004
0 0 Atbildēt

Pats runaaju par sho teemu ar Didzi E&S.. vinji ir paardevushi vienu. dzineejs ljoti labs, jaudiigs, kluss, bet ljoti ljoti neuzticams un problemaatisks. tapeec ar to dzineeju tikai 2 vai 3 gadus razhoja..

tam vieniigajam ko paardeva 2x garantijas laikaa nomainija lielaako dalju svariigo mezglu (sprauslas, suuknjus, kompjus) un beigaas visu dzineeju no Zviedrijas sanjeema un ielika jaunu. tagad braucot un neesot krenjkju. ja tu tieshaam zini ka vinjam ir noveersti visi tie tripperi kas tam dzineejam bija, tad varot itkaa njemt jo kaa taads vinjsh ir labs, bet ja tur nau nomainiits viss ko var nomainiit tad tu buusi tas kas to dariis, a nu jau vairs ne pa garantiju!

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

apmeram to pashu dzirdeju par sho motoru. labak nemt 9-5 ar 2.2TiD. ja nepietiek jauda, griezes moments to var pie E&S uzcelt.

man pietiek ar jau standarta versiju un nesudzos. ari apkalposhana shis nav dargs.

uculs Reģ.: 14.10.2002
0 0 Atbildēt

Labs aparāts, radinieks nobrauca gadu un bija starā, izņemot E&S servisu šī dzinēja sakarā.

Gasjs Reģ.: 21.10.2002
0 0 Atbildēt

Vai šis ir tas pats bīdelis, kurš sastopams arī Opel Vectra un Signum?

voice Reģ.: 10.05.2006
0 0 Atbildēt

epa rakstīja: Redzeeju ka teema jau ir bijusi forumaa.

Gribeetu viedokli no saabista kura iipashumaa ir bijis shaads aparaats...

Tikai luuzdu shoreiz iztiksim bez tukshas d......

Bushu pateiciigs par izsmeljoshu info, sevishkji man interesee dzineejs(izcelsme, resurss utt.)

Tencinu.

Nu tā. Pirms 4 mēnešiem pats taisījos ielikt šadu sos ziņu, bet sapratu, ka tā būs saucēja balss tuksnesī (kaut gan Alfa Motors pārdevējs, kreklu plēsdams, zvērēja, ka šie vien esot kādus 20 pārdevuši). Tomēr izšķīros par pirkšanu, jo mašīnu vajadzēja ātri, bet tobrīd pieejamie benzīna universāļi (saabi), mani neapmierināja (cenas, komplektācijas utt). Visvairāk reālu info dabūju šite - www.saabscene.co.uk , jo viņiem tas 3.0 TiD ir samērā iecienīts.

Dzinējs oriģināli ir Isuzu, ap kuru padarbojušies Trollhatanas inženieri. 177 zs. Manējais ir 2001.gada rudens, tjipa viens no pirmajiem, jo oficiāli modeļa gads ir 2002. Tehnisko infu meklē tai linkā, savukārt no jūzera viedokļa, priekš gariem ārpilsētas gabaliem ideāls. SID uzrāda 6.3 (cruise) - 7.1. Pilsētā zem 11 nepalien, taču šis auto praktiski netiek izmantots, lai stumdītos pa rīgu. Cēliens labs, nekādas turbobedres tjipa nav. 3 mēnešos (piesitu pie koka 3x) neesmu vēl piefiksējis kādus dzinēja gļukus. Visai negribīgi man tomēr nācās secināt, ka siltā laikā viņam vislabāk patīk Statoila D fortis. Februāra mīnusos leca bez problēmām.

Viss pārējais - kā jau 9-5 saabam, tas nozīmē, lieliski. Nedaudz besī kasešnieka klātbūtne un cd nespēja lasīt mp3.

Ā, un vēl - 3.0 TiD ir pieejams tikai ar manuālo kārbu, vairums ir Vector komplektācijā, kas nozīmē papildu $$$ par ādu, 17 diskiem un vēl citām smalkām, bet ne pirmās nepieciešamības figņām.

Konkretizējot, mans viedoklis par šo auto ir visnotaļ pozitīvs.

