Dīzelopeli nevar noslāpēt?

Mazdists Reģ.: 20.07.2006

Tā kā esmu tikko nomainījis mašīnu - braucu ar Astru dīzelīti, mani interesē tautas viedoklis par šo tēmu. Esmu dzirdējis stāstus, kā dīzelis ieskrienas (gan neitrālajā, gan gaitā) un to nevar noslāpēt, pat izņemot aizdedzes atslēgas. Kādēļ tā varētu gadīties un kā no tā izvairīties?

Vai tās ir tikai tikšas runas?

 
Mazdists Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Fridrihs rakstīja: No rīta ka vienmēr dodos uz darbu, iebraucu darba autostāvvietā, izlēdzu aizdedzi, izņemu laukā aizdedzes atslēgu un tikai tad man pielec, ka auto joprojām darbojas .

Tieši par to es runāju. Tikai nesapratu, par ko Gnoms tā sapriecājās. Jautājumi taču, manuprāt, nav nekādi hipotētiskie, jo gadījums ir iespējams. Un mani drīzāk interesēja:

1. Vai tas vispār ir iespējams - kā redzams, jā.

2. Kāds varētu būt tā iemesls - te nu ir klusums, jo tehniski cilvēki šo topiku ignorē.

3. Kā rīkoties, ja nu tā gadās - te ir pāris varianti saņemti.

garuda Reģ.: 07.02.2003
0 0 Atbildēt

Ar dīzeļastru ir reāls gadījums. Motors izslēgts, atslēga ārā, bet tā kā tas ir pašaizdedzes dzinējs, vāģis turpina darboties.

Iemesls - dzinējā plaisa un tas darbojas uz motoreļļu, kas nonāk cilindros.

Nezinu cik tas ir ticami, bet tā esot gadījies manam tēvocim (tā laikam saucas mātes brālēns).

Reāli zināms bija tikai tas, ka viņš dabūja mainīt dzinēju, jo vecajā bija plaisa. Tik baidos samelot, galvā vai blokā, vai vēl kur citur.

Fridrihs Reģ.: 10.12.2002
0 0 Atbildēt

Mazdists rakstīja:

2. Kāds varētu būt tā iemesls - te nu ir klusums, jo tehniski cilvēki šo topiku ignorē.

Nu bet cik es atceros no fizikas, tik arī spēju izskaidrot, ka vienkārši kāda ārēja apstākļa rezultātā (palielināts spriegums, pašindukcijas strāvas rezultātā) elektromagnētiskā vārsta spole samagnetizējas tika daudz, ka notur vārstu atvērtā stāvoklī arī bez sprieguma palīdzības.

Par hipotētisko gadījumu, kad motors iesprūst uz max apgriezieniem, varētu izskaidrot ar to pašu palielināto spriegumu (pie lieliem apgrizieniem un bojātu spriguma regulatoru) un bojātu degvielas sūkni, kas arī iesprūst atvērtā stāvoklī.

Risinājums tas pats - apturēt motoru ar bremzi un sajūgu.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Nu man radagabals zināja vairākus gadījumus, kad vecie krievu traktori neslāpējas. Bet tie tad, kad ir līdz kliņķim izdiluši tad darbojas paši uz savu eļļu, kura tiek cilindros gar izdilušiem gredzeniem un vārstu vadīklām. Un traktorus jau nu tiekšām pagrūti noslāpēt, liekot robā. arī dēļ tā , ka ir risks uzraut preikšu gaisā.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

šiatais jautājums te kaut kur jau tika aprunāts

vecam motoram ir iekšā kvēpi, kuros tāda maza liesminja dzīvojas un tā to dīzeli piešķiļ atkal un atkal

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: Nu man radagabals zināja vairākus gadījumus, kad vecie krievu traktori neslāpējas. Bet tie tad, kad ir līdz kliņķim izdiluši tad darbojas paši uz savu eļļu, kura tiek cilindros gar izdilušiem gredzeniem un vārstu vadīklām. Un traktorus jau nu tiekšām pagrūti noslāpēt, liekot robā. arī dēļ tā , ka ir risks uzraut preikšu gaisā.

ne tikai pavecai tehnikai... paaris gadus atpakalj renja buss saaka ellju caur turbiinu raut ... noslaapeet ar neiespeejami.. sajuugs par shvaku izraadiijaas bet idejas par spoleem kas saelektrizeejushaas tiktaalu ka speej atsperi notureet... nez neticaas

Mazdists Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Nav tā, ka viņš dīzeli var ievilkt motorā no bākas arī bez elektrības un vienīgais reālais veids, kā to apturēt, ir noslēgt gaisa padevi?

Ronalds_ Reģ.: 24.11.2004
0 0 Atbildēt

Nu kā- vecajos dīzeļos viss mehāniski notiekas.

Bet aizdzes atslēga - elektriska lieta - atslēdz strāvu elektromagnētiskam vārstam, kuºs noslēdz degvielas padevi - strāva ir - vārsts vaļā, strāvas nav - vārsts ciet.

Pilošus/tekošus ūdens krānus redzējuši neesat?

Viss vienkārši - vārsts izdilis un nenoslēdz līdz galam degvielas padevi.

Un ne ar kādām indukcijām tam nav sakara.

Krievu traktoriem slāpešanai ir paredzēts dekompresators - kloķis, kurš liekas ka neļauj vārstiem aizvērties līdz galam - līdz ar to dīzeļdegviela nevar aizdegties.

Un par to ka sedeg eļla - tas pēc pasakām izklausās....

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Un par to ka sedeg eļla - tas pēc pasakām izklausās....

=================

Diemzheel nee - diizeljdzineejs pats uz savu ellu iet tikpat labi, kaa ar diizeljdegvielu. Sevishkji iespaidiigi, kad lokomotiives dzineejs saak uznjemt apgriezienus. Ne velti diizeljdegvielu vaaciski sauc "Dieseloel"...

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

Pašam bija gadījums uz Polijas -Vācijas robežas vēl tajos laikos, kad vajadzēja vīzu uz Vāciju. Piebraucu pie friču robežbūdiņas noslāpēju savu dīzeļopeļrekordu, lai varētu dzirdēt , ko tas fricis man tur prasa. Jāpiebilst, ka Polijā tai laikā ceļi bija vēl sū... nekā tagad Latvijā un biju norāvis izpūtēja pakaļas bunduli, tāpēc skaņa bija kā piketējošam bumbvedējam. Dzinējs nenoslāpa arī pēc atslēgas izņemšanas no aizdedzes un lai dzirdētu friča sakāmo, ieliku piektajā robā, nospiedu bremzi un atlaidu sajūgu. Rezultātā no mana opeļdīzeļrekorda atdalījās atlikušais izpūtējs un skaņa pievilināja labi daudz friču robežsargu, kuri nāca aplūkot pļerkstoši- bubinošo savas fāterlandes autobūves lepnumu . Vainīgs bija degvielas vārsts, kuru turpmāka'ceļojuma laikā ik pa brīdim iekaustīju ar lielāko pieejamo uzgriežņu atslēgu. Vārstu izjaucot tur atradu to, kas bija ticis cauri degvielas filtram-smilts un melnzemes maisījumu no Zemgales laukiem, jo opeļa iepriekšēlais īpašnieks lietoja tai laikā populāro degvielas ieguves veidu- no aivara trubas.

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Esmu dzirdējis stāstu, kā MTZ80-niekam sūknis esot nojūdzies un atlaižot gāzes pedāli, tas esot gājis vēl ātrāk. Beigās attīstījis jau samērā ievērojamu ātrumu. Viss esot beidzies, kad kāds klanis esot izlīdis apskatīt pasauli ārpus bloka robežām

Zoo Reģ.: 28.03.2006
0 0 Atbildēt

Sabiedees nabagu taa, ka jamais tikai ar tramvaju brauks

Nebaidies, tas viss paarsvaraa attiecas uz šrotiem

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: bet ja nopietni, tad līdzēs tikai šis:

www.kros.lv/...

bet ja šis arī nē, tad tikai buramvārdi un tamburīns....

bet doma laba- aizgriezt degvielas krānu. Tik pēc tam dabūt to sistēmu jēgā----

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Nomaini degvielas vārstu (lai ir jauns) un ievelc pogu salonā

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: ā,un vēl nedrīkst slīpumā atstāt ātrumā, var pac pierūcēties un aizbraukt... ķieģeļus jāliek apakšā vai kaut kur uz dzelceļa nosper "bašmakus".... 4gab...

Labāk tāpat kā vellapēdu pieķēdēt pie koka.. Papildus arī aizsardzība pret nozagšanu

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Tad obligāti pie aizmugurējās balkas jāķēdē. Pēc trešās reizes jau nu noteikti neaizmirsīs atslēgt

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: bet ko darīt stāvvietā? mošk enkuru iepirkt?

Celt uz steķiem.. Tikai risks ātrāk palikt bez diskiem

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: bet ko darīt stāvvietā? mošk enkuru iepirkt?

Gurķi izpūtējā

andzha Reģ.: 05.11.2003
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja:

Gnoms rakstīja: bet ko darīt stāvvietā? mošk enkuru iepirkt?

Gurķi izpūtējā

A ja šķūnēts?? Tad tikai arbūzu vai lielu meloni

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Gnoms rakstīja: ei, Mazdaini,pārdod to auto... tu apdraudi sabiedrību ar savu bīstamo opeli, kas rūc pac no sevis...

Un tad [no]pircējs, neko nenojausdams, sāks apdraudēt sabiedrību

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

"Kā izrubīt dīzeļopeli?"

Lābs

jstasan2 Reģ.: 17.10.2001
0 0 Atbildēt

Man vecajam shrotwagenam- golfwagenam bija liidziiga shaize. Iemesls visai prozaisks- ziemaa aizdedzes atsleegaa mitrums i kautkaadaa veidaa vai nu piesala vai citaadi kontaktu dabuuja. Vienreiz peec iisa paarbrauciena lielaa salaa iznjemot atsleegu motors ruuca kaa parasti, cittreiz shkjiljot vareeja iznjet atsleegu, a starteris ta joprojaam griezh...

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Kontaktgrupa sap|sta

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

salonā atsevišķu slēdzīti, kas izslēdz degvielas sūkni

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Saki?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti