batka rakstīja: cik nu sa******* pats redzeju.Ta regata bij 78 gada.Nevajag jau ta iesvist uzreiz.Nezinu cik ilgi viņš bij jajies bet tas auto gaja.
78 gadaa regatas vel nerazhoja idinj
batka rakstīja: cik nu sa******* pats redzeju.Ta regata bij 78 gada.Nevajag jau ta iesvist uzreiz.Nezinu cik ilgi viņš bij jajies bet tas auto gaja.
78 gadaa regatas vel nerazhoja idinj
bla točna kaut ko saputroju.Fiatos galigi neorientejos.Bet bij tads ar slipu aizmuguri
Man ir VAZ 2107 un iekšā stāv FIAT 131 2,0 dzinējs. Ja neņem vērā to, ka biš ar fleksi jāpiestrādā pie kārbas, tad der 1:1.
marexs rakstīja: Jautaajums tiem, kas atceras vaz karburatorus:
Kaadi izmeeri bija veebera diizeem, taam kuras veraas un netaupa benziinu?
Es ne tikai atceros, bet vēl šad tad ar to nodarbojos. Nezinot motora tilpumu pilnīgi neko nevar pateikt. Visprecīzāk to ir izdarīt eksperimentu ceļā.
Crankshaft rakstīja:
Normaali tas taa ir visaam kasteem - 5. paarnesumam skaitlis ir zem 1.0. No iznjeemumiem atminu vecos BMW, kur bija "parastaa" kaarba ar 5. paarnesumu zem 1.0 un "sporta" kaarba, kur 5. paarnesumam skaitlis bija 1.0, vienkaarshi 1 - 5
paarnesumi bija "smalkaak saskaldiiti".
Varētu nedaudz sīkāk par tiem bmw? Cik sen tas bija? Un ko nozīmē sporta? Tās kārbas no rūpnīcas lika auto vai tas kaut kāds šķūnings viņiem toreiz bija?
Par citu dzinēju oficiālu implantēšanu labāk nesapņot. Var sataisīt to pašu dzinēju, uzlikt divus Weber karburatorus.
Gadus 5 atpakaļ bija doma ielikt Regata 1.7 dizeli iekš VAZ 2121. Projekts tā arī palika neīstenots, neskatoties uz to, ka bija jau FIAT un VAZ pagalmā. Laikam jau labi, ka pietrūka uzņēmības tādām trakām jaunības idejām
VAZ 2106 1600cm motora var dabūt 150Zs,2 horizontālie Weberi,palielināti ieplūdes,izplūdes vārsti,sporta sadalane ar pacēlumu laikam bij 11.5mm,kompresija ģeometriskā 11.5 un vēl šis tas. Kādreiz tāds tika uzbūvēts sportam ,griezās ar ļoti labiem panākumiem.
elf rakstīja: VAZ 2106 1600cm motora var dabūt 150Zs,2 horizontālie Weberi,palielināti ieplūdes,izplūdes vārsti,sporta sadalane ar pacēlumu laikam bij 11.5mm,kompresija ģeometriskā 11.5 un vēl šis tas. Kādreiz tāds tika uzbūvēts sportam ,griezās ar ļoti labiem panākumiem.
FIATa dvēseli iemontēt tomēr ir lētāk, resurss būs lielāks un ņammās ar viņš mazāk.
Ja ir žigulis vajag braukt uz www.vaztuss.lv .
Superīgs pasākums, piedalīties var no 10 gadu vecuma.
Shitaa modificeejot VAZ dzineeju var rasties probleemas ar deriigo darba apgriezienu diapazonu, iipashi "zemajaa" galaa.
Starp citu, kaadas bija sadales faazes (platums0? Starp citu, pirms kaadiem gadiem krosaa limbazhnieki (?) bij iemaaniijushi VAZ klasikaa VW 1.8 vai 2.0 shpricmotoru. Nu tur darba sanaak bik vairaak, bet auto gaaja ekselenti - ziemas krosos pogaaja aaraa arii priekshpievadus 2-litru klasee, ka skan
Bet federācija iznīdēja klasiku,pēdējā ziemas krosā 1.dalībnieks.
elf rakstīja: Ja ir žigulis vajag braukt uz www.vaztuss.lv .
Superīgs pasākums, piedalīties var no 10 gadu vecuma.
Es piedalos www.freewebs.com/autoshovs
Ja auto tiek būvēts kādam speciālam hobijam un amatieru sportam, tad ļoti der padomāt, vai šī auto turpmākajā dzīvē ir paredzēts iet teh. apskati. Variants ar teh. apskates neiešanu liedz šo auto lietot kā ikdienas auto un uz tālākiem pasākumiem viņš ir uz piekabes jāved, bet toties var brīvi ļoties tehniskās fantāzijas lidojumam. Šādi hobija vai amatieru sporta auto ļoti atri kļūst par tādiem, ar kuriem ikdienas satiksmē vairs piedalīties negribas. Par pašām pārbūvēm - ielikt var gandrīz jebko gandrīz jebkur. Ja kaut ko gribas likt klasiskajā žigulī, tad par donoru jālieto līdzīga tipa mašīna - motors, sajūgs, kārba un galā izvads uz kardānu pakaļas piedziņai. Un no donora jāņem viss augstākminētais komplektā. Dzīves atvieglošanai ar visiem starteriem, ģeneratoriem un citiem motora pričindāļiem, ieskaitot stiprināšanas spilvenus un kronšteinus viņu galos. Tad vienīgais VAZ motortelpā traucējošais elements varētu būt stūres stienis. Par kardāna garumu var nesatraukties, to jebkurš normāls metinātājs var gan pagarināt, gan saīsināt. Vēl VAZ problēma varētu būt motortelpas izmērs, kas tiešām nav liels. Tad var likt kaut kādu plānāku radiatoru ar plānāku elektroventilatoru vai rīkoties pēc AUDI principa - pārlikt radiatoru uz vienu malu.
Guncha16 rakstīja:
elf rakstīja: Ja ir žigulis vajag braukt uz www.vaztuss.lv .
Superīgs pasākums, piedalīties var no 10 gadu vecuma.
Es piedalos www.freewebs.com/autoshovs
Izskatās labs pasākums.
www.vaztuss.lv -ziemā
www.freewebs.com/autoshovs -vasarā
Lai brauktu abos ,tad gan vajag divus auto.
www.vaz.ee
Tur var dabuut zinaat gan to, ko var izdariit, gan to, ko ne....nav ko jaalauza galva un jaacenshas izgudrot velosipeedu...
Ozz rakstīja: www.vaz.ee
Tur var dabuut zinaat gan to, ko var izdariit, gan to, ko ne....nav ko jaalauza galva un jaacenshas izgudrot velosipeedu...
Hi,hi bet jaunie jau krieviski neprot )
Guncha16 rakstīja: Man ir VAZ 2107 un iekšā stāv FIAT 131 2,0 dzinējs. Ja neņem vērā to, ka biš ar fleksi jāpiestrādā pie kārbas, tad der 1:1.
Guncha16, vari iedot kādas savas koordinātas (e-pastu vai ko tādu)? Gribētu uzzināt kaut ko par to kā liki fiata dvēseli iekš žika! Ja kas, vari uzrakstīt uz axel182@inbox.lv
VAZ-21011
Gribeetu uzzinaat Juusu domas par motora mainju shim zveeram?! Vai ir iespeejams ielikt citas markas motoru, piemeeram, BMW. Un cik sarezjgjiiti tas vareetu buut. Esmu dzirdeejis, ka FIAT Croma 2,0i derot iekshaa. Ir kaadam info par to?