Sorree par tehniskās informācijas skopumu, bet tā nav mana stiprākā puse.

voice Reģ.: 10.05.2006
0 0 Atbildēt

saabistiem:

vai atbilst patiesībai informācija, ka ne E&S, ne Alfā nav dīzeļu speciālista?

mixeris2 Reģ.: 30.12.2003
0 0 Atbildēt

to Voice: Taa isti nevareetu teikt

Bet padomaa pats Diizelis saabam paraadijaas tikai 1998 gadaa (ja nemaldos) kopaa ar 9-3 razhoshanas uzsaakshanu.

Un neviens no dizneejiem nav SAABa

2.2 TId Opel

3.0 Isuzu

un jaunais 1.9 Fiat

Bet nu man ar manu 2.2 nav bijushas probleemas, taadeelj pats par saab servisu un diizelju attiecibaam nenjemos spriest

snow Reģ.: 03.05.2002
0 0 Atbildēt

3.0 neizvelejos jo bija loti gruti tadu atrast ar automatu.

panemu 2.2TiD Vector komplektacija ar navigaciju un esmu stara it sevishki braucot arzemes kur navigacija ir vienkarshi super.

leju ieksha biodizeli un nav probz.vismaz pagaidam.

epa Reģ.: 08.02.2006
0 0 Atbildēt

Tencinu saabisti, specially voice

Arii es pirms jautaaju Jums biju devies laimes mekleejumos uz E&S, vinju atbilde bija (nepateikshu gan preciizi dzjeka vaardu) - esam paardevushi 3, diviem no tiem bija nopietnas probleemas...

Liidz shim esmu saskaries ar SAAB 900 2,3 un 9-3 2,0t, pats braucu ar a6(c4) 2,5TDI ar sarkano I. Tad nu esmu noleemis pieveersties 9-5, par pashu mashiinu shaubu man nav, jo tehniskie raadiitaaji ir paarliecinoshi, radaas jautaajums par motoru (principaa esmu diizelju piekriteejs, jo sanaak diezgan pabraukaat), 3,0 likaas saistoshs. Arii ss atradaas pievilciigs '01 gada beigu Vector no Beljgijas ar 185k noskreejienu pa 12 eerikiem... Augstaak mineetais mani sabremzeeja un nu Vectors aizbruaca

Jaakjer naakamais

Yukki Reģ.: 03.10.2001
0 0 Atbildēt

Es pazīstu vienu SAAB 3,0 šķiet no 2002.gada tīzeļa lietotāju, kam nav nekādu problēmu, brauc jau 2 gadus un pat man šķita, ka cēliens tam auto ir labs!

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

Sveiki visi SAAB 3.0 Tid un 2.2 Tid lietotāji.Palīdziet izšķirties ar kādu motoru aprīkotu lai es sev izvēlos 9-5 wagonu? Palasiju šajā topikā ievietoto informācijuun tā īsti nevaru nosvērties kādam pa labu.It kā gribas spēcīgu autiņu, tai pašā laikā arī drošu.Kas tie īsti ir par kvēpu filtriem tam isuzu dīzelim,cik maksā,cik liels chakars tos tīrīt vai mainīt(ta kā netīras rokas nebaida un instrumenti ir pašam)?Vispār jau esmu Biodīzeļa fans, varbūt tad nekādi kvēpi nemaz neveidojas?

Iepriekš paldies!!!

the666thpope Reģ.: 16.03.2006
0 0 Atbildēt

Daniliano rakstīja: Sveiki visi SAAB 3.0 Tid un 2.2 Tid lietotāji.Palīdziet izšķirties ar kādu motoru aprīkotu lai es sev izvēlos 9-5 wagonu? Palasiju šajā topikā ievietoto informācijuun tā īsti nevaru nosvērties kādam pa labu.It kā gribas spēcīgu autiņu, tai pašā laikā arī drošu.Kas tie īsti ir par kvēpu filtriem tam isuzu dīzelim,cik maksā,cik liels chakars tos tīrīt vai mainīt(ta kā netīras rokas nebaida un instrumenti ir pašam)?Vispār jau esmu Biodīzeļa fans, varbūt tad nekādi kvēpi nemaz neveidojas?

Iepriekš paldies!!!

Kvēpu filtrs ir jāmaina... un tas ne tuvu nav lēts prieks...

2.2 TiD iekš 9-5 varētu būt gauss... nezinu - neesmu ar tādu 9-5 braucis... Man viens no Saab spechukiem ieteica no 3.0TiD izvairīties ("ja gribi problēmas, nopērc 3.0 TiD")... Iekš 9-3 2.2TiD ir O.K. (no 2001.g. ar 125 zs)... ja gribi spēcīgu Saabu, ņem 2.3T parasto vai 2.3T Aero...

P.S. Savam 2.2TiD divas reizes nācās remontēt turbīnu... bet tur bija vainīga tā blīve starp sēdēkļiem un stūri

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Nu jau kadu laiku braucu ar 3.0 TiD un esmu loti apmierinats. Attieciba uz problemam esmu dzirdejis daudz ko. Ieskaitot to, ka E&S "specialisti" patiesiba nezin, ka so motoru apkopt. Tadel ari ir daudz problemas. Un kas ir laikam pats galvenais - vins ir izteikts zemapgriezienu motors - ja brauksi, ka macija autoskola, parsledzoties pie 3500 RPM, tad visticamak tur ari atradisi problemas. Man ikdiena praktiski nesanak pacelt apgriezienus virs 2000. Iespejams, ka tas ari ir celonis ieprieks pieminetajam devielas paterinam - 11 litrus pilseta es neesmu spejis sasniegt. Videji man sanak 8-8,5, braucot ~80% pa pilsetu. Sosejas rekords - 5,6 - velu vakara uz ventspils sosejas, iebraucot riga lidz centram. Un kompis rekina paterinu precizi - sakuma rupigi salidzinaju ar baka ielietajiem litriem.

Kopuma jasaka ka si ir masina baudamai dinamiskai brauksanai. Ja gribas asakas izjutas, nem labak 2.3T vai Aero un nemoki dizeli

Vel, nezinu vai visiem 3.0, bet manam auto ir Aero bremzes, kas nozime, ka nakas ari ziema braukt ar R16 riepam, jo mazakus diskus nav iespejams uzlikt.

Reģ.: 19.05.2024
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Un kas ir laikam pats galvenais - vins ir izteikts zemapgriezienu motors - ja brauksi, ka macija autoskola, parsledzoties pie 3500 RPM, tad visticamak tur ari atradisi problemas. Man ikdiena praktiski nesanak pacelt apgriezienus virs 2000.

Kāpēc jāpērk auto, kuram visu laiku jāblenž tahometrā un no kaut kā jābaidās? Jebkurai mašīnai ir apgriezienu ierobežotājs un nav normāli, ka vadītājam jālūr tahometrā, baidoties uzgriezt dzinēju līdz 3500 apgriezieniem, kas nebūt nav katastrofāli.

Kaut ko tev būs sapūderējuši.

the666thpope Reģ.: 16.03.2006
0 0 Atbildēt

To: Seene

Protams, jāņem vērā, ka mums te to 3.0TiD ir gaužām maz, lai būtu vērā ņemama statistika apkopojama...

Tie gaužām neveiksmīgie 3.0TiD eksemplāri tiešām varbūt arī ir tikai daži izņēmuma gadījumi...

Bet par bremžu diskiem - 3.0TiD standartā visiem nāk tāda paša diametra bremžu diski kā Aero...

P.S. Kurā autoskolā māca, ka jāpārslēdzās ir pie 3500 rpm?

Par 2.2TiD man Vikingā teica, ka viņu griežot augstos apgriezienos (kas šim dīzelim droši vien ir virs 3000 rpm, ja jau sarkanais sākas pie 4500 rpm) tas vienkārši vairāk ēd eļļu... un viss... Protams, ar turbomotoru nedrīkst zāģēt kāmēr tas ir auksts...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Dekster, nekur nav jablenz un ne no ka nav jabaidas. Ja patik jonojosi motori ir jaizvelas cits auto. Protams ari sim motoram ir apgriezienu ierobezotajs un islaicigi paatrinajumi ir normali, bet normali darba apgriezieni ir 1000-2000 robezas, kas drosi vien netehniskam cilvekam var likties tikpat "divaini", ka rotormotora 13000. Un lidz ar to regulara brauksana "tradicionalajos" apgriezienos ir vienkarsi motora mocisana, dezinot ellu un degvielu.

the666thpope - to maca piemeram Vanags. Un ta jau ari ir patiesiba, ja runajam par vidusmera bezinniekiem un blondinem, kas motora apgriezienus spej vertet tikai pec tahometra. Un tadel ari motors ir komerciali neveiksmigs, jo musdienas arvien vairak autovaditaju tehniskas zinasanas aprobezojas ar servisa adreses iegaumesanu.

