nu ja šis strādā ar degvielu- tad jā
ja sūc maita eļļu no kartera- tad nē
nu ja šis strādā ar degvielu- tad jā
ja sūc maita eļļu no kartera- tad nē
Jau kuro dienu To sūda opeli nevar apturēt. Izmēģini kādu no astoņiem veidiem un tā lai rīt būtu mierā uz visiem laikiem.
1.Pamēģini aizbraukt līdz galamērķim varbūt pa ceļam nomirs.
2.Riktīgi atvelc un iepis citā opelī(purnā)- būsi apturējis divus opeļus.
3.Degvielas bākā ielej H2O
4.Motorā ieber smiltis
5.Motortelpā noknieb visus iespējamos vadus un caurulitēs, pārgriez dzesēšanas sistēmas trubas
6.Aizdedzini To Opeli vai iebrauc pietiekami dziļā ūdens tilpnē
7. Sabāz gadījuma rakstura priekšmetus ieplūdes curulē un izpūtēja
8.Piedraudi aizvest uz Tolmetu ciemos pie preses, ja nelīdz tad īsteno draudus
K kādā raidījumā pierādīja ka ar no burgeru ēdinātavām savākto izlietoto free kartupeļu eļļu var braukt, un bez redzamas atšķirības, tik izplūdes gāzes tādas aromātiskas - ak jā - kaut ko filtrēja gan pirms tam - bet cik atceros diezgan rupji, varbūt no mehāniskām daļiņām (free kartupeļa)
Dīzeļauto
Davaj savu auto, es tev pretējo pierādīšu pāris minūšu laikā
Nezinu kā ar fri eļļu,bet ar visparastāko petroleju 1987.g. 1.6d Esīc,iet svilpodams. Likās,ka pat labāk.
Ar benzīnu arī iet. Un daaaudz labāk. Tikai pavisam netālu
Tik gudri padomdevēji,ka pat liekas vai vispār ir jēga apmeklēt šo portālu.Parsvara si saize rodas ja suknis nepartrauc degvielas padevi.ELEKROMAGNETISKAIS VARSTS kurs atrodas sukni.
Nu tad reizi par visaam reizeem lai visiem buutu skaidrs ar piemeeru- diizelim nopliist turbiina, eljlja np turbiinas eljljoshanas pievadom nokljuust motoraa un motors saak straadaat uz eljljas nevis uz degvielas un saak jonjot, apgriezieni uzkaapj liidz debesiim un sleedzot aizdedzi aaraa nekas nemainaas jo motoram palielinoties apgriezieniem tas aizvien vairaak suuc eljlju cilindros un tik turpina jonjot veel paaris minuutes kameer nebeidzas eljlja, bet visticamaakais noklaajas motors, no paarkarshanas UZSPRAAGST radiators liidzi pakjerot veel shaadus taadus mazsvariigaakus mezglus, saveerpjaas galva u.t.t
wwwuldis rakstīja: Tik gudri padomdevēji,ka pat liekas vai vispār ir jēga apmeklēt šo portālu.Parsvara si saize rodas ja suknis nepartrauc degvielas padevi.ELEKROMAGNETISKAIS VARSTS kurs atrodas sukni.
Nu un ko tu gribeeji sagaidiit ka te visi ir ar inzheniera izgliitiibu?
wwwuldis rakstīja: Tik gudri padomdevēji,ka pat liekas vai vispār ir jēga apmeklēt šo portālu.Parsvara si saize rodas ja suknis nepartrauc degvielas padevi.ELEKROMAGNETISKAIS VARSTS kurs atrodas sukni.
A tu izlasi rūpīgāk visus postus, varbūt ko jaunu pamanīsi
Man ostā strādājošs attāls paziņa stāstīja, kā viņa acu priekšā savu eļļu lietot sācis pavecs velkonis. Cik noprotams, tad tādā brīdī motors darbojas nevaldāmi un pēc laika detaļas lido visos virzienos
Nu ja, velkoni jau piektajā romā neiemetīsi, jālec vien ir pāri bortam
Nu tad izdevās to dīzeļopeli dabūt mierā???
uupis rakstīja: Nu tad izdevās to dīzeļopeli dabūt mierā???
ne.tikko pa logu redzeeju, kaa garaam panesaas
te varētu līdzēt advancētais elektroniskais kartera un turbīnas eļlas atsūcējs
Jācep augšā jauns topiks ar nosaukumu nenoslāpējamā dīzeļopeļa maršruts. Kurš un kur un cikos redzējis nēsajamies nenoslāpējamo dīzeļopeli....
nu, tas vāģis karteri izrija sausu vai nē
un kas attiecas uz velkoni - tad tas jāiebrauc tīklos
Kaspersky rakstīja:
Gnoms rakstīja: bet ko darīt stāvvietā? mošk enkuru iepirkt?
Gurķi izpūtējā
Pa Discovery MythBusters pārbaudīja, kas notiek, ja visādus sū_us bāž izpītējā. Rezultātā nekas nenotiek, jo tos sū_us (kartupeļi, banāni u.c.) startējot vienkārši izlidina ārā
Ieliec 4 ātrumā un atlaid strauji sajūgu - noslāps
Jums gan problēmas. Jau divi topiki uzcepti. Kamēr citi dīzeļmašīnu īpašnieki nākot ziemai domā, kā pielaist savus rulzus, jūs tos nevarat noslāpēt
Neiedarbināmie dīzeļi domāti lohiem, bet nenoslāpējamie - īstiem vīriem
Tāpat kā kokteilis - sievietēm, bet tīra manta - vīriem. Gan glāzītē, gan bākā
lietus rakstīja: Nu tad reizi par visaam reizeem lai visiem buutu skaidrs ar piemeeru- diizelim nopliist turbiina, eljlja np turbiinas eljljoshanas pievadom nokljuust motoraa un motors saak straadaat uz eljljas nevis uz degvielas un saak jonjot, apgriezieni uzkaapj liidz debesiim un sleedzot aizdedzi aaraa nekas nemainaas jo motoram palielinoties apgriezieniem tas aizvien vairaak suuc eljlju cilindros un tik turpina jonjot veel paaris minuutes kameer nebeidzas eljlja, bet visticamaakais noklaajas motors, no paarkarshanas UZSPRAAGST radiators liidzi pakjerot veel shaadus taadus mazsvariigaakus mezglus, saveerpjaas galva u.t.t
Paziņam nesen dīzeļ-Vektra(B '9 izpildījās - sēž džeks auto, klausās muzonu uz skaļāko, te pēkšņi ievēro, ka taho bultiņa uz max - pie 6krpm Mēģināja noslāpēt - neizdevās, kaut kā tas auto pats noslāpa vēlāk. Pēc laika mēģināja pielaist no jauna - atkal tas pats - apgriezienu uz max un noslāpēt nevar! Bet kaut kā noslāpa pats no sevis. Tad aizdzina ar evakuatoru uz Adam auto, kur nomainīja turbīnu (Ls 800) un brauc atkal.
Gatavojaties, dīzeļauto "98' tiko no Vācijas ar 150 kkm" īpašnieki...
Dīzelopeli nevar noslāpēt?
Tā kā esmu tikko nomainījis mašīnu - braucu ar Astru dīzelīti, mani interesē tautas viedoklis par šo tēmu. Esmu dzirdējis stāstus, kā dīzelis ieskrienas (gan neitrālajā, gan gaitā) un to nevar noslāpēt, pat izņemot aizdedzes atslēgas. Kādēļ tā varētu gadīties un kā no tā izvairīties?
Vai tās ir tikai tikšas runas?