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Nu jau kadu laiku braucu ar 3.0 TiD un esmu loti apmierinats. Attieciba uz problemam esmu dzirdejis daudz ko. Ieskaitot to, ka E&S "specialisti" patiesiba nezin, ka so motoru apkopt. Tadel ari ir daudz problemas. Un kas ir laikam pats galvenais - vins ir izteikts zemapgriezienu motors - ja brauksi, ka macija autoskola, parsledzoties pie 3500 RPM, tad visticamak tur ari atradisi problemas. Man ikdiena praktiski nesanak pacelt apgriezienus virs 2000. Iespejams, ka tas ari ir celonis ieprieks pieminetajam devielas paterinam - 11 litrus pilseta es neesmu spejis sasniegt. Videji man sanak 8-8,5, braucot ~80% pa pilsetu. Sosejas rekords - 5,6 - velu vakara uz ventspils sosejas, iebraucot riga lidz centram. Un kompis rekina paterinu precizi - sakuma rupigi salidzinaju ar baka ielietajiem litriem.

Kopuma jasaka ka si ir masina baudamai dinamiskai brauksanai. Ja gribas asakas izjutas, nem labak 2.3T vai Aero un nemoki dizeli

Vel, nezinu vai visiem 3.0, bet manam auto ir Aero bremzes, kas nozime, ka nakas ari ziema braukt ar R16 riepam, jo mazakus diskus nav iespejams uzlikt.

Ko lai dara ka patīk(kaut kā veicas ar tiem kārtībsargiem)man paskriet tā uz kādi 130-140.Kādi tad būs cipari uz tahometra.Un ko darīt man ja sanāk tikt uz kāda rietumeiropas bāņa?

Es te negribu kašķēties, vienkārši jātiek skaidrībā tagad, nevis uz pacēlāja servisā-ko man labāk piemērots.

Varbūt ņemt 2.2, tā teikt nočipot(lai gan pagaidām maz ko no tā saprotu) un mīt kamēr bultiņa atduras?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Daniliano rakstīja:

Ko lai dara ka patīk(kaut kā veicas ar tiem kārtībsargiem)man paskriet tā uz kādi 130-140.Kādi tad būs cipari uz tahometra.Un ko darīt man ja sanāk tikt uz kāda rietumeiropas bāņa?

Es te negribu kašķēties, vienkārši jātiek skaidrībā tagad, nevis uz pacēlāja servisā-ko man labāk piemērots.

Varbūt ņemt 2.2, tā teikt nočipot(lai gan pagaidām maz ko no tā saprotu) un mīt kamēr bultiņa atduras?

A neko nevajag darit. Iesledz kruizkontroli un baudi. 100km/h = ~2000RPM Un pa bani ari var drosi braukt, vienmeriga slodze dizeliem patik, tikai nevajag strauji pec gara gabala noslapet - labak iebrauksanu kada tankstelle vai kur citur izstiep kadu 5 min garuma, lai turbina paspej atdzist (stavet ar ieslegtu tur parasti nedrikst). Nevelama ir tikai strauja apgriezienu maina, kas sanak, ja megina ieskrienoties katrreiz lidz galam aizgriezt.

Daniliano Reģ.: 26.08.2005
0 0 Atbildēt

Tad jau sanāk ka tāds autiņš mani varētu vest pie prāta(pa to skriešanu domāju).Bet tomēr kam negadās.Izskatās , ka man labāk derēs 2,2 D-sanāk ka iecietīgāks pret to blīvi kas starp stūri un sēdekli.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Daniliano rakstīja: Tad jau sanāk ka tāds autiņš mani varētu vest pie prāta(pa to skriešanu domāju).Bet tomēr kam negadās.Izskatās , ka man labāk derēs 2,2 D-sanāk ka iecietīgāks pret to blīvi kas starp stūri un sēdekli.

Par vesanu pie prata tev galigi nav taisniba. Ja vien par skriesanu neuzskati obligatus 200+ Auto nebut nav gauss, vienigi nevajag to launpratigi izmantot, jo atruma izjuta vina pazud un lai kompensetu asas izjutas ir jaklust loti agresivam braucejam. Ar draudzenes 9-3 braucot ir sajuta, ka gruti sanak ierakstities pagrieziena, kur ar tadu pasu atrumu (!) mierigi ripinos ar savejo. Jaatzist, ka ieprieksejais 2.3T vairak lika piedomat pie mierigas brauksanas, atgadinot par to katra uzpildisanas reize

2.2 noteikti bus iecietigaks pret blivi, bet lidz ar to ari ne tik baudams. Tas pasam jaizverte, vai esi spejigs masinu izjust un izbaudit vinas ipasibas. V6 motors noteikti ir gludaks un patikamaks gaita, neka jebkurs rindinieks. Bet tehniski sarezgitaks un lidz ar to ari kaprizaks.

the666thpope Reģ.: 16.03.2006
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Dekster, nekur nav jablenz un ne no ka nav jabaidas. Ja patik jonojosi motori ir jaizvelas cits auto. Protams ari sim motoram ir apgriezienu ierobezotajs un islaicigi paatrinajumi ir normali, bet normali darba apgriezieni ir 1000-2000 robezas, kas drosi vien netehniskam cilvekam var likties tikpat "divaini", ka rotormotora 13000. Un lidz ar to regulara brauksana "tradicionalajos" apgriezienos ir vienkarsi motora mocisana, dezinot ellu un degvielu.

the666thpope - to maca piemeram Vanags. Un ta jau ari ir patiesiba, ja runajam par vidusmera bezinniekiem un blondinem, kas motora apgriezienus spej vertet tikai pec tahometra. Un tadel ari motors ir komerciali neveiksmigs, jo musdienas arvien vairak autovaditaju tehniskas zinasanas aprobezojas ar servisa adreses iegaumesanu.

Pats pirms 7 gadiem gāju Vanagā, bet mans instruktors griešanu virs 2500 rpm uzskatīja par darbību, par ko pienākas soda punktiņi (vai kā viņus tur eksāmenā sauca...)... Turklāt auto bija jauns Focus ar 1.6 benzīnu...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

the666thpope rakstīja:

Pats pirms 7 gadiem gāju Vanagā, bet mans instruktors griešanu virs 2500 rpm uzskatīja par darbību, par ko pienākas soda punktiņi (vai kā viņus tur eksāmenā sauca...)... Turklāt auto bija jauns Focus ar 1.6 benzīnu...

Nu ta tev "nepareizs" instruktors gadijies Bet vel iesaku pameginat pabraukt ar jauno Honda Civic - tur jau palenam F1 tehnologijas sak ieviest. Nu vismaz motora apgriezienu zina Naksies parslegties pie vel lielakiem apgriezieniem. Un ari tie automati ar ko man ir sanacis pabraukt (japani) ir slegusies kaut kur starp 3500 un 4000.

Vispar jau zemapgriezienu motorus Eiropa vairs neredzet. Ta ka visur ir pienemti likumi par papildus nodokliem liela tilpuma motoriem, razotaji kompense tilpumu ar apgriezieniem.

Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja: Protams ari sim motoram ir apgriezienu ierobezotajs un islaicigi paatrinajumi ir normali, bet normali darba apgriezieni ir 1000-2000 robezas, kas drosi vien netehniskam cilvekam var likties tikpat "divaini", ka rotormotora 13000. Un lidz ar to regulara brauksana "tradicionalajos" apgriezienos ir vienkarsi motora mocisana, dezinot ellu un degvielu.

Nu nedom;aju gan, ka turbīnētam motoram, kuram turbīna, labija, ieslēdzas pie kādiem 1750rpm, darba apgriezieni ir 1000-2000rpm.

Maz rotormašīnā esi sēdējis??????????????

RX-8 low "otsečka" ir pie 9500rpm, high pie 10500rpm! Tā lūk, "speciālist"

Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

A neko nevajag darit. Iesledz kruizkontroli un baudi. 100km/h = ~2000RPM

3.0 dīzelim pie 100km/h ir 2000rpm????????????????????????

Man 1.9 dīzelim ir ~1500

Un arī 2.5 benzīnniekam ir ~1500 pie 100km/h

Hesus Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nu ta tev "nepareizs" instruktors gadijies Bet vel iesaku pameginat pabraukt ar jauno Honda Civic - tur jau palenam F1 tehnologijas sak ieviest. Nu vismaz motora apgriezienu zina Naksies parslegties pie vel lielakiem apgriezieniem. Un ari tie automati ar ko man ir sanacis pabraukt (japani) ir slegusies kaut kur starp 3500 un 4000.

F1 griežas līdz 18000rpm, Civic līdz 8250rpm, līdzību tikai aklais un kurlais nepamanīs!!!!!!!!!!!!!

